• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція (Реконструкція їдальні (харчоблоку) ЗЗСО «Прилиманський ліцей» по вул. Центральна, 127 в селі Прилиманське Одеського району Одеської області. Коригування)

Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Строк виконання робіт: протягом 2024 р., до 20.12.2024 року. Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: оригіналу електронної банківської гарантії, яку подають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 Розділу 3 тендерній документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеного в цій тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 100 000,00 грн. (Сто тисяч грн. 00 коп.).

Завершена

23 882 364.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 119 411.82 UAH
Номер: 6622809a0e214ef18bd052b54ec990d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.08.2024 19:57 - 17.09.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2024-07-22-009634-a 22.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОЛЕКСАНДР», ТОВ «БУД-МАРКА» та ТОВ «СПК «ФЛАГМАН», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 173 від 30.07.2024), реєстр пропозицій від 06.08.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ОЛЕКСАНДР» (далі – ТОВ «ОЛЕКСАНДР»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-МАРКА» (далі – ТОВ «БУД-МАРКА») та Товариства з обмеженою відповідальністю «СПК «ФЛАГМАН» (далі – ТОВ «СПК «ФЛАГМАН»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерних пропозицій від 13.08.2024 №184 та від 14.08.2024 № 185, вимогу про усунення невідповідностей до 16.08.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 16.08.2024 № 187 про визначення учасника ТОВ «СПК «ФЛАГМАН» переможцем, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.08.2024, договір підряду від 30.08.2024 № 2208-149-484/23, пояснення Замовника отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 30.08.2024.
Період усунення порушень: 07.09.2024 13:50 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2024 13:50

Запити/Пояснення