• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення в комунальному закладі «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №29 «Супутник» Кропивницької міської ради», за адресою: вул. Леоніда Каденюка, 11-а в м. Кропивницькому).

Завершена

6 245 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 450.10 UAH
Номер: e5c7061e47b343dd9894854ed4bdcf24
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2024 17:07 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2024 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.10.2024 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-07-18-009611-a, 18.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень органу оскарження; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень органу оскарження; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2024-07-18-011785-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.07.2024 б/н; скарга до процедури UA-2024-07-18-009611-a.b1 від 14.08.2024 від ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 27.08.2023 № 14386 -р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 № 542; повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024; договір підряду від 17.09.2024 № 1360 на суму 5 957 770,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 25.10.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника http://osvita-mrk.gov.ua/. Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 06.11.2024 16:35 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2024 16:35

Запити/Пояснення