-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а у м. Буча, Бучанського району , Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)
Завершена
2 767 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
f8b1367b6f2d4d6cb15417a8f33af9e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2024 00:00
Період моніторингу:
05.09.2024 12:25 - 27.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2024 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-19-008613-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; обґрунтування підстави затверджене рішенням виконавчого комітету Бучанської міської ради від 12.07.2024 №4175; протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.07.2024; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір підряду від 16.07.2024 №276; пояснення Замовника, надані 11.09.2024 на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.09.2024 14:37 - 20.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2024 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
ff8a81df8e664e219a12bac2898b4750
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2024 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-008613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість,
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в додаткових роботах (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором (договір від 11.10.2023 №342).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ce9d5add7e3445c684a5cc1ca6f76f83
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
11.09.2024 10:39
Опис:
1. На запит про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 2 767 400,00 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі дефектних актів.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська,318а, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді(Коригування)»;
2. Експертний звіт (позитивний) № 1429/23-РБК/ЕЗ від 02.04.2024р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)»;
3. Дефектний акт №№1;2;3
2. В ході виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» у замовника виникла потреба в здійненні коригування даного проєкту. За результатами коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» були визначені додаткові об’єми робіт відповідно до Дефектних актів.
Додатки:
Дефектний акт №№1;2;3
Номер:
8069260403894dff88dbc6f207bc94e0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2024 12:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а у м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-008613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати документи, за результатами коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 318а, м.Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)», якими були визначені додаткові об’єми робіт, а саме Дефектні акти №№ 1, 2, 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.