• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення вул. Мала Бердичівська, 23

Завершена

1 520 877.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 604.39 UAH
Номер: c88bcd4e1d654f1cb3f78fc8da3fe327
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.08.2024 15:35 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.08.2024 № 59-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.08.2024 № 59-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2024-07-15-007990-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ПП «СКЕФАЛД – 2» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28, пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 15.07.2024 №52, тендерна пропозиція переможця приватного підприємства «СКЕФАЛД – 2» (далі – ПП «СКЕФАЛД – 2»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 26.07.2024 № 58, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.07.2024, договір про закупівлю від 02.08.2024 № 169-24, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 04.09.2024. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, технічна специфікація (опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються) Замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку, тип та виробника (тип Монтерей, Ceresit, PoliMax) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Також, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, пункт 2.2 розділу ІІ проєкту договору (Додаток № 4 до тендерної документації) містить нормативний документ, що втратив чинність (наказ Мінрегіонбуду України від 05.07.2013 № 293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013»). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СКЕФАЛД – 2» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1, а також декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. На виконання вказаних вимог учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 22.07.2024 № 1 (далі – Довідка № 1), яка містить, в тому числі, інформацію щодо будівельних машин, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, щодо орендованих бульдозера Т-170, екскаватора Атлас та автокрана Краз (пункти 59-61 Довідки № 1). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» надано підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої визначено, що вартість роботи вказаних вище будівельних машин (бульдозера Т-170, екскаватора Атлас та автокрана Краз) включено до ціни тендерної пропозиції учасника. Слід відмітити, що відповідно до пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 7 групи А Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, зокрема, вантажопідіймальних кранів і машин, здійснюється на підставі дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. При цьому, в постанові Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» установлено умову, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 357 від 24.03.2022, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Відповідно до даних пункту 61 Довідки № 1 та пункту 10 розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» у складі тендерної пропозиції, вказаним учасником для виконання послуг передбачених технічним завданням (Додаток № 3 до тендерної документації), заплановано використання орендованого крана на автомобільному ходу КрАЗ, вантажопідйомністю 10-20 т, вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції учасника. Також, відповідно до пункту 21 Порядку № 1107 експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 6 групи Б Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77, зокрема, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до даних пунктів 59-60 та пунктів 11, 13 розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих учасником ПП «СКЕФАЛД – 2» у складі тендерної пропозиції, вказаним учасником для виконання послуг передбачених технічним завданням (Додаток № 3 до тендерної документації), заплановано використання орендованих екскаватора одноковшевого на гусеничному ходу Atlas, місткість ковша 1,05 м3, та бульдозера Т-170, вартість роботи яких включено до ціни тендерної пропозиції учасника. Проте, аналізом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СКЕФАЛД – 2» відсутні декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці вказаних машин підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «СКЕФАЛД – 2» усунути таку невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 12.09.2024 16:46 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2024 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За неналежне виконання службових обовязків Чередніченко Лесі Вікторівні оголошено догану.
Дата публікації звіту: 18.09.2024 16:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи.
Дата публікації: 19.09.2024 09:36

Запити/Пояснення