-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району , Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
647223f7f29443639d8eb1e06cf13474
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 13:44 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2024 № 20-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 27.08.2024 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-19-008440-a 25.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, протокол розкриття, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-07-19-008440-a , договір підряду на капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району , Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування) від 16.07.2024 № 277 на суму 3 800 000,00 гривень з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 30.08.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.09.2024 12:23 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2024 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
473425c4f21a47bf9e5988a9fb802ac5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д у м. Буча, Бучанського району , Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-008440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ТОВ "Будівельно інвестиційна група Атлант" (42647953), з яким укладений договір від 16 липня 2024 року № 277 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
6eef7e8a0ddf4095be9f0173eedb8d04
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.08.2024 12:25
Опис:
1. На запит про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 3800000,00 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі дефектних актів.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська,203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді(Коригування)»;
2. Експертний звіт (позитивний) № 1427/23-РБК/ЕЗ від 22.05.2024р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)»;
3. Дефектний акт №№1;2;3
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля без використання електронної системи, якою є закупівля UA-2024-07-19-008440-a не є закупівлею в розумінні Закону, відповідно у замовника відсутній обов’язок розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
3. За результатами коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді (Коригування)» у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору в того самого виконавця робіт, що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт. Відповідно до додаткової угоди №4 до Договору № 320 від 25.09.2023р. на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) між Бучанською міською радою та ТОВ «БІГ «АТЛАНТ» був укладений договір від 16.07.2024р. №277 без використання електронної системи закупівель.
Додатки:
1. Договір підряду № 320 від 25.09.2023р.
2. Додаткова угода №4 до договору № 320 від 25.09.2023р.
4. Договір від 16.07.2024р. №277 був укладений з ТОВ «БІГ «АТЛАНТ», оскільки даний підрядник був виконавцем робіт на даному об’єкті (Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Яблунська, 203д, м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді) відповідно до Договору № 320 від 25.09.2023р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-04-013183-a). А оскільки у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт на даному об’єкті пов’язаних з предметом закупівлі основного договору в того самого виконавця робіт, відповідно був укладений договір підряду з тим самим виконавцем (ТОВ «БІГ «АТЛАНТ»).
Додатки:
1. Договір підряду № 320 від 25.09.2023р.
2. Додаткова угода №4 до договору № 320 від 25.09.2023р.