• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвалу основної та профільної школи ліцею "Перспектива" імені Володимира Мономаха Бориспільської міської ради Київської області по вул. Київський Шлях, 97-А, м. Бориспіль Київської області ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

7 073 803.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 400.00 UAH
Номер: 9f6a1cb1c9064eab803f3c1fd335ee05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.08.2024 15:46 - 18.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 №208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-07-15-000679-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ) у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 б/н (зі змінами) (далі - ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 12.08.2024 б/н, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 15.08.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2024, договір про закупівлю робіт від 29.08.2024 № 83, пояснення та документи надані Замовником 02.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у тендері подано пропозиції від двох учасників: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з ціною пропозиції – 6 897 881,00 грн та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» з ціною пропозиції – 6 926 637,97 гривень. Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилено згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 б/н відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», зазначених в протоколі від 12.08.2024 б/н, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» з ціною пропозиції – 6 926 637,97 гривень. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» вимогам ТД, з огляду на наступне. Так, відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалось надання учасником довідки за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. На виконання зазначеної вище вимоги у складі пропозиції Переможцем надано Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 30.07.2024 № 01-02, згідно якої відсутня інформація про наявність саме автотранспорту та будівельних машин, чим недотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. Також, відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку (далі – Довідка) за формою Додатку 6 до ТД, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Відповідно до пункту 2 Додатку 6 до ТД на підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно пункту 1 працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. На виконання вимоги підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД Переможцем у складі пропозиції надано довідку б/н б/д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з якою ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» залучає штукатура 4 розряду - Борща Володимира Олександрович на підставі договору про надання послуг від 01.07.2024. Проте, у складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» не надано документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та Борщем В.О., зазначеному у Довідці, чим не виконано вимогу підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 18.09.2024 15:48 - 03.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2024 15:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.netтел. 6-36-61 Північному офісу Держаудитслужби ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ на висновок моніторингу UA-M-2024-08-27-000074 від 18.09.2024 Зважаючи на встановлені висновком моніторингу Північного офісу Держаудитслужби UA-M-2024-08-27-000074 від 18 вересня 2024 року порушення законодавства у сфері закупівель, Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради повідомляє наступне. Замовник погоджується із зауваженнями, викладеними у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі. Зауваження прийняті до відома та використання у подальшій роботі уповноваженою особою із закупівель. На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у майбутньому, Замовником вжито наступні заходи: 1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) в частині складення тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою також додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складення тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/. 2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2024 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа Начальник відділу юридичного забезпечення Валентина ВОРУШИЛО
Дата публікації звіту: 23.09.2024 17:02

Запити/Пояснення