• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Апарат для магнітотерапії

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 0c76dbad67a541f68d57e69d6c90d2d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 15.10.2024 12:24 - 05.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 85-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 3 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.10.2024 № 85-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-07-18-008778-a, 18.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 пункту 28 Постанови № 1178; абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Диканська лікарня планового лікування» (далі − замовник) UA-P-2024-07-18-010859-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом від 18.07.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18.07.2024 о 15:59; тендерну документацію, затверджену протоколом від 18.07.2024 б/н (зі змінами), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.07.2024 о 16:45; тендерну документацію затверджену протоколом від 18.07.2024 б/н, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.07.2024 о 13:45; запитання до процедури оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.07.2024; відповідь замовник на запитання до процедури оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.07.2024; тендерну пропозицію учасника ФОП Шульга Олег Юрійович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2024 № 123; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2024; договір про закупівлю від 12.08.2024 № 279 на суму 399 430,00 грн (без ПДВ) з ФОП Шульга Олег Юрійович; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені від 16.10.2024 та 21.10.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства. Згідно з абзацом 1 пункту 28 Постанови № 1178 (особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом даного питання встановлено, що в тендерній документації: - підпункт 3.5.5. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено вимогу «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі»; - підпункт 3.5.6. пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено вимогу «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, що суперечить пункту 47 Особливостей в частині включення інформації стосовно підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Також замовником в тендерній документації (підпункт 5.3.1 пункту 3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції) вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. При цьому, пунктом 44 Постанови № 1178 в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі відсутня підстава для відхилення визначена в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Також в тендерній документації (підпункту 6.3.1 пункту 3 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю) замовник вказав, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Тоді як абзацом 2 пункту 17 Постанови № 1178 передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Тобто, інформація, щодо надання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру – відсутня. Таким чином, замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Також встановлено, що замовник в тендерній документації (підпункту 6.4.1 пункту 4 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю) вказав, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Тобто замовником, не зазначено, що норми частини другої, частини дев’ятої статті 41 Закону також не застосовуються, що не відповідає пункту 17 Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми пункту 17 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником з порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178 замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, замовником в порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.07.2024 о 16:45 та до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.07.2024 о 13:45. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.10.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 21.10.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що до тендерної документації, 22.07.2024 були внесені зміни - додано, що документи можуть бути підписані УЕП, а не тільки КЕП, у зв’язку зі зверненням Учасника, яке відображено в закупівлі. 26.07.2024 вносились зміни у зв’язку з тим, що у тендерній документації не було прописано заборону здійснювати будь-яку господарську діяльність із Ісламською Республікою Іран, що було виявлено під час висновку моніторингу попередньої закупівля, для того щоб і далі не порушувати законодавство було вирішено внести ці зміни. Пояснення дійсно не було оприлюднено, в подальшому зобов’язуємось не допускати таких порушень. Враховуючи викладене, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацу 4 пункту 54 Постанови №1178 в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації окремими файлами в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 24.10.2024 17:09 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня, 24.10.2024 року було отримано висновок моніторингу, щодо закупівлі UA-P-2024-07-18-010859-a, виявленні порушення зобов’язуємося взяти в роботу та внести відповідні зміни до Проєкту Договору про закупівлю , тендерної документації задля не допущення порушень законодавства. А також всі зміни оприлюднювати окремим документом.
Дата публікації звіту: 25.10.2024 11:31

Запити/Пояснення