-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП «5-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул.Є.Коновальця, 22». Додаткові роботи. (ДК 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 771 918.57
UAH з ПДВ
Номер:
26a8587678d84d49b686c6bc5f674415
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
02.10.2024 15:56 - 24.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-07-17-007429-a 17.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, обґрунтування, договір про закупівлю додаткових робіт від 12.07.2024 № 506, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «МАЛАК Т» (далі – Договір), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, додаткова угода від 07.08.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.10.2024.
Період усунення порушень:
23.10.2024 20:32 - 28.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 20:32
Запити/Пояснення
Номер:
2fa4d5def7d941b9bf471e8f01019fe4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2024 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП «5-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул.Є.Коновальця, 22». Додаткові роботи. (ДК 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 4 771 918,57 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-17-007429-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю додаткових робіт від 12.07.2024 № 506, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «МАЛАК Т», з підтверджуючими документами.
3. Надати пояснення щодо обставин, що зумовили виникнення потреби у додаткових роботах до основного договору?
4. Яким чином підтверджено (з надання підтверджуючих документів), що роботи, включені до договору про закупівлю додаткових робіт від 12.07.2024 № 506, є саме додатковими роботами до основного договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
991c582339f34634a2a889b41cd66590
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.10.2024 13:46
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Комунального некомерційного підприємства "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" у зв’зку з незакінченим об’єктом «Реконструкція приміщень для встановлення системи комп’ютерної томографії КНП «5-а міська клінічна лікарня м. Львова» на вул. Є. Коновальця, 26а (коригування)», з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП «5-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул.Є.Коновальця, 22». Додаткові роботи. було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини №235/24 від 17 травня 2024. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. (Експертиза додається)
Щодо визначення очікуваної вартості
Відповідно до пп.8 п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (що зазначено в розпорядчому рішенні замовника, що розміщене в ЕСЗ), оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; (Протокол № 2 виробничої наради – додається). На підтвердження розрахунку очікуваної вартості даних робіт Замовником, на основі протоколу № 2 виробничої наради , отримано договірну ціну де визначено вартість робіт за об’єктом «Капітальний ремонт приміщень пульмонологічного відділення КНП «5-а міська клінічна лікарня м.Львова» на вул.Є.Коновальця, 22». Додаткові роботи. (Договірна ціна, протокол №2 виробничої наради, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат - додається)
2. Щодо інформації щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю додаткових робіт від 12.07.2024 № 506, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «МАЛАК Т»
На підтвердження інформації щодо фактичного стану виконання договору надаємо акти КБ-3, що підтверджують, що даний договір знаходиться в стані виконання.
3. Щодо обставин, що зумовили виникнення потреби у додаткових роботах до основного договору
Відповідно до п. 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи зазначене, процедури закупівель визначаються відповідно до вимог Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що не врегульовані Особливостями.
Відповідно до п.14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.»
Відповідно до пп.8 п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (що зазначено в розпорядчому рішенні замовника, що розміщене в ЕСЗ), оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Замовник, отримав лист-звернення від підрядника ТОВ «Малак Т», що у процесі виконання договору №485 від 26.10.2021р. виникла потреба у виконання будівельних робіт, що не були передбачені діючою кошторисною документацією. Даним листом, підрядником, було запропоновано провести виробничу нараду, на якій буде регламентовано продовження будівельних робіт з врахуванням обставин, що склались. Про що замовником і було зібрано виробничу нараду (протокол додаємо), на якій представники замовника, підрядної організації, проектної організації та технічного нагляду обговорили види робіт, що виникли в ході виконання робіт за договором №485 від 26.10.2021р., та було прийнято рішення доручити проектній організації внести зміни до проектно кошторисної документації, як необхідні додаткові роботи для завершення робіт по об’єкту.
4. Щодо того, яким чином підтверджено, що роботи, включені до договору про закупівлю додаткових робіт від 12.07.2024 № 506, є саме додатковими роботами до основного договору.
Замовник, отримав лист-звернення від підрядника ТОВ «Малак Т» (копію додаємо) , що у процесі виконання договору №485 від 26.10.2021р. виникла потреба у виконання будівельних робіт, що не були передбачені діючою кошторисною документацією. Основою, для виконання додаткових робіт, підрядник наводить такі фактори, як наприклад, виникнення додаткових об’ємів демонтажних робіт, будівельних робіт та матеріалів, потреба в яких була виявлена в процесі виконання демонтажних робіт і не могла бути передбачена діючою ПКД.
Даним листом, підрядником, було запропоновано провести виробничу нараду, на якій буде регламентовано продовження будівельних робіт з врахуванням обставин, що склались.
Про що замовником і було зібрано виробничу нараду (протокол додаємо), на якій представники замовника, підрядної організації, проектної організації та технічного нагляду обговорили види робіт, що виникли в ході виконання робіт за договором №485 від 26.10.2021р., а саме, було вирішено додати об’єми загально-будівельних робіт по 2-му поверсі, що не були передбачені проектною документацією, провести ряд загальнобудівельних робіт по вхідній групі, провести роботи по перепідключенню системи опалення та водопостачання із демонтажем старих радіаторів опалення, влаштування повітряних кранів і автоматичних розповітрювачів та ревізійних лючків, провести роботи по влаштуванню пожежного водопроводу в підвальному приміщенні та провести пусконалагоджувальні роботи всієї станції. Відтак, було прийнято рішення доручити проектній організації внести зміни до проектно кошторисної документації, як необхідні додаткові роботи для завершення робіт по об’єкту.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на виконання вимог законодавства, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (що зазначено в розпорядчому рішенні замовника, що розміщене в ЕСЗ), оскільки у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;