-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. Провід, кабель, ізолятори, автоматичні вимикачі, драбини секційні, зєднувальні муфти для кабельних ліній, кінцеві муфти.
Умови закупівлі детально викладені у проекті договору та у специфікації до нього.
Завершена
4 829 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 145.00 UAH
Номер:
3f9c42ed477f454fa4f49f288744ebfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
18.09.2024 18:08 - 10.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 № 82-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.09.2024 № 82 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
10) UA-2024-07-18-003758-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ";
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «03» жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» на 2024 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; проект договору та у специфікацію до нього; договір про постачання товару від 08.08.2024 № 118/24; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 02.10.2024.
Період усунення порушень:
04.10.2024 16:38 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
2f06de06355c4b47bff15857712e2b3a
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
27.09.2024 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі: «Провід, кабель, ізолятори, автоматичні вимикачі, драбини секційні, з’єднувальні муфти для кабельних ліній, кінцеві муфти» (код ДК 021:2015: 31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-18-003758-a), яка проведена Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Яким чином та за яких підстав здійснено вибір процедури закупівлі, а саме шляхом застосування спрощеної закупівлі.
Крім того, прошу пояснити відсутність інформації про дану закупівлю у річному плані Замовника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
67f50e18dacd498e8dbeb1494796e1fe
Назва:
На запит від 27 вересня 2024 року
Дата опублікування:
02.10.2024 11:59
Опис:
На запит від 27 вересня 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної у запиті нумерації.
1. Визначення технічних та якісних характеристик товару здійснено за наявною потребою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі - комунальне підприємство) у таких товарах за погодженням з Міжнародним Комітетом Червоного Хреста (МКЧХ, далі - Донор).
Документальні підстави: Закон України «Про питну воду та питне водопостачання» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2918-14#Text), Закон України «Про житлово-комунальні послуги» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19#Text).
Плановий розмір витрат та очікувану вартість визначено за результатами аналізу ринку товару з використанням мережі «Інтернет» за погодженням з Донором.
2. Пунктами 4.1 та 4.2 як проекту договору, так і укладеного договору №118/24 від 08 серпня 2024 року визначено, що комунальне підприємство не сплачує жодних платежів за договором, оплата товару здійснюється Донором в безготівковому порядку, в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок постачальника. Тобто, для комунального підприємства отримання товару є БЕЗОПЛАТНИМ (БЕЗКОШТОВНИМ) отриманням товару. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та нормативно-правові акти, прийняті на його виконання, жодним чином не обмежують будь-яке безкоштовне отримання товару та взагалі не регламентують будь-яке безкоштовне отримання товару.
Керуючись вищевикладеним, враховуючи безоплатність (для комунального підприємства) отримання товару, комунальне підприємство взагалі не здійснювало публічну закупівлю у розумінні Закону, а лише використало технічні засоби електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару на заздалегідь погоджених з Донором умовах. Обрання саме спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель обумовлено наявністю тільки в спрощеній закупівлі можливості зазначити про використання коштів Донора, при цьому це не є спрощеною закупівлею в розумінні Закону, адже комунальне підприємство взагалі не купує цей товар, а безкоштовно отримує від постачальника, визначеного з використанням електронної системи закупівель на умовах Донора.
Інформація про специфіку використання електронної системи закупівель з використанням коштів донорів доступна, зокрема за посиланнями:
- https://infobox.prozorro.org/articles/yak-provoditi-zakupivlyu-za-koshti-donoriv
- https://infobox.prozorro.org/articles/yak-stvoriti-zakupivlyu-na-koshti-donoriv
- https://infobox.prozorro.org/articles/zakupivli-za-donorski-koshti-1
Крім вищезазначеного, частиною 3 статті 41 Закону забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. При цьому відсутня заборона укладення договорів, які не передбачають оплату замовником товарів.
До річного плану закупівель інформація не вносилась у зв’язку з тим, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено внесення до річного плану закупівель інформації про БЕЗОПЛАТНЕ (БЕЗКОШТОВНЕ) отримання товару комунальним підприємством.