-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, Бензин А-95, Газ нафтовий скраплений
Дизельне паливо За кодом ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо Бензин А-95 За кодом ДК 021:2015 09132000-3 Бензин Газ нафтовий скраплений За кодом ДК 021:2015 09133000-0 Нафтовий газ скраплений
Завершена
649 889.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 249.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 249.44 UAH
Номер:
019ca140cdeb4575a7ec05d16e4be0eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 17:08 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 99-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.11.2024 № 99-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2024-07-22-008790-a, 22.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Водоканал Плюс» Кобеляцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.07.2024 № 312; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.07.2024 № 321; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2024; договір про закупівлю товару від 06.08.2024 № 0608 на суму 610089,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «БВС РИТЕЙЛ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» укладено договір про закупівлю товару від 06.08.2024 № 0608 на суму 610089,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:09 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
288047af974049b1ae81f3650b257133
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 649889,10 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-22-008790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f9b59dce554a479e93db3dc442fa3f97
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
27.11.2024 14:00
Опис:
З метою визначення оптимальних вимог до предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості, Замовником проведено моніторинг цін ПММ на відстані не більше 3 км від місця знаходження Замовника, зокрема, на дизельне паливо, бензин А-95 та газ нафтовий скраплений. З цією метою 22 липня 2024 року було задокументовано за допомогою фото фіксації ціни на наступних автомобільних заправних станціях WOG вул. Дніпровська, 11, м.Кобеляки, Полтавський р-н, Полтавська обл.; LPG вул. Михайлівська 39, м.Кобеляки, Полтавський р-н, Полтавська обл.; АЗС ВЕЛЕС вул. Дружби, 1б, м.Кобеляки, Полтавський р-н, Полтавська обл.; BVS вул. Колгоспна, 3А, Підгора, Полтавська р-н , Полтавська обл.
Таким чином Замовником отримано ціни для розрахунку очікуваної вартості закупівлі (копія протоколу та фото фіксація цін додається) з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
У такий спосіб, при визначені очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником дотримано вимоги Наказу Мінекономіки абзацу 11 пункту 3 частини 2 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». від 18.02.2020р.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості Товару визначені з урахуванням наявних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Якість товару повинна повністю відповідати усім нормам та вимогам, що визначають якість товару даного виду, технічним умовам заводу-виробника, забезпечувати його повну придатність для використання за його призначенням.