• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Олива моторна 10W-40; Олива моторна 5W-40 (відповідний код 09211100-2 Моторні оливи); Олива трансмісійна 75W-80; Олива трансмісійна ATF (відповідний код 09211900-0 Трансмісійні мастила); Гальмівна рідина Dot-4 (відповідний код 09211650-2 Гальмівні рідини) за кодом ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби

Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: d74b9e5a458d4096ad9d42909c515243
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 19.11.2024 18:32 - 11.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.11.2024 № 56-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2020. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 19.11.2024 № 56-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" UA-2024-07-22-008502-a 22.07.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання рішень АМКУ, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2024 № б/н із змінами, реєстр пропозицій від 31.07.2024, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СП ЮКОЙЛ» (далі - ТОВ «СП ЮКОЙЛ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД» (далі - ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Компанія ВІП-ОЙЛ» (далі - ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 № 149 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП ЮКОЙЛ», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 22.08.2024 № 14200 -р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2024 № 163 про визнання переможцем ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» та укладання з ним договору, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.09.2024 № 182 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» (винесений на виконання рішень Комісії АМКУ від 16.09.2024 № 15316-р/пк-пз та від 16.09.2024 № 15322-р/пк-пз), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.09.2024 № 187 про визнання переможцем ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» та намір укласти з ним договір, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2024, договір від 03.10.2024 № 179/ВТО-2024 на загальну суму 790964,16 грн. з ПДВ, звіт про виконання договору, відповідь замовника від 25.11.2024 на запит про надання пояснення. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. У ході проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-07-22-008502-a.
Період усунення порушень: 10.12.2024 17:20 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2024 17:20

Запити/Пояснення