-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне переоснащення котла ТП 35/50 ст.№7 по вул. Енергетиків у м. Кропивницький
Завершена
13 345 185.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 133 451.85 UAH
мін. крок: 1% або 133 451.85 UAH
Номер:
725545ffd56b4bf49d0d2c8f42fb75fa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 12:47 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 № 59-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.09.2024 № 59-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-16-001649-a 16.07.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № 46, тендерну пропозицію науково-виробничого підприємства «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – товариство з обмеженою відповідальністю (далі – НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ), вимога про усунення невідповідностей до 06.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 № 57 про визначення переможцем торгів учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.08.2024, договір підряду від 22.08.2024 № 47/22/08 на суму 13 208 577,22 грн, укладений між Замовником та НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ (далі - Договір), додаткова угода від 18.09.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 10.09.2024 через електронну систему закупівель на запит від 05.09.2024 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Так, у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації».
Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі.
Також, підпунктом 2.3 пункту 2 цього ж розділу 1 визначено наступну вимогу:
«До довідки додати копію документа, що підтверджує атестацію лабораторії та атестацію дефектоскопіста атестованого згідно з ДСТУ EN ISO 9712:2012 за переліком промислових секторів: зварювальні роботи, виробництво металоконструкцій, експлуатаційний контроль. Також додати підтвердження щодо офіційного оформлення трудових відносин (копія наказу або договорів ЦПХ), надання копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог».
Так, у складі тендерної пропозиції учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ надано цивільно-правову угоду № 01/04 від 01.04.2024 згідно якої замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи по неруйнівному контролю зварних з’єднань. Також, надано сертифікати фахівця з неруйнівного контролю (право контролювати продукцію в промисловому секторі – «виробництво металоконструкцій», «експлуатаційний контроль»), видані Мєх Ірині Вікторівні та Мєх Сергію Сергійовичу.
Однак, дані сертифікати не надають право контролювати продукцію в промисловому секторі, а саме - «зварювальні роботи», що не відповідає вимогам пункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ не надано документ, що підтверджує атестацію лабораторії, а також відсутні копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію як це вимагалось у пункті 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації тендерній документації.
Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 06.08.2024. Проте, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що виявлено в ході проведення моніторингу.
Отже, виходячи з вищевикладеного та враховуючи абзац третій пункту 43 Особливостей, згідно якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, у Замовника відсутня можливість повторного надання вимоги щодо усунення невідповідності.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
При цьому, слід зазначити, що в ході проведення моніторингу, в результаті встановлених порушень, Замовником, на підставі додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 було припинено зобов’язання за Договором.
Період усунення порушень:
23.09.2024 17:37 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-16-001649-a здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-09-03- 000021 від 03.09.2024 р. (згідно Наказу № 59-з від 02.09.2024 р.), за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № 46, тендерну пропозицію науково-виробничого підприємства «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – товариство з обмеженою відповідальністю (далі – НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ), вимога про усунення невідповідностей до 06.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2024 № 57 про визначення переможцем торгів учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.08.2024, договір підряду від 22.08.2024 № 47/22/08 на суму 13 208 577,22 грн, укладений між Замовником та НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ (далі - Договір), додаткова угода від 18.09.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 10.09.2024 через електронну систему закупівель на запит від 05.09.2024 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації». Підпунктом 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору закупівлі. Також, підпунктом 2.3 пункту 2 цього ж розділу 1 визначено наступну вимогу: «До довідки додати копію документа, що підтверджує атестацію лабораторії та атестацію дефектоскопіста атестованого згідно з ДСТУ EN ISO 9712:2012 за переліком промислових секторів: зварювальні роботи, виробництво металоконструкцій, експлуатаційний контроль. Також додати підтвердження щодо офіційного оформлення трудових відносин (копія наказу або договорів ЦПХ), надання копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог». Так, у складі тендерної пропозиції учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ надано цивільно-правову угоду № 01/04 від 01.04.2024 згідно якої замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботи по неруйнівному контролю зварних з’єднань. Також, надано сертифікати фахівця з неруйнівного контролю (право контролювати продукцію в промисловому секторі – «виробництво металоконструкцій», «експлуатаційний контроль»), видані Мєх Ірині Вікторівні та Мєх Сергію Сергійовичу. Однак, дані сертифікати не надають право контролювати продукцію в промисловому секторі, а саме - «зварювальні роботи», що не відповідає вимогам пункту 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ не надано документ, що підтверджує атестацію лабораторії, а також відсутні копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію як це вимагалось у пункті 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації тендерній документації. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 06.08.2024. Проте, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що виявлено в ході проведення моніторингу. Отже, виходячи з вищевикладеного та враховуючи абзац третій пункту 43 Особливостей, згідно якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, у Замовника відсутня можливість повторного надання вимоги щодо усунення невідповідності. Згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника НВП «ТЕХСЕРВІС» ЛТД – ТОВ як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. При цьому, слід зазначити, що в ході проведення моніторингу, в результаті встановлених порушень, Замовником, на підставі додаткової угоди від 18.09.2024 № 1 було припинено зобов’язання за Договором.».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-09-03-000021 закупівлі Технічне переоснащення котла ТП 35/50 ст.№7 по вул. Енергетиків у м. Кропивницький за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45350000-5 Механо-монтажні роботи, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту:
02.10.2024 09:00
Запити/Пояснення
Номер:
f717279e320b4b208a4a42a44ce36517
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Технічне переоснащення котла ТП 35/50 ст.№7 по вул. Енергетиків у м. Кропивницький», код ДК 021:2015: 45350000-5 — Механо-монтажні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером
UA-2024-07-16-001649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Підпунктом 2.3 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовником передбачено вимоги: «2.3 До довідки додати копію документа, що підтверджує атестацію лабораторії та атестацію дефектоскопі ста атестованого згідно з ДСТУ EN ISO 9712:2012 за переліком промислових секторів: зварювальні роботи, виробництво металоконструкцій, експлуатаційний контроль. Також додати підтвердження щодо офіційного оформлення трудових відносин (копія наказу або договорів ЦПХ), надання копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог».
Просимо зазначити в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника «Науково-виробниче підприємство «Техсервіс» ЛТД» товариство з обмеженою відповідальністю міститься документ, що підтверджує атестацію лабораторії, а також копії договору з підприємством, яке має атестовану лабораторію згідно вищевказаних вимог ?
2. Також, у складі тендерної пропозиції «Науково-виробниче підприємство «Техсервіс» ЛТД» товариство з обмеженою відповідальністю надано сертифікати, видані Мєх І.В. та Мєх С.С., однак дані сертифікати не надають право контролювати продукцію в промисловому секторі: зварювальні роботи, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63c185b5862949d4b815c1667bea5156
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
10.09.2024 17:19
Опис:
За результатами розгляду Вашого звернення КП «Теплоенергетик»КМР» прийнято рішення про відміну торгів у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та припинення дії договору підряду з учасником закупівлі НВП «Техсервіс» ЛТД – ТОВ.