-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих)
Відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
4 722 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 610.00 UAH
Номер:
2e044a9e1ccf410ab0813811942cc114
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
18.09.2024 17:52 - 10.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2024 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-07-15-003385-a 15.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.07.2024 № 128 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Коваль Тетяна Валеріївна, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.07.2024, протокольне рішення про визначення переможцем ФОП Коваль Тетяна Валеріївна від 23.07.2024 № 133, договір про надання кейтерингових послуг від 29.07.2024 № 257, укладений Замовником з ФОП Коваль Тетяна Валеріївна, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.07.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.09.2024.
Період усунення порушень:
09.10.2024 15:20 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2024 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
2f3c5a72ceac46e0859e3326c8b09be1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих), очікуваною вартістю 4 722 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-003385-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e20c7c202b6d465bbba6b2c75c8fef49
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
27.09.2024 12:29
Опис:
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-15-003385-a) повідомляє наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють організацію лікувального харчування, а саме:
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зареєстрованого у Мін’юсті 26.12.2013 за № 2205/24737;
- Порядку надання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 818.
Меню розроблене відповідно до вказаних вище нормативно-правових актів та з урахуванням попереднього досвіду організації харчування пацієнтів лікарні, з дотриманням вимог щодо енергетичної цінності страв, а також з урахуванням харчового статусу пацієнтів, а саме: загальна дієта, гіпертрофіки, нормотрофіки, гіпотрофіки, ЦД (цукровий діабет), хірургічний стіл, діти 1-3 років, діти 4-6 років, діти 7-10 років, діти 11-14 років, діти 15-18 років. Відповідно, розподіл страв та порцій здійснюється в залежності від виду раціону. Наприклад: пацієнтом за загальним столом пропонується «Картопляне пюре з маслом, 250 г»; а пацієнтам з цукровим діабетом – «Каша пшоняна з маслом, 150 г» і т. п.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі середньо-річної кількості пацієнтів нашої лікарні, помноженої на вартість таких послуг, визначену за даними аналізу ринку (моніторинг Прозорро), адже відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема – метод порівняння ринкових цін.
Таким чином, враховуючи вказану інформацію, перед оголошенням процедури замовником було проаналізовано ціни на кейтерингові послуги. Зокрема, проаналізовано такі закупівлі:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-15-014273-a;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-21-009532-a;
3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-21-005443-a.
Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2024 рік та даних аналізу ринку, очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 722 000,00 грн без ПДВ.
Щодо запиту щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо) повідомляємо.
Замовник не може надати запитуваних документів, адже наведений список документів стосується будівельної сфери, а предметом закупівлі, по якій проводиться моніторинг UA-M-2024-09-18-000054, є кейтерингові послуги (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для хворих).
Таким чином, жодних експертних звітів, зведених кошторисних розрахунків, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів тощо, замовник не надає в силу того, що замовником по цій процедурі не закуповуються будівельні, ремонтні роботи абощо.