• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Електромеханічне обладнання (шиномонтажний станок, стенд розвал-сходження)

Завершена

679 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 650.00 UAH
Номер: e534f40743104af389a4eccfe0ea9c3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-09-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 09.09.2024 16:28 - 01.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 № 60 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.09.2024 № 60. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-22-007297-a 22.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-07-22-009226-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції по лоту 1: пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАШТЕХ» (в частині правомірності відхилення) та пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ», тендерні пропозиції по лоту 2: пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМУСТОРГ» (в частині правомірності відхилення) та пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 №№35, 36, 37,38, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 19.08.2024 №47, договір поставки від 21.08.2024 №48, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.09.2024, 12.09.2024, 19.09.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (Лот 2 - Стенд розвал-сходження) встановлено наступне. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» була відхилена Замовником. Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «ТОПТУЛ». Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» встановлено наступне. За результатами оцінки пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» (ціна тендерної пропозиції після закінчення аукціону - 430500,00 грн з ПДВ). Відповідно до вимог Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до Тендерної документації. Додатком 3 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» встановлено, зокрема, наступну вимогу Замовника до товару: Колісна база: 1500-5500 мм (п.8 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації по лоту 2). Учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» в інформації від 25.07.2024 вих№2507/6 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «колісна база: 1500-6000 мм» (п.8 таблиці). Тобто обладнання із вказаними характеристиками забезпечує можливість виконання робіт з розвалу-сходження на автомобілях з колісною базою діапазоном від 1500 мм до 5500 мм, визначеному Додатком 3 до Тендерної документації. Однак, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 №37 (далі – Протокол №37) Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» на підставі абз. 2 п.п.2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: «згідно додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» колісна база стенду розвал-сходження повинна відповідати наступним параметрам: 1500-5500 мм (п. 8), проте у тендерній пропозиції учасника пропонований товар має колісну базу 1500-6000 мм, що не відповідає умовам технічної специфікації». Крім того, в п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу до товару: Розмір колісних захватів: 10-24.5 дюймів (лот 2 «Стенд розвал-сходження»). Учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» в пункті 9 інформації від 25.07.2024 вих№2507/6 зазначено наступне: «Розмір колісних захватів: 11-24.5 дюймів». Таким чином пропозиція учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» не відповідає технічним параметрам, встановленим Додатком 3 до Тендерної документації по лоту 2 (п.9 таблиці: Розмір колісних захватів: 10-24.5 дюймів). Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТОПТУЛ» (Лот 2 - Стенд розвал-сходження) встановлено наступне. Учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» в інформації від 02.08.2024 вих№017 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «колісна база: 1800-5330 мм». Таким чином, запропонований учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» діапазон параметрів колісної бази, не включає параметри колісної бази, що визначені Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме від 1500 мм до 1800 мм та від 5330 мм до 5500 мм включно, що не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації. Тобто обладнання із вказаними характеристиками не забезпечує можливість виконання робіт з розвалу-сходження на автомобілях з колісною базою діапазоном від 1500 мм до 5500 мм, визначеному Додатком 3 до Тендерної документації. Крім того, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» в п.7 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації передбачено Замовником наступну вимогу до товару: Підтримка технологій WinToe, CAAM, Shim Select II. Учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» в інформації від 02.08.2024 вих№017 вказано: «Підтримка технологій WinToe, CAAM», однак не зазначено про підтримку технології Shim Select II. Інші документи, подані в складі пропозиції не містять інформацію про підтримку технології Shim Select II. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ТОПТУЛ» за лотом 2 не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 3 до Тендерної документації (п. 7, п. 8 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації). Відповідно до вимог п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, пропозиція учасника ТОВ «ТОПТУЛ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень: 23.09.2024 16:30 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 16:30

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-04-0022/2024-пр
Дата відкриття провадження: 30.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/567/1183/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо про здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: - сторони Додатковою угодою від 27.09.2024 достроково розірвали дію Договору № 47 від 19.08.2024, а отже зобов’язання сторін за договором припинено відповідно до законодавства; - вжито заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: оголошено усне зауваження уповноваженій особі Хмарук Ю.М., з якою проведено роз’яснювальну роботу та наголошено на недопущенні у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа прозвітувалась про прослуховування та опрацювання вебінарів з роз’ясненнями законодавства щодо умов відхилення тендерних пропозицій учасників. Прийнято рішення, за наявності кошторисних призначень, пройти курси з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 30.09.2024 15:48

Запити/Пояснення