• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труба PPR PN20 скловолокно в асортименті, код 44160000-9 за ДК 021:2015 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби»

Завершена

421 263.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 212.63 UAH
Номер: 8794f69ca86d4ed6bcd09df86526becf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.09.2024 11:13 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 13.09.2024 № 80 -З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель UA-2024-04-16-007506-a за ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, яку проводить ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, та UA-2024-07-15-002051-a за ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, яку проводить Комунальне підприємство "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" Запорізькій міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МДІНА, ЛТД» установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 23 » вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.07.2024 № 45-2ВТзО/Т; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВОЄ» (далі – ТОВ «ТВОЄ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «МДІНА, ЛТД» (далі – ТОВ «МДІНА, ЛТД»); протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи; повідомлення про намір укласти договір, договір постачання від 16.08.2024 №4416-45 ВТ-Т. Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ «МДІНА, ЛТД» встановлено наступне. Так, пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) довідку, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів за 2020-2024 роки з обов’язковим зазначенням назви контрагента (Замовника), ЄДРПОУ, номеру та дати укладеного договору, строк дії договору, предмету договору, загальної суми договору та фактичного стану виконання; 2) договір повинен бути виконаний у повному обсязі; 3) для підтвердження наявності аналогічних договорів (які зазначається у довідці за вимогою п.3.1. цього розділу), до довідки надати скан-копію договору та такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк дії договору) ; 4) для підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, до копій договорів надати видаткову(-і) накладну (-і) та/або акт(и) приймання-передачі товару, виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці (фінансовий документ). Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару Учасником, а саме: за кодом ДК 021:2015 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби та/або за предметом закупівлі який визначений у Додатку 2 до тендерної документації. Учасником ТОВ «МДІНА, ЛТД» у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – надано Довідку про виконання аналогічних договорів від 15.07.2024 року вих.№ 5 та відповідно п.2 Довідки скан-копію договору про закупівлю товару від 09.10.2023 року № 87/10, укладеного з КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої допомоги» Запорізької міської ради, за кодом ДК 021:2015 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні (ніпелі перехідні, коліна, редукція, перехід, трійники, заглушка, кріплення, муфти, раковини, хомути, шланги для змішувача). В Додатку 1 «Специфікація» до вищезазначеного договору, взагалі відсутній товар - труба PPR PN20. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «МДІНА, ЛТД» ані за кодом ДК 021:2015, який визначений у Додатку 1 до ТД, ані за предметом закупівлі, який визначений у Додатку 2 до ТД, не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. При цьому слід зазначити, що згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «МДІНА, ЛТД» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МДІНА, ЛТД», натомість відповідно до протоколу визначення переможця торгів від 05.08.2024 № 45-5ВТзО/Т його визначено переможцем процедури закупівлі та укладено договір про постачання.
Період усунення порушень: 23.09.2024 17:44 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою буде здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Уповноважена особа прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель. Крім того, на виконання вимог Східного офісу Держаудитслужби здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та надаємо документ (Додаткову угоду №2 до Договору №4416-45ВТ-Т від 13.08.2024р.) що свідчать про вжиття заходів.
Дата публікації звіту: 27.09.2024 10:27