• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт найпростішого укриття №1 Броварського ліцею № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вулиця Симона Петлюри, 17-Б, м.Бровари, Київська області)

Завершена

1 617 475.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 087.38 UAH
Номер: 4908813b927442f993f41c7a74d55f92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.08.2024 15:50 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-07-17-009108-a 17.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.07.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА», ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» та ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозицій учасників від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів від 08.08.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024, договір від 15.08.2024 № 98, відповідь Замовника від 30.08.2024 на запит органу державного фінансового контролю Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» з остаточною ціновою пропозицією 1 375 781,71 гривень, ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 1 465 110,41 гривень та ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 1 617 241,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» відхилено Замовником (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТПК ДЕМЕТРА» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» зазначених в протоколах від 01.08.2024 б/н та від 06.08.2024 б/н, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АТЛАС ЕНЕРГІЯ» з остаточною ціною пропозиції 1 617 241,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень: 18.09.2024 15:41 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2024 15:41

Запити/Пояснення