-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
3 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 100.00 UAH
Номер:
07f8eb2ea63d4bcc80a7148c30417f9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-25-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2024 00:00
Період моніторингу:
25.09.2024 16:59 - 17.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2024 №39-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.09.2024 №39-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-16-007366-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2024 (протокол № 73), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.07.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.07.2024 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2024, договір від 07.08.2024 № 136, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.10.2024.
Період усунення порушень:
04.10.2024 10:40 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
da57d76d1b2748ce8e32423ed0fef756
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.09.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення); код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e82939b48f7f44faa25ed4ce1d75a0b5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.10.2024 08:58
Опис:
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Я, Уповноважена особа Управління освіти Коломийської міської ради Христина Качмарська , на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі( UA-M-2024-09-25-000004) по предмету закупівлі Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-16-007366-a) повідомляю:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення: за КЕКВ 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування відповідно до програми «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти ( у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями,групами))» за КПКВК 0611021 КФКВК 0921 на дату оголошення закупівлі становить 6 220 000,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки спеціального фонду.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі становить 3 620 000 грн.
Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін та інформації з веб-сайтів постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, цінових пропозицій постачальників конкретного товару.
Було отримано 3 цінові пропозиції ФОП Мамочка Р.Ю., ТзОВ «Холдинггова компанія БІ-ПРО» та ТзОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН". При потребі 22 комплекти панелей очікувана вартість закупівлі 3 620 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При плануванні закупівлі враховано вимоги до комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (з урахуванням змін).
При проведенні закупівлі враховано Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574 та вимоги до електронних освітніх ресурсів , затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 № 1060 «Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси»
Інтерактивні панелі в школі мають бути зручними у користуванні та безпечними.
Інтерактивні панелі повинні мати інтерфейси та можливості підключення.
Інтерактивне обладнання повинно відповідати технологіям для освіти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та дозволяють придбати товар, який надасть можливість забезпечити навчання українською мовою учнів 5-11 класів та проведення інтерактивних опитувань за допомогою персональних пристроїв на базі Android або iOS в навчальних закладах м.Коломиї
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
https://kolrada.gov.ua/p/publicni-zakupivli-upravlinnya-osviti
Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій постачальників, протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №70, №71, вимоги до технічної специфікації .
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Христина Качмарська