-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металева секційна огорожа
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
12ff8fadfb474d22844d1ec8636b85d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 11:56 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 № 44-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.08.2024 № 44-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-19-008825-a від 19.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Виконавчого комітету Нововолинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.07.2024 № 182 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Металсітка» (далі ТОВ «Металсітка»); повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2024; договір про закупівлю 12.08.2024 № 61 на загальну суму 1 394 487,50 гривень; відповіді Замовника від 03.09.2024 на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
11.09.2024 14:47 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
561ddc4843ac42438bee5cc806d6cc4e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Металева секційна огорожа» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-008825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f8ab237c320403c86c1e6683736bd59
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.09.2024 11:56
Опис:
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі: «Металева секційна огорожа » (UA-2024-07-19-008825-а ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі) виконавчий комітет Нововолинської міської ради, повідомляє наступне.
На виконання «Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин (установ), проведення заходів територіальної оборони, охорони громадського порядку, мобілізаційної підготовки та мобілізації на 2022-2025 роки», затвердженої рішенням виконавчого комітету від 22.04.2022 року №174 (зі змінами), на підставі листа звернення від військової частини № ------ від 11.04.2024 року № 06-2/968-24-Вих, згідно заявки на закупівлю (ініціатор – начальник відділу мобілізаційної та оборонної роботи ) від 01.07.2024р виникла потреба у закупівлі «Металева секційна огорожа» за ДК 021:2015 – Вироби з дроту
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні характеристики відповідають запиту військової частини № ------ від 11.04.2024 року № 06-2/968-24-Вих. Замовник здійснює закупівлю зазначеного товару для потреб військових формувань, за їх запитом, з подальшою передачею такого товару на облік запитувача, товар даного виду за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам військових формувань. Тому, для максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду товару. Обсяг визначено відповідно до листа- від військової частини № ------ від 11.04.2024 року № 06-2/968-24-Вих.
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Нововолинської міської ради від 20.12.2023 року № 29/19 «Про бюджет Нововолинської міської територіальної громади» . Розмір бюджетного призначення становить 1500000,00 гривень.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», з врахуванням отриманих пропозицій від учасників ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковане за посиланням: https://nov-rada.gov.ua/2024/07/25/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivli-tovaru-ua-2024-07-19-008825-a/.
Номер:
397d9fca2c4f4b18b542d848b1e53121
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Металева секційна огорожа» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-19-008825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити чому Вами укладено договір із ТОВ «МЕТАЛСІТКА» так як даний учасник не оприлюднив в електронній системі у 4 денний термін «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі», що передбачено додатком 4 до тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e652356308f64e819054a55064e2f18c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.09.2024 11:51
Опис:
У відповідь на «Запит про надання пояснень», в межах моніторингу процедури публічної закупівлі: «Металева секційна огорожа » (UA-2024-07-19-008825-а ( ідентифікатор закупівлі в електронній системі) виконавчий комітет Нововолинської міської ради, повідомляє наступне.
Закупівля «Металева секційна огорожа» за ДК 021:2015 – Вироби з дроту (UA-2024-07-19-008825-а (закупівлі в електронній системі)) здійснюється на виконання «Програми матеріально-технічного забезпечення військових частин (установ), проведення заходів територіальної оборони, охорони громадського порядку, мобілізаційної підготовки та мобілізації на 2022-2025 роки», затвердженої рішенням виконавчого комітету від 22.04.2022 року №174 (зі змінами), на підставі листа звернення від військової частини № ------ від 11.04.2024 року № 06-2/968-24-Вих, згідно заявки на закупівлю (ініціатор – начальник відділу мобілізаційної та оборонної роботи ) від 01.07.2024р виникла потреба у закупівлі «Металева секційна огорожа» за ДК 021:2015 – Вироби з дроту .
Переможцем закупівлі оприлюднено в електронній системі « Повний витяг з інформаційно -аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості»». Дана інформація розміщена в електронній системі під назвою «Витяг-4546857-Лізогуб-2024-07-29.pdf», файл експортовано 31.07.2024р. Зазначений витяг №ВР-004546857 сформовано 29.07.2024 року Департаментом інформатизації МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, згідно інформації зазначеної в документі Громадянин України Лізогуб Валерій В’ячеславович, 31.08.2001 року народження уродженець Новий Бурлук, Україна на території України станом на 29.07.2024 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (додається). Відповідно до зазначеної у витязі інформації, переможець торгів повністю підтвердив відповідність керівника ТОВ «МЕТАЛСІТКА» вимогам зазначеним в підпункті 6 пункту 47 Особливостей, що передбачалися в додатку 4 до тендерної документації.
Інформація завантажена ТОВ «МЕТАЛСІТКА» 31.07.2024 року в зв’язку з складною ситуацією на території м. Харків, де розміщене підприємство, місто знаходиться під постійними обстрілами країни-агресора та потерпає від відсутності електропостачання та перебоїв із зв’язком. Переможцем торгів надано лист- пояснення (додається), щодо причин повторного неоприлюднення даного витягу.
Крім того, слід зазначити, що закупівля здійснюється для підвищення обороноздатності нашої держави у період військового вторгнення російської федерації та має дуже важливе значення як для Замовника так і для країни загалом. Постачання товару, що закупляється, повинно відбутися вчасно і без затягування, оскільки від цього залежать підвищення захисту території України.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі». закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі ;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником в процесі закупівлі дотримано всіх перелічених принципів закупівель. Закупівля проводилась шляхом застосування відкритих торгів з особливостями, переможцем визначено підприємство, що відповідає вимогам тендерної документації та надало найбільш економічно вигідну пропозицію. У разі відхилення пропозиції переможця, пропозиція наступного учасника перевищила б найбільш економічно вигідну на 105 447,50 грн., що призвело б до порушення принципу максимальної економії та пропорційності.
Отже, договір № 61 від 12.08.2024 року укладено відповідно до чинного законодавства, документи переможця (Повний витяг з інформаційно -аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості»), отриманий з дотриманням вимог до додатку 4 тендерної документації, опублікований в електронній системі закупівель та знаходиться у вільному доступі.