-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвалу основної та профільної школи ліцею "Перспектива" імені Володимира Мономаха Бориспільської міської ради Київської області по вул. Київський Шлях, 97-А, м. Бориспіль Київської області ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
7 073 803.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 400.00 UAH
Номер:
9f6a1cb1c9064eab803f3c1fd335ee05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 15:46 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 №208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-07-15-000679-a 15.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ) у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 б/н (зі змінами) (далі - ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 12.08.2024 б/н, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 15.08.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2024, договір про закупівлю робіт від 29.08.2024 № 83, пояснення та документи надані Замовником 02.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у тендері подано пропозиції від двох учасників: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з ціною пропозиції – 6 897 881,00 грн та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» з ціною пропозиції – 6 926 637,97 гривень. Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилено згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 б/н відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», зазначених в протоколі від 12.08.2024 б/н, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» з ціною пропозиції – 6 926 637,97 гривень. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» вимогам ТД, з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалось надання учасником довідки за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. На виконання зазначеної вище вимоги у складі пропозиції Переможцем надано Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 30.07.2024 № 01-02, згідно якої відсутня інформація про наявність саме автотранспорту та будівельних машин, чим недотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. Також, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку (далі – Довідка) за формою Додатку 6 до ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Відповідно до пункту 2 Додатку 6 до ТД на підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно пункту 1 працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. На виконання вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД Переможцем у складі пропозиції надано довідку б/н б/д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з якою ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» залучає штукатура 4 розряду - Борща Володимира Олександрович на підставі договору про надання послуг від 01.07.2024. Проте, у складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» не надано документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та Борщем В.О., зазначеному у Довідці, чим не виконано вимогу підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
18.09.2024 15:48 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2024 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Управління капітального будівництва
вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302
E-mail: ukb_borispol@ukr.netтел. 6-36-61
Північному офісу Держаудитслужби
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ
ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ
на висновок моніторингу UA-M-2024-08-27-000074 від 18.09.2024
Зважаючи на встановлені висновком моніторингу Північного офісу Держаудитслужби UA-M-2024-08-27-000074 від 18 вересня 2024 року порушення законодавства у сфері закупівель, Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради повідомляє наступне.
Замовник погоджується із зауваженнями, викладеними у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі. Зауваження прийняті до відома та використання у подальшій роботі уповноваженою особою із закупівель.
На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у майбутньому, Замовником вжито наступні заходи:
1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) в частині складення тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою також додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складення тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/.
2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2024 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа
Начальник відділу
юридичного забезпечення Валентина ВОРУШИЛО
Дата публікації звіту:
23.09.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
02e1084b04de445eadeb08f7168aeac8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту підвалу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-000679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5d9f99ab746c4913a2c2280da38c0a00
Назва:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 29.08.2024
Дата опублікування:
02.09.2024 09:24
Опис:
Пояснення на запит
Північного офісу Держаудитслужби від 29.08.2024
по закупівлі UA-2024-07-15-000679-a
Капітальний ремонт підвалу основної та профільної школи ліцею "Перспектива" імені Володимира Мономаха Бориспільської міської ради Київської області по вул. Київський Шлях, 97-А, м. Бориспіль Київської області ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту підвалу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-000679-a) Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради надає пояснення:
1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість Замовником здійснено на підставі Експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» від 06.06.2024 № 47237 та згідно з рішенням Бориспільської міської ради № 3606-55-VIII від 12.07.2024.
2) посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://borispol-rada.gov.ua/item/46856-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення.
2. Сканкопія Експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» від 06.06.2024 № 47237.
Уповноважена особа
Начальник відділу
юридичного забезпечення КЕП Валентина ВОРУШИЛО