Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Завершена
4 375 655.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 880.00 UAH
Період моніторингу:19.11.2024 17:05 - 11.12.2024 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 №45-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2024 №45-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-16-007172-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2024 (протокол 69-ВТ.24/1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.07.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕСКАПРОМ» та «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.08.2024 № 13848-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 22.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.07.2024 № 69-ВТ.24/2, від 19.08.2024 № 69-ВТ.24/4, від 22.08.2024 № 69-ВТ.24/6, від 06.09.2024 № 69-ВТ.24/7, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2024, договір від 23.09.2024 №226-09/нх, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.11.2024 та від 27.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:02.12.2024 12:04 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:02.12.2024 12:04
Запити/Пояснення
116324
Номер:a6e870db9e4440a49256947804a243fa
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:20.11.2024 12:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.11.2024 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ (код за ДК 021:2015: 42419530-0 — Частини ескалаторів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
116825
Номер:dc4d3b8c4882481d8ad3e19ae4691c6c
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:25.11.2024 16:19
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор Григорович 380577303404 e.tender@metro.kharkiv.ua
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Різдвяна, будинок 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Ігорю КОРОТКИХ
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
№ UA-M-2024-11-19-000002 від 19 листопада 2024 року по закупівлі:
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) очікуваною вартістю 4 375 655,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-16-007172-a) - надає пояснення на запит на пояснення від 20.11.2024:
Питання 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.06-77 «Правил будови та безпечної експлуатації ескалаторів». Запасні частини та деталі, що є предметом закупівлі, використовуються при проведенні технічного обслуговування ескалаторів типу ЛТ і необхідних відновлювальних робіт та відповідають «Нормам витрат та запасних частин на поточне утримання ескалаторів метрополітену» (копія «Норми витрат» додається).
У відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав таблицю, що містить технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано комерційні пропозиції від двох юридичних осіб та фізичної особи-підприємця (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Постановою Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) визначено заходи щодо
ефективного та раціонального використання коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій.
Тому, закупівля за предметом: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) Оголошення № UA-2024-07-16-007172-a здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошти, ефективне використання яких регулюється Постановою № 710.
Враховуючи зазначене, положення пункту 41 Постанови № 710 щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до КП «Харківський метрополітен» не застосовується.
Додатки до відповіді:
1. Запити цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Розрахунок очікуваної вартості.
4. Копія «Норми витрат матеріалів та запасних частин на поточне утримання ескалаторів метрополітену».
Уповноважена особа
відповідальної за організацію та проведення
процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ (код за ДК 021:2015: 42419530-0 — Частини ескалаторів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
- креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068, посилання на яке міститься у Сертифікаті якості від 22.07.2024 №43 (файл «08-3 Сертифікат якості на Корпус допоміжного бігунка Л-65068.pdf»);
- гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
117089
Номер:28c443724ebc43e1b8f478f197aac6fb
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:27.11.2024 16:43
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор Григорович 380577303404 e.tender@metro.kharkiv.ua
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Вулиця Різдвяна, будинок 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Начальнику Ігорю КОРОТКИХ
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
№ UA-M-2024-11-19-000002 від 19 листопада 2024 року по закупівлі:
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) очікуваною вартістю 4 375 655,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-16-007172-a) - надає пояснення на запит на пояснення від 20.11.2024:
Питання 1. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
- креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068, посилання на яке міститься у Сертифікаті якості від 22.07.2024 №43 (файл «08-3 Сертифікат якості на Корпус допоміжного бігунка Л-65068.pdf»);
- гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника.
Відповідь: Відповідно до Розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються у відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
В електронній системі закупівель учасником ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» були завантажені всі документи, які вимагалися Замовником згідно Додатку 7 до тендерної документації, в тому числі:
- креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068 (файл «09-3 Креслення до сертифікату якості 3.pdf»), завантажнений до електронної системи 23 липня 2024 о 21:53;
- гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника (файл «10 Гарантійний лист щодо дотримання заявленого виробника.pdf)», завантажений до системи 23 липня 2024 о 21:53.
Додатки до відповіді:
1. Креслення до сертифікату якості на корпус допоміжного бігунка Л-65068.
2. Гарантійний лист щодо дотримання заявленого виробника.
Уповноважена особа
відповідальної за організацію та проведення
процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО