• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Миколи Лаврухіна, 15/46

Завершена

2 310 770.53 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 553.85 UAH
Номер: 494ed2711cfe42afb518cec2969af569
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2024 17:07 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2024 Одеса № 228 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 228 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 14 UA-2024-07-19-008174-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань надання роз’яснень на звернення щодо ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, виконання рішення Комісії, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель від 19.07.2024, ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель від 01.08.2024, 19.08.2024 та 26.08.2024, переліки змін, що вносять до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.07.2024, роз’яснення на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.07.2024, рішення Комісії від 13.08.2024 № 13722-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 № 26, повідомлення_UA-2024-07-19-008174-a, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2024, договір підряду від 13.09.2024 № 011744-а, пояснення та документи Замовника, отримані 20.11.2024 та 27.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питань надання роз’яснень на звернення щодо ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відповідно до даних електронної системи закупівель 19.07.2024 оприлюднено звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Отже, відповідно до вимог Особливостей кінцевим терміном надання Замовником відповіді на зазначене звернення є 22.07.2024. Проте відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник надав відповідь на зазначене звернення та оприлюднив його в електронній системі закупівель 23.07.2024, тобто на четвертий день з дня його оприлюднення, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу I «Кваліфікаційні документи» Додатка 1 «Перелік інформації та/або документів, які подаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за договором про закупівлю повинні надати довідку за формою зазначеною у Додатку 7 «Відомості про обладнання та матеріально-технічну базу» до ТД, якою передбачено інформацію, а саме: найменування (графа 2), місцезнаходження (графа 3), зазначення приналежності (графа 4), документ підтверджуючий приналежність (назва документу, номер, дата) (графа 5). Також у підпункті 1 пункту 1 розділу I Додатка 1 до ТД визначено що, в підтвердження інформації зазначеної у графі 2 довідки, складеної згідно з Додатком 7 учасник має надати, зокрема: копії договорів, що підтверджують право користування такими об’єктами, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, а саме: договори оренди, суборенди та ін. на всі, вказані у графі 2 довідки об’єкти, які не є власністю учасника. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав Відомості про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1-1, згідно з пунктом 7 яких учасник повідомляє про наявності у нього трактора на гусеничному ходу Hitachi (графа 2) залученого на підставі договору від 01.01.2024 № 2 про надання послуг будівельної техніки з товариством з обмеженою відповідальністю «Юнідорбуд» (далі - ТОВ «Юнідорбуд»). Також учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації зазначеної у Відомості про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1-1 надав договір від 01.01.2024 № 2 про надання послуг будівельної техніки (далі – Договір про надання послуг), згідно з умовами якого послуги спеціальної будівельної техніки надаються згідно з Додатком № 1 до Договору про надання послуг, в якому наявний гусеничний бульдозер (трактор) LiuGong CLG B 160 C. Отже, інформація зазначена у Відомості про обладнання та матеріально - технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1-1, зокрема у пункті 7, викладена не у відповідності з умовами Договору про надання послуг, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу I Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.11.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» вимогам підпункту 1 пункту 1 розділу I Додатка 1 до ТД при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 27.11.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «вимогами тендерної документації, зокрема, положеннями пункту 1 додатку №1 до тендерної документації та формою документа «Відомості про обладнання та матеріально-технічно бази», яка встановлена в додатку №7 до тендерної документації не встановлено вимоги щодо вказання учасниками процедури закупівлі конкретної марки та моделі машин та механізмів, що будуть використовуватись учасниками під час виконання робіт, що є предметом процедури закупівлі. Окрім того, колонка №2 форми документа «Відомості про обладнання та матеріально-технічно бази», яка встановлена в додатку №7 до тендерної документації, зазначена саме як «Найменування», що допускає зазначення учасником процедури закупівлі загального найменування або типу одиниці його обладнання, машини або механізму без конкретизації марки та моделі такого об’єкта. З огляду на вказане, не зазначення або зазначення учасником процедури закупівлі не коректної марки та/або моделі певної машини, яку такий учасник планує використовувати під час виконання умов договору про закупівлю, не порушує вимог тендерної документації по даній процедурі закупівлі за умови, якщо таким учасником надано документи, які підтверджують правомірність використання такої техніки. Варто відзначити, що в підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації ТОВ «Будівельної компанії «Мега Стайл» в п. 23 зазначено Трактор на гусеничному ходу, без будь-якої конкретної марки чи моделі техніки. Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» у своїй тендерній пропозиції надав договір про надання послуг будівельної техніки №2 від «01» січня 2024р. Додаток №1 до договору №2 від 01.01.2024, де зазначено перелік будівельних машини і механізмів, послуги яких надаються для ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл». При цьому, у вказаному договорі в таблиці переліку будівельних машин і механізмів №ПП 1 значиться Гусеничний бульдозер (трактор) LiuGong CLG B 160 C, що також підтверджено свідоцтвом про реєстрацію машин Серії ОМ №102664. За своїми технічними характеристиками даний гусеничний трактор повністю відповідає п. 23 підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації ТОВ «Будівельної компанії «Мега Стайл».» Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» вимогам ТД Замовника, оскільки ТД Замовника визначено надання учасником у складі тендерної пропозиції підтвердження інформації зазначеної у графі 2 довідки складеної згідно Додатку 7, зокрема: копії договорів, що підтверджують право користування такими об’єктами, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, а саме: договори оренди, суборенди та ін. на всі, вказані у графі 2 довідки об’єкти. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.09.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі учасника «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо виправлення учасником інформації у відомості про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1-1 з урахуванням умов договору від 01.01.2024 № 2 про надання послуг будівельної техніки.
Період усунення порушень: 02.12.2024 17:54 - 17.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2024 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Непогодження з аналізом щодо абзацу 2 пункту 54 Особливостей, відповідно до даних електронної системи закупівель 19.07.2024 оприлюднено звернення, даний день 19.07.2024 припадає на п’ятницю, а відповідно до ст. 67 КЗпП України, при п’ятиденному робочому тижні працівникам надаються два вихідних дні на тиждень, а при шестиденному робочому тижні – один вихідний день. Загальним вихідним днем є неділя. Другий вихідний день при п’ятиденному робочому тижні, якщо він не визначений законодавством, визначається графіком роботи підприємства, установи, організації, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації і, як правило, має надаватися підряд з загальним вихідним днем. У випадку, коли святковий або неробочий день (стаття 73) збігається з вихідним днем, вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого. Слід зауважити, що залучення до роботи у вихідний день у зв’язку з виробничою необхідністю чинним законодавством не передбачено. Міністерство соціальної політики України в листі від 13.04.2012 р. № 123/13/133-12 «Про роботу у вихідні дні» зазначає, що залучення працівників до роботи у вихідні дні допускається лише у випадках, встановлених у частині другій статті 71 КЗпП України. Отже, надана відповідь була надана вчасно. Не погоджуємося щодо порушення вимог пункту 43 Особливостей, оскільки роз’яснення було надано 27-11-2024 в електронній системі.
Дата публікації звіту: 05.12.2024 15:19

Запити/Пояснення