• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Будівництво артезіанської свердловини з водонапірною вежею для господарсько-питного водопостачання по вулиці Кизя І.І. в с.Веприк Миргородського району Полтавської області)

Завершена

3 066 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 332.20 UAH
Номер: 9ed2a131034646d9aa1752f58fb6e291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.11.2024 14:57 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2024 № 60-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2024-07-19-010037-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого та абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Добробут» Великобудищанської сільської ради Миргородського району Полтавської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 19.07.2024 № 4 (далі – тендерна документація), зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕХСЕРВІС ГРУП» та фізичної особи-підприємця Горобець Тетяна Михайлівна (далі – ФОП Горобець Тетяна Михайлівна), вимогу про усунення невідповідностей до 13:41 год. 06.08.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2024, протоколи від 05.08.2024 № 7 та від 06.08.2024 № 9, договір про закупівлю робіт від 12.08.2024 № 5, укладений Замовником з ФОП Горобець Тетяна Михайлівна (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 14.08.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднене в електронній системі закупівель 15.11.2024. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (19.07.2024) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 05.07.2024. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 09.04.2024, а саме: абзац двадцять шостий пункту 3 «Інша інформація» та абзац другій підпункту 3 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, абзаци перші пунктів 1, підпункти 1.1.4 та 1.2.4 підпунктів 1.1 пунктів 1 розділів ІІ Додатків 3 та 7 до тендерної документації Замовника містять вимоги надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. Згідно з інформацією, яка міститься в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-07-19-010037-a, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2024 00:00. Проте, відповідно до інформації, зазначеній в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зі змінами, оприлюдненими 28.07.2024: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.07.2024 року», що є порушенням вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація Замовника містить Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» та Додаток 3 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника(ів) вимогам, встановленим замовником згідно до чинного законодавства». Проте, в порушення вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, в переліках документів, що містяться у Додатках 1 та 3 тендерної документації Замовника, не зазначено документи та інформацію, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та які зазначено в розділі III «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» до тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:49 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до, рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, щодо здійснення заходів направлених на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОБРОБУТ" Великобудищанської сільської ради було вирішено направити уповноважену особу з публічних закупівель на навчання (курси з підвищення кваліфікації)! Наказ додається.
Дата публікації звіту: 05.12.2024 13:27

Запити/Пояснення