-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Електромеханічне обладнання (шиномонтажний станок, стенд розвал-сходження)
Завершена
679 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 650.00 UAH
Номер:
e534f40743104af389a4eccfe0ea9c3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 16:28 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 60
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.09.2024 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-22-007297-a 22.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п.44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-07-22-009226-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції по лоту 1: пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАШТЕХ» (в частині правомірності відхилення) та пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ», тендерні пропозиції по лоту 2: пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМУСТОРГ» (в частині правомірності відхилення) та пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 №№35, 36, 37,38, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 19.08.2024 №47, договір поставки від 21.08.2024 №48, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.09.2024, 12.09.2024, 19.09.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (Лот 2 - Стенд розвал-сходження) встановлено наступне.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» була відхилена Замовником. Переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «ТОПТУЛ».
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» встановлено наступне.
За результатами оцінки пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» (ціна тендерної пропозиції після закінчення аукціону - 430500,00 грн з ПДВ).
Відповідно до вимог Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 3 до Тендерної документації. Додатком 3 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Так, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» встановлено, зокрема, наступну вимогу Замовника до товару: Колісна база: 1500-5500 мм (п.8 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації по лоту 2).
Учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» в інформації від 25.07.2024 вих№2507/6 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «колісна база: 1500-6000 мм» (п.8 таблиці).
Тобто обладнання із вказаними характеристиками забезпечує можливість виконання робіт з розвалу-сходження на автомобілях з колісною базою діапазоном від 1500 мм до 5500 мм, визначеному Додатком 3 до Тендерної документації.
Однак, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 №37 (далі – Протокол №37) Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» на підставі абз. 2 п.п.2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: «згідно додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» колісна база стенду розвал-сходження повинна відповідати наступним параметрам: 1500-5500 мм (п. 8), проте у тендерній пропозиції учасника пропонований товар має колісну базу 1500-6000 мм, що не відповідає умовам технічної специфікації».
Крім того, в п. 9 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу до товару: Розмір колісних захватів: 10-24.5 дюймів (лот 2 «Стенд розвал-сходження»).
Учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» в пункті 9 інформації від 25.07.2024 вих№2507/6 зазначено наступне: «Розмір колісних захватів: 11-24.5 дюймів».
Таким чином пропозиція учасника ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» не відповідає технічним параметрам, встановленим Додатком 3 до Тендерної документації по лоту 2 (п.9 таблиці: Розмір колісних захватів: 10-24.5 дюймів).
Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТОПТУЛ» (Лот 2 - Стенд розвал-сходження) встановлено наступне.
Учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» в інформації від 02.08.2024 вих№017 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «колісна база: 1800-5330 мм».
Таким чином, запропонований учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» діапазон параметрів колісної бази, не включає параметри колісної бази, що визначені Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме від 1500 мм до 1800 мм та від 5330 мм до 5500 мм включно, що не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації. Тобто обладнання із вказаними характеристиками не забезпечує можливість виконання робіт з розвалу-сходження на автомобілях з колісною базою діапазоном від 1500 мм до 5500 мм, визначеному Додатком 3 до Тендерної документації.
Крім того, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» в п.7 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації передбачено Замовником наступну вимогу до товару: Підтримка технологій WinToe, CAAM, Shim Select II.
Учасником-переможцем ТОВ «ТОПТУЛ» в інформації від 02.08.2024 вих№017 вказано: «Підтримка технологій WinToe, CAAM», однак не зазначено про підтримку технології Shim Select II. Інші документи, подані в складі пропозиції не містять інформацію про підтримку технології Shim Select II.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ТОПТУЛ» за лотом 2 не відповідає вимогам, встановленим в Додатку 3 до Тендерної документації (п. 7, п. 8 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації).
Відповідно до вимог п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, пропозиція учасника ТОВ «ТОПТУЛ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Період усунення порушень:
23.09.2024 16:30 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 16:30
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-04-0022/2024-пр
Дата відкриття провадження:
30.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
3/567/1183/24
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме:
- сторони Додатковою угодою від 27.09.2024 достроково розірвали дію Договору № 47 від 19.08.2024, а отже зобов’язання сторін за договором припинено відповідно до законодавства;
- вжито заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: оголошено усне зауваження уповноваженій особі Хмарук Ю.М., з якою проведено роз’яснювальну роботу та наголошено на недопущенні у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа прозвітувалась про прослуховування та опрацювання вебінарів з роз’ясненнями законодавства щодо умов відхилення тендерних пропозицій учасників. Прийнято рішення, за наявності кошторисних призначень, пройти курси з підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту:
30.09.2024 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
63faf9809f074414ada4809e1d9004e9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2024 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромеханічне обладнання (шиномонтажний станок, стенд розвал-сходження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-007297-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» колісна база стенду розвал-сходження повинна відповідати наступним параметрам: 1500-5500 мм (п. 8), проте у тендерній пропозиції учасника пропонований товар має колісну базу 1800-5330 мм, що не відповідає умовам технічної специфікації (Лот №2 Стенд розвал-сходження (ДК 021:2015 — 31720000-9)).
Учасником ТОВ «ТОПТУЛ» надано лист від 02.08.2024 вих. №017 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якому зазначено колісну базу 1800-5330 мм, що не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації.
По якій причині Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОПТУЛ» відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6b3f5b4fa4e740d4b23382a0f3e3e5df
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.09.2024 08:43
Опис:
Доброго дня!
1. Технічні та якісні характеристики товару обумовлені потребою закладу в обладнанні для здійснення регулювання кутів нахилу коліс автомобілів, оскільки на базі навчального закладу функціонує навчально-практичний центр для слюсарів. Визначення технічних та якісних характеристик було здійснено відповідно до функцій, які має виконувати стенд, та ознайомлення учнів з якими сприятиме засвоєнню необхідних навичок професії слюсаря. У зв’язку з цим вимоги до предмета закупівлі визначені у відповідності з тими функціями та характеристиками, якими володіє відповідне сучасне та якісне обладнання на ринку.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару, отриману з відкритих джерел (зокрема, в електронній системі закупівель «ProZorro»).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік та враховуючи очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті закладу за посиланням: https://ovpu.rv.ua/public.htm.
2. Згідно додатку 3 до тендерної документації колісна база стенду розвалу-сходження повинна відповідати наступним параметрам: 1500-5500 мм (п. 8).
Такі параметри означають, що колісна база, яку повинен обслуговувати стенд, повинна бути в межах 1500-5500 мм. Тобто такий параметр визначає саме діапазон показників, на що вказує тире між двома числами.
Відповідно до п. 4 § 161 Українського правопису, схваленого Кабінетом Міністрів України (постанова № 437 від 22 травня 2019 р.) спільним рішенням Президії Національної академії наук України (протокол № 22/10 від 24 жовтня 2018 р.) і Колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 10/4-13 від 24 жовтня 2018 р.), затвердженого Українською національною комісією з питань правопису (протокол № 5 від 22 жовтня 2018 р.), тире у простому реченні вживається між двома або рідше кількома словами на позначення просторових, часових, кількісних меж (замість словосполучень з прийменниками від ... до).
Побічно це так підтверджується рекомендаціям АМКУ, викладеними в узагальненні практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель офісного паперу, опублікованому 07.03.2024, де АМКУ вказує наступне:
«Якщо зазначається, що показники еквівалента повинні бути «не гіршими», ніж визначений у тендерній документації предмет закупівлі, замовнику потрібно визначити, що саме слід розуміти під поняттям «не гірше» (встановити відповідність конкретним характеристикам, визначити діапазон показників, зазначити показники «не менше/не більше» тощо)».
Конретні характеристики замовником не зазначались, показники «не менше/не більше» теж, а тире свідчить саме про встановлення діапазону показників.
При цьому мінімальна та максимальна колісна база замовником окремо не встановлювалась.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОПТУЛ» з показниками колісної бази 1800-5330 мм, що знаходиться в межах діапазону 1500 – 5500 мм, відповідала вимогам до предмета закупівлі, встановленим в тендерній документації, та не підлягала відхиленню.
Також звертаємо увагу, що тендерні пропозиції для участі в закупівлі стенду розвалу-сходження було подано від 2 учасників: 1) ТОВ «Оптімусторг», запропонований товар якого мав колісну базу 1500-6000 мм; 2) ТОВ «Топтул», запропонований товар якого мав колісну базу 1800-5330 мм.
Обидві пропозиції не є ідентичними показнику 1500-5500 мм, вказаному в тендерній документації, що додатково підтверджує, що така вимога сприймається учасниками саме як діапазон значень.
Окрім цього зауважуємо, що звернення до замовника за роз’ясненнями щодо відповідних технічних вимог до предмета закупівлі не надходили.
Номер:
154c7902b0884d009f4dc375353cb289
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.09.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромеханічне обладнання (шиномонтажний станок, стенд розвал-сходження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-007297-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком 3 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Так, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» зазначено, зокрема, наступну вимогу Замовника до товару: Колісна база: 1500-5500 мм (п.8 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації по лоту 2).
Учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» в інформації від 25.07.2024 вих№2507/6 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «колісна база: 1500-6000 мм» (п.8 таблиці). Тобто обладнання із вказаними характеристиками забезпечує можливість виконання робіт з розвалу-сходження на автомобілях з колісною базою від 1500 мм до 6000 мм.
Запропоновані параметри колісної бази, включають параметри колісної бази, що визначені Замовником в Додатку 3 до Тендерної документації та відповідають вимогам тендерної документації.
Однак, в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2024 №37 зазначено, що запропонована учасником ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» колісна база не відповідає умовам технічної специфікації.
Обґрунтуйте правомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8c7d7e468ad149bcbd9c36fb8c9a6489
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.09.2024 17:17
Опис:
Доброго дня!
Як було зазначено у відповіді на попередній запит, визначення параметрів колісної бази як «1500-5500 мм» означає, що колісна база, яку повинен обслуговувати стенд, повинна бути в межах 1500-5500 мм. По-іншому, як було зазначено з посиланням на положення Українського правопису, така характеристика може бути сформульована як «колісна база повинна бути в межах від 1 500 до 5 500 мм».
Відповідно, оскільки колісна базу стенду, запропонованого ТОВ «ОПТІМУСТОРГ», не відповідала параметрам, встановленим в тендерній документації (оскільки колісна база товару була поза межами діапазону, встановленого замовником), то відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» було здійснено у відповідності з вимогами тендерної документації.
Додатково зауважуємо, що визначення конкретних технічних характеристик здійснюється замовником з урахуванням конкретних потреб, в т.ч. щодо автомобілів, які планується обслуговувати. Окрім того, умови тендерної документації не оскаржувалися учасниками.
Номер:
a00b037e55c94dcd80f705aca1d5bb03
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електромеханічне обладнання (шиномонтажний станок, стенд розвал-сходження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-22-007297-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Додатком 3 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Так, по лоту 2 «Стенд розвал-сходження» зазначено, зокрема, наступну вимогу Замовника до товару: Підтримка технологій WinToe, CAAM, Shim Select II (п.7 таблиці Додатку 3 до Тендерної документації по лоту 2).
Учасником-переможецем ТОВ «ТОПТУЛ» в інформації від 02.08.2024 вих№017 зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, «Підтримка технологій WinToe, CAAM», однак не зазначено про підтримку технології Shim Select II. Інші документи, подані в складі пропозиції не містять інформацію про підтримку технології Shim Select II.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТОПТУЛ» вимогам Додатку 3 до Тендерної документації (в частині підтримки технологій WinToe, CAAM, Shim Select II).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
edbb9322ce2844e2a5fc555556d30eee
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.09.2024 23:36
Опис:
Доброго дня!
Тендерна пропозиція ТОВ «ТОПТУЛ» відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації (в частині підтримки технологій WinToe, CAAM, Shim Select II), оскільки запропонована модель стенду розвалу-сходження (HUNTER PA220E-HS221ML2E) підтримує вказані технології, що, в тому числі, підтверджується описом технічних характеристик товару на сайтах постачальників (додаються).
Посилання:
https://magazininstrumenta.com.ua/ua/stend-dlya-ruuk-hawkeye-3-d-2-kh-kamernyy-mekhanicheskiy-lift-po-proalign-hunter-pa220e-hs221ml2e/
https://4sto.com.ua/stend-razval-shozhdeniya-hunter-pa220e-hs221ml2e-ua/
https://auto-spec.com.ua/ua/p606752440-ctend-razval-shozhdeniya.html?srsltid=AfmBOorMGZZ4VL73AP-jk40f_2xvt8IVuARsmNzyMyOQ9sHrgCUtT46j
Номер:
bd65f9f75fcc43159345d9349720f01d
Назва:
Щодо підтримки технології Shim Select II
Дата опублікування:
23.09.2024 13:12
Опис:
На підтвердження підтримки товаром, запропонованим ТОВ "Топтул" для участі у закупівлі стенда розвалу-сходження, технології Shim Select II - надаємо відповідний гарантійний лист, виданий постачальником, про підтримку вказаної технології.