• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття проїзної частини автомобільної дороги комунальної власності по вул. Прокоповича в м. Батурин Ніжинського району, Чернігівської області

Завершена

1 907 593.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 537.97 UAH
Номер: 8b7b441b76bf42a29749002604c07692
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-11-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 11.09.2024 15:49 - 03.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.09.2024 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-07-16-001219-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення Замовником вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Батуринської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.07.2024 № 30 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Бахмачгазбудсервіс» (далі – ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» до 09:26 год 06.08.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 06.08.2024 № 35 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ»), від 26.08.2024 № 37 (про визначення переможцем ТОВ «Бахмачгазбудсервіс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2024, скарга до процедури ТОВ «АТЛАНТ БУДПРОЕКТ» від 08.08.2024 та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 №14052-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), договір від 02.09.2024 № 02/09, укладений Замовником з ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» (далі – Договір), додаткову угоду від 02.09.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 02.09.2024, повідомлення про внесення змін договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 19.09.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Проте, у пункті 2.3 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника не зазначено електронну адресу особи уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (16.07.2024) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 09.07.2024. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 09.04.2024, у зв’язку з чим вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме вимоги передбачені у пункті 2 додатку 1 суперечать пункту 47 Особливостей, оскільки Замовником передбачено надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «АБЗ повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-114:2014, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонерними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу». У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» надано атестат виробництва, зареєстрований за номером UA.OD.AI.0012-24 який засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних сумішей; асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами; асфальтобетонних сумішей модифікованих природними бітумами; сумішей бітумомінеральних дорожніх; сумішей асфальтобетонних литих на АБЗ «Кредмаш ДС-1683» забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, СОУ 42.1-37641918-1106:2013, СОУ 42.1-37641918-114:2014, СОУ 42.1-37641918-124:2014. Проте, в вищезазначеному атестаті виробництва не зазначено, що атестат засвідчує відповідність щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим недотримано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису». При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» містить оригінали документів (а не копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі на підписання тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» на кожній сторінці, а саме: «Договір про надання послуг дорожньо-будівельною технікою від 22.07.2024 № 22/07, укладений з фізичною особою підприємцем Сагателян Самвел» «Аналогічні договори від 03.12.2019 № 34, від 21.11.2019 № 71 п/з, від 21.11.2019 № 70 п/з з договірними цінами та актами приймання виконаних будівельних робіт», «Договір оренди обладнання та споруд від 01.04.2024 № 01/04-24, укладений з ТОВ «Дорожник»», чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Бахмачгазбудсервіс», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2024 та протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.08.2024 № 37 про визначення ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» договір від 02.09.2024 № 02/09. Згідно з інформацією, оприлюдненою Замовником в електронній системі закупівель на запит Управління Договір виконаний в повному обсязі.
Період усунення порушень: 20.09.2024 13:36 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2024 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення згідно висновку державного фінансового контролю. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок та порушень Уповноваженою особою у сфері публічних закупівель. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися.
Дата публікації звіту: 25.09.2024 11:49

Запити/Пояснення