• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області»

Завершена

22 920 366.00 UAH з ПДВ
Номер: 4bf7a3115898456d99493abd40059ef4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.09.2024 12:28 - 27.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.09.2024 № 29-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024. в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.09.2024 №29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-19-007761-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленим порушенням законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; внесення змін до договору; надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 19.07.2024; протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.07.2024; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-07-19-007761-a; договір про закупівлю робіт від 19.07.2024 №11, укладений між Замовником та ТОВ «Будторгінвест» за ціною 22 920 366,00 гривень; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2024 №20; додаткову угоду до договору від 15.08.2024 №1. За результатами аналізу повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 09.09.2024 та 16.09.2024 оприлюднено запити до Замовника про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Проте, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи з вищезазначених питань. В ході проведення моніторингу не підтверджено обґрунтування підстав застосування закупівлі без використання електронної системи.
Період усунення порушень: 23.09.2024 12:27 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 12:27

Запити/Пояснення