• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне переоснащення котла ТП 35/50 ст.№7 по вул. Енергетиків у м. Кропивницький

Завершена

13 345 185.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 133 451.85 UAH
Номер: 725545ffd56b4bf49d0d2c8f42fb75fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 03.09.2024 12:47 - 25.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.09.2024 № 59-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.09.2024 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-16-001649-a 16.07.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № 46, тендерну пропозицію науково-виробничого підприємства «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – товариство з обмеженою відповідальністю (далі – НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ), вимога про усунення невідповідностей до 06.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 № 57 про визначення переможцем торгів учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.08.2024, договір підряду від 22.08.2024 № 47/22/08 на суму 13 208 577,22 грн, укладений між Замовником та НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ (далі - Договір), додаткова угода від 18.09.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 10.09.2024 через електронну систему закупівель на запит від 05.09.2024 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. Також, підпунктом 2.3 пункту 2 цього ж розділу 1 визначено наступну вимогу: «До довідки додати копію документа, що підтверджує атестацію лабораторії та атестацію дефектоскопіста атестованого згідно з ДСТУ EN ISO 9712:2012 за переліком промислових секторів: зварювальні роботи, виробництво металоконструкцій, експлуатаційний контроль. Також додати підтвердження щодо офіційного оформлення трудових відносин (копія наказу або договорів ЦПХ), надання копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог». Так, у складі тендерної пропозиції учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ надано цивільно-правову угоду № 01/04 від 01.04.2024 згідно якої замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи по неруйнівному контролю зварних з’єднань. Також, надано сертифікати фахівця з неруйнівного контролю (право контролювати продукцію в промисловому секторі – «виробництво металоконструкцій», «експлуатаційний контроль»), видані Мєх Ірині Вікторівні та Мєх Сергію Сергійовичу. Однак, дані сертифікати не надають право контролювати продукцію в промисловому секторі, а саме - «зварювальні роботи», що не відповідає вимогам пункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ не надано документ, що підтверджує атестацію лабораторії, а також відсутні копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію як це вимагалось у пункті 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації тендерній документації. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 06.08.2024. Проте, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що виявлено в ході проведення моніторингу. Отже, виходячи з вищевикладеного та враховуючи абзац третій пункту 43 Особливостей, згідно якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, у Замовника відсутня можливість повторного надання вимоги щодо усунення невідповідності. Згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. При цьому, слід зазначити, що в ході проведення моніторингу, в результаті встановлених порушень, Замовником, на підставі додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 було припинено зобов’язання за Договором.
Період усунення порушень: 23.09.2024 17:37 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-16-001649-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-09-03- 000021 від 03.09.2024 р. (згідно Наказу № 59-з від 02.09.2024 р.), за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № 46, тендерну пропозицію науково-виробничого підприємства «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – товариство з обмеженою відповідальністю (далі – НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ), вимога про усунення невідповідностей до 06.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 № 57 про визначення переможцем торгів учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.08.2024, договір підряду від 22.08.2024 № 47/22/08 на суму 13 208 577,22 грн, укладений між Замовником та НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ (далі - Договір), додаткова угода від 18.09.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 10.09.2024 через електронну систему закупівель на запит від 05.09.2024 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. Також, підпунктом 2.3 пункту 2 цього ж розділу 1 визначено наступну вимогу: «До довідки додати копію документа, що підтверджує атестацію лабораторії та атестацію дефектоскопіста атестованого згідно з ДСТУ EN ISO 9712:2012 за переліком промислових секторів: зварювальні роботи, виробництво металоконструкцій, експлуатаційний контроль. Також додати підтвердження щодо офіційного оформлення трудових відносин (копія наказу або договорів ЦПХ), надання копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог». Так, у складі тендерної пропозиції учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ надано цивільно-правову угоду № 01/04 від 01.04.2024 згідно якої замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи по неруйнівному контролю зварних з’єднань. Також, надано сертифікати фахівця з неруйнівного контролю (право контролювати продукцію в промисловому секторі – «виробництво металоконструкцій», «експлуатаційний контроль»), видані Мєх Ірині Вікторівні та Мєх Сергію Сергійовичу. Однак, дані сертифікати не надають право контролювати продукцію в промисловому секторі, а саме - «зварювальні роботи», що не відповідає вимогам пункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ не надано документ, що підтверджує атестацію лабораторії, а також відсутні копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію як це вимагалось у пункті 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації тендерній документації. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 06.08.2024. Проте, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що виявлено в ході проведення моніторингу. Отже, виходячи з вищевикладеного та враховуючи абзац третій пункту 43 Особливостей, згідно якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, у Замовника відсутня можливість повторного надання вимоги щодо усунення невідповідності. Згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. При цьому, слід зазначити, що в ході проведення моніторингу, в результаті встановлених порушень, Замовником, на підставі додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 було припинено зобов’язання за Договором.». Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-09-03-000021 закупівлі Технічне переоснащення котла ТП 35/50 ст.№7 по вул. Енергетиків у м. Кропивницький за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45350000-5 Механо-монтажні роботи, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту: 02.10.2024 09:00

Запити/Пояснення