-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro))
Завершена
1 052 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 260.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 260.35 UAH
Номер:
7b13edaa579244d98f4a3a4944558452
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-18-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
18.09.2024 16:15 - 10.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2024 № 198
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 № 198.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-07-17-009469-a, 17.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-17-010606-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 01.08.2024 № 26/07; від 08.08.2024, від 12.08.2024 № 26/07, від 16.08.2024 №26/07; тендерні пропозиції ТОВ «ХЛР» та ФОП Кримова І.В. (щодо правомірності їх відхилення Замовником); тендерну пропозицію ФОП Шевченка О.А.; опубліковане повідомлення щодо обгрунтування ФОП Кримовим І.В. аномально низької ціни та оприлюднену вказаним учасником довідку з таким обгрунтуванням; опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ФОП Кримова І.В. та ФОП Шевченка О.А. та опубліковані ФОП Шевченком О.А. документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Шевченком О.А як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 30.08.2024 №27/08; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом встановлено, що у Розділі №2 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі при укладенні договору) Додатку №7 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, проте не зазначено перелік документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
07.10.2024 17:36 - 22.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2024 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель Західним офісом Держаудитслужби під час моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, в першу чергу хочемо повідомити про те, що на усунення порушення керівником замовника вжито заходів наведених у висновку, а саме, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 і 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Також хочемо зазначити, що одночасно висловлюємо заперечення до висновку за результатами проведеного моніторингу з наступних підстав.
При складанні тендерної документації замовник керувався виключно вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р.(зі змінами та допвненнями), (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
В свою чергу, частиною 2 статті 22 Закону встановлені обов’язкові відомості, які повинна містити тендерна документація. Аналогічну позицію зазначено в наказі Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», якою затверджено Примірну тендерну документацію для процедур закупівель. Примірна тендерна документація повинна містити, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону.
Таким чином, відповідно до вимог статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей, інформацію про право підписання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі не є обов’язковою інформацією яку Замовник повинен зазначити в тендерній документації, а є інформацією, яку Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, може та вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником, на виконання вимог пункту 28 Особливостей, в окремому додатку до тендерної документації, визначено перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переможець процедури закупівлі відповідно до пункту 17 Особливостей під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, Замовником у додатку до документації чітко зазначено формулювання, яке міститься в пункті 17 Особливостей.
Окрім того, ані Законом, ані Особливостями не передбачено, який саме перелік документів та/або інформації повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису та не зазначено, що Замовник повинен чітко самостійно визначити перелік документів, які підтверджують право підпису та встановити такий перелік у тендерній документації. Переможець, в свою чергу, залежно від того юридична особа чи фізична особа-підприємець, повинен надати відповідні документи.
Підсумовуючи вище сказане, Замовником самостійно, навіть без наявності такого обов’язку, прописані інформативні положення в тендерній документації та передбачено перелік документів та інформації що надаються переможцем при укладенні договору у тому формулюванні , яке наведене в законодавстві, а переможцем в свою чергу було виконано вимогу та надано відповідні документи при укладенні договору, які підтверджують право підпису. Таким чином, Замовником дотримано вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей та не порушено вимоги щодо складання тендерної документації.
Однак, принагідно повідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності.
Також Замовником проведено роз’яснювальну роботу, на якій проаналізовано порушення, що були допущені уповноваженою особою при складанні тендерної документації. Уповноваженій особі роз’яснено, що закупівлі товарів, робіт та послуг повинні готуватися з чітким дотриманням вимог Закону та Особливостей №1178.
Крім того, було запропоновано пройти навчання для підвищення свого фахового рівня у формі навчань,тренінгів, семінарів тощо, надано інформацію про доступні (в тому числі безкоштовні) курси, вебінари, запропоновано переглянути відео-матеріали, які доступні на сайті Prozorro, спеціалізованих е-журналах Радник з публічних закупівель, Держзакупівлі.
Уповноваженій особі Замовника запропоновано повторно проаналізувати та опрацьовувати ряд нормативних документів, зокрема:
1. Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями);
2.Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р.(зі змінами та доповненнями).
3.Наказ Міністерства економіки України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тощо.
Додаток:
Протокольне рішення від 14 жовтня 2024 року — в 1 прим., на 3 арк.
Дата публікації звіту:
14.10.2024 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
d1d47ad1cc65452886469a1fbfe93ace
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
97be874b67c4403cbdc779cfed11bbb5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.09.2024 12:07
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (надалі – Замовник), проведено відкриті торги з Особливостями на закупівлю за кодом: ДК 021:2015:33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023-57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно -телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-17-009469-a.
У відповідь на запит про надання пояснення від 23.09.2024 р. в межах здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби, процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр" та оптимального співвідношення ціни та якості.
З метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам, на виконання умов договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, що укладаються з НСЗУ щорічно, відповідно до медико-технічних вимог, та технічного завдання ініціатора закупівлі - завідувача патологоанатомічного відділення існувала потреба у 2024 році здійснити закупівлю за кодом ДК 021:2015: 33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023 - 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), для проведення лабораторних досліджень працівниками лабораторії та для забезпечення повноцінної та своєчасної роботи патологоанатомічного відділення.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Так, в даному випадку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі отриманих трьох цінових пропозицій від різних постачальників, які додаються до даної відповіді на запит.
Слід зазначити, що дана закупівля здійснюється за власні кошти підприємства (без залучення бюджетних коштів).
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору:
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають.
У Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації передбачено форму і спосіб підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції для фізичних осіб-підприємців:
- Сканована з оригіналу копія паспорту (усі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус” від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами та доповненнями (Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та інформацію про місце проживання (за наявності);
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (за наявності) (*не подається у випадку дані про РНОКПП, внесені до паспорта громадянина України).
Крім цього, Розділом 2 Додатку №7 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
На виконання вимог Замовника, які передбачені тендерною документацією, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію паспорту (усі заповнені сторінки) та Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.
Додатки:
1. Службова записка з додатком (медико-технічні вимоги) - в 1 прим, на - 3 арк.;
2. Комерційні пропозиції – в 1 прим, на - 6 арк.
3. Копія паспорту ФОП Шевченко О.А. – в 1 прим., на 5 – арк.;
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера – в 1 прим., на 1 арк.
Номер:
99055b2fdcc04b50b19d5211a7fd0c4d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-17-009469-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Надати інструкції з використання та/або технічні описи предмету закупівлі, паспорти якості або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.»
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасником ФОП Шевченком Олегом Анатолійовичем (далі – ФОП Шевченко О. А.) в складі пропозиції надано інструкції з використання та технічні описи запропонованого товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та якими документами учасником ФОП Шевченком О. А. підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації, в частині надання паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
be4f0ead875d465ea2948f66a137fd31
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.10.2024 16:09
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (надалі – Замовник), проведено відкриті торги з Особливостями на закупівлю за кодом: ДК 021:2015:33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Скельця та предметне скло для проведення лабораторних досліджень, код НК 024:2023-57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії IVD (діагностика in vitro)), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-17-009469-a).
У відповідь на запит про надання пояснення від 01.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби, процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Надати інформацію про те, яким чином та якими документами учасником ФОП Шевченком О. А. підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації, в частині надання паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника:
Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Надати інструкції з використання та/або технічні описи предмету закупівлі, паспорти якості або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника. Якість предмету закупівлі повинна відповідати діючим вимогам нормативно-технічної документації.»
Згідно п. 23 Особливостей №1178 Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”
Статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині 5 визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Слід зауважити, що дана вимога пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації є цілісною і не складається з двох частин, як зазначається у запиті про надання пояснень.
Пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації вказано невичерпний перелік можливих документів, один з яких (або ж кілька на розсуд учасника) учасник має надати на підтвердження якості запропонованого товару та його відповідності медико-технічним вимогам, а саме: інструкції з використання чи технічні описи предмету закупівлі чи паспорти якості чи інші документи.
Учасником ФОП Шевченком Олегом Анатолійовичем в складі пропозиції на виконання зазначеної вимоги надано інструкції з використання та технічні описи запропонованого товару, а саме файли:
«3.6.Технічний_опис_покривних_скелець.pdf»;
«3.6.Технічний_опис_предметних_скелець_Superfrost^M .pdf»;
«3.6.Технічний опис.pdf»;
«3.6.Скло предметне 19 07 24 (2).pdf».
Наданими документами учасник підтвердив якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника.
Крім цього, згідно ч. 1 ст. 268 Господарського кодексу України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
Такою діючою нормативно-технічною документацією, яка містить вимоги до предмету закупівлі в тому числі щодо якості, на даний момент є Технічний регламент щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754, про відповідність якому складається декларація про відповідність.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника містяться Декларації про відповідність UA.TR.754.D.38667476/MM-008 від 24.06.2024 року та №53 від 28.04.2021 року, які теж свідчать про якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам.
Наведене вище розуміння вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації підтверджується і тим, що у протоколі №26/07 від 01 серпня 2024 року про розгляд тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" серед підстав відхилення не вказується відсутність «паспортів якості або інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару та його відповідність медико-технічним вимогам Замовника», що свідчить про однакове трактування цієї вимоги Замовником при кваліфікації тендерних пропозицій усіх учасників.
Додатково також зауважуємо, що згідно п. 54 Особливостей №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, будь-який потенційний учасник у випадку нерозуміння певної вимоги тендерної документації мав право звернутися за роз’ясненням її змісту до Замовника. Однак згідно інформації на Prozorro у даній закупівлі жоден із потенційних учасників не звертався щодо надання роз’яснень, що свідчить лише про те, що усі чітко зрозуміли трактування цієї вимоги Замовником в у спосіб, зазначений вище.
Відтак, враховуючи усю вищенаведену інформацію та документи, учасником ФОП Шевченко О. А. повністю підтверджено виконання вимоги пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації у спосіб, передбачений Замовником.
Додатки:
1. Файл «3.6.Технічний_опис_покривних_скелець.pdf»;
2. Файл «3.6.Технічний_опис_предметних_скелець_Superfrost^M .pdf»;
3. Файл «3.6.Технічний опис.pdf»;
4. Файл «3.6.Скло предметне 19 07 24 (2).pdf».
5. Файл «3.1.Декларація скельця (1-3).pdf»;
6. Файл «3.1.декларація скло 7017.pdf».