-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт найпростішого укриття №1 Броварського ліцею № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вулиця Симона Петлюри, 17-Б, м.Бровари, Київська області)
Завершена
1 617 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 087.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 087.38 UAH
Номер:
4908813b927442f993f41c7a74d55f92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 15:50 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-07-17-009108-a 17.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.07.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА», ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» та ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозицій учасників від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів від 08.08.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024, договір від 15.08.2024 № 98, відповідь Замовника від 30.08.2024 на запит органу державного фінансового контролю
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» з остаточною ціновою пропозицією 1 375 781,71 гривень, ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 1 465 110,41 гривень та ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 1 617 241,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» відхилено Замовником (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» зазначених в протоколах від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» з остаточною ціною пропозиції 1 617 241,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
18.09.2024 15:41 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
9603967926f14173aa526a934b3455cd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4c6b7dde05224d11957b0af5de1b8f05
Назва:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Дата опублікування:
30.08.2024 14:53
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі