-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області»
Завершена
22 920 366.00
UAH з ПДВ
Номер:
4bf7a3115898456d99493abd40059ef4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2024 00:00
Період моніторингу:
05.09.2024 12:28 - 27.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2024 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-19-007761-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
У зв’язку з виявленим порушенням законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; внесення змін до договору; надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 19.07.2024; протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.07.2024; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-07-19-007761-a; договір про закупівлю робіт від 19.07.2024 №11, укладений між Замовником та ТОВ «Будторгінвест» за ціною 22 920 366,00 гривень; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2024 №20; додаткову угоду до договору від 15.08.2024 №1.
За результатами аналізу повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 09.09.2024 та 16.09.2024 оприлюднено запити до Замовника про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Проте, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи з вищезазначених питань.
В ході проведення моніторингу не підтверджено обґрунтування підстав застосування закупівлі без використання електронної системи.
Період усунення порушень:
23.09.2024 12:27 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 12:27
Запити/Пояснення
Номер:
e74a0669a1c94e48a3263e81bdfe058b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2024 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проєкту будівництва «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області», в частині включення додаткових обсягів робіт, а також укладений основний договір з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
50fc8ee903714ab38cbe1a600bf85e18
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2024 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-007761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проєкту будівництва «Капітальний ремонт будівель ДУ «ДЗОВ Водограй» (Чернівецька обл.) Національної поліції України» за адресою: вул. Головна, 341, с. Банилів-Підгірний, Чернівецького району, Чернівецької області», в частині включення додаткових обсягів робіт, а також укладений основний договір з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.