-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Захисні комбінезони, костюми та плащі для захисту від води, легкі захисні костюми Л-1 та ізолюючі захисні комплекти
Завершена
1 565 076.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 258.00 UAH
мін. крок: 0% або 258.00 UAH
Номер:
62e172a4d4ba4e49ac268336c6e2e0cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 11:45 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2024 № 61-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 листопада 2024 року № 61-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
3. UA-2024-07-22-007469-a від 22.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-22-009387-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.07.2024 (протокол № 259/24); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Приватного підприємства «Будкомплекс» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» (далі – ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ»); рішення (протоколи) уповноваженої особи від 07.08.2024 № 281/24, від 14.08.2024 № 268/24; повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2024; договір про закупівлю товарів від 29.08.2024 № 4585/ДЗЗ-24; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 19.11.2024 та 25.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі по ЛОТу 2 - Ізолюючий захисний комплект, комбінезон захисний не проводився, так як торги відмінені у зв’язку із відсутністю пропозицій.
Період усунення порушень:
26.11.2024 16:13 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
6368463d20864fbab8fdb0f911aa8052
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Захисні комбінезони, костюми та плащі для захисту від води, легкі захисні костюми Л-1 та ізолюючі захисні комплекти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-007469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-22-007469-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c7829c4640924f5d9db20139a3d13add
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 14.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-14-000020
Дата опублікування:
19.11.2024 11:16
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 14.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-14-000020 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18220000-7 Штормовий одяг (Захисні комбінезони, костюми та плащі для захисту від води, легкі захисні костюми Л-1 та ізолюючі захисні комплекти), оголошення № UA-2024-07-22-007469-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманої інформації, на підтвердження чого надаємо отримані комерційні пропозицій (додаток 1) та посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі:
- https://hlorka.in.ua/ua/p1881948584-kombinezon-ultitec-2000.html
- https://avanprint.ua/kombinezon-zakhisnyi/
- https://consafety.com.ua/ru/kombinezon-zakhysnyi-ultitec2000/
- https://poltavshina.com/-zakhist-vid-vologi-/922-kostyum-pvkh-dlya-zakhistu-vid-vodi-center.html
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-12-000501-a
- https://www.avcentr.com.ua/ua/spetsodiah/zakhyst-vid-volohy/plashch-neptun
- https://ukrprofzahyst.com.ua/ua/nepromokaemaya-odezhda/184-plasch-s-kapyushonom-neptun
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника у штормовому одязі для забезпечення та захисту працівників структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Положення про вимоги до засобів індивідуального захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» введеним в дію наказом директора КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 12.06.2024 № 768 від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, зокрема:
- ДСТУ EN 13034:2017 – Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин;
- ДСТУ EN 1149-5:2019 - Одяг захисний. Електростатичні властивості. Частина 5. Характеристики матеріалу та вимоги до конструкції;
- ДСТУ EN ISO 13982-1:2009 - Одяг захисний від твердих частинок. Частина 1. Експлуатаційні вимоги до протихімічного одягу для захисту від аерозолю;
- ДСТУ EN 14126:2008 - Одяг захисний. Захист від інфекційних агентів. Вимоги до експлуатаційних характеристик і методи випробування;
- ДСТУ EN ISO 13688:2016 - Одяг захисний. Загальні вимоги;
- ДСТУ EN 343:2017 Одяг захисний. Захист від дощу;
- ДСТУ EN 14605:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникними до рідини (тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з`єднаннями та до предметів одягу для захисту частин тіла;
- ДСТУ EN 467:2003 - Одяг захисний. Захист від рідких хімікатів. Вимоги до предметів одягу, що забезпечують захист частин тіла.
2. Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно зі статтею 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі надаємо у Додатку 2 до даного пояснення, а також інформація міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-22-009387-a.
Номер:
8ad5a0a9dc5048c19822e89ccd4c4b77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Захисні комбінезони, костюми та плащі для захисту від води, легкі захисні костюми Л-1 та ізолюючі захисні комплекти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-007469-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Яким чином учасник ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» виконав вимоги пункту 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання діючих, станом на кінцеву дату подання пропозицій (30.07.2024) документів, а саме:
- висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 05.08.2019 № 12.2-18-17/17092 та від 28.01.2019 № 602-123-20-1/1367;
- протоколи випробувань товару від 29.11.2019 №№ УПС 926/1488-9-19, УПС 927/1488-9-19;
- протоколи випробувань продукції від 22.08.2017 № 175-т/17 та від 14.07.2021 № 2697-Л?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1e3aaebd858a4614b006c603966b9d5e
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 20.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-14-000020
Дата опублікування:
25.11.2024 13:42
Опис:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 20.11.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-11-14-000020 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18220000-7 Штормовий одяг (Захисні комбінезони, костюми та плащі для захисту від води, легкі захисні костюми Л-1 та ізолюючі захисні комплекти), оголошення № UA-2024-07-22-007469-a. За результатами розгляду повідомляємо:
1. Відповідно до пункту 2 розділ V тендерної документації відповідальність за достовірність наданої інформації у своїй тендерній пропозиції несе Учасник.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – висновок) від 05.08.20219 № 12.2-18-17/17092 відсутній в складі пропозиції ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ». Натомість наявний висновок від 05.08.2019 №12.2-18-1/17092 дійсний: на термін дії ДСТУ EN 14605:2017 ( EN 14605:2015 + А1:2009, IDT), ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT), ДСТУ EN 343:2017 ( EN 343:2003 + А1:2007; АС:2009, IDT), ДСТУ EN 467:2003 ( EN 467:1995, IDT).
Висновок від 28.01.2019 № 602-123-20-1/1367 дійсний: на термін дії ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT) та ДСТУ EN 343:2017.
Усі зазначені вище ДСТУ діючі, а отже висновки дійсні станом на кінцеву дату подання пропозиції (30.07.2024).
Протоколи випробувань (далі – протокол) від 29.11.2019 № УПС 926/1488-9-19, від 29.11.2019 УПС 927/1488-9-19, від 14.07.2021 № 2697-Л, від 22.08.2017 № 175-т/17 (протокол з таким номером відсутній в складі пропозиції учасника, натомість наявний № 475-т/17). Метою проведення випробувань є підтвердження відповідності продукції стандартам і вимогам якості (в даному випадку ДСТУ). Оскільки термін дії протоколів не регламентується, зазначені в протоколах ДСТУ є діючими та враховуючи пункт 2 розділу V тендерної документації, замовником встановлено відповідність наданих документів вимогам пункту 1.2 додатку 1 тендерної документації.