• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки Dell Latitude 3510

Торги відмінено

425 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 250.00 UAH
Номер: 83b3200bb3794944ab5e4aae56fc56f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-05-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 05.08.2024 15:36 - 27.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.08.2024 №72-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.08.2024 №72-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10.UA-2024-07-17-002326-a, 17.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28, пункту 44 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Завадська Валентина Василівна» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тульчинської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 24 липня 2024 року із змінами, запитання до процедури від 18, 22, 23, 26 липня 2024 року та відповіді Замовника від 19, 22, 24, 27 липня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Завадська Валентина Василівна», протокол уповноваженої особи від 06 серпня 2024 року №б/н та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07 серпня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у абзаці першому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Абзацом десятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відтак замовники з 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178» мають встановлювати вимоги до учасників та переможця закупівлі в окремих додатках до тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що Замовником визначено вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах у Додатку №3, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178. Також тендерну документацію не доповнено новим положенням пункту 44 Постанови №1178: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Постанови №1178, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Постанови №1178». Поряд з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178. Однак, в додатку №3 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах» тендерної документації зазначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, чим порушено вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Постанови №1178. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Постанови №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі протоколу уповноваженої особи від 06 серпня 2024 року №б/н процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 26.08.2024 18:03 - 10.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2024 18:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для усунення порушення при здійсненні цієї закупівлі, уповноваженою особою прийнято рішення про скасування цієї закупівлі, про що оприлюднено протокол про скасування даної закупівлі.
Дата публікації звіту: 27.08.2024 11:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації: 27.08.2024 12:05

Запити/Пояснення