-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом)
Завершена
2 370 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 701.50 UAH
мін. крок: 1% або 23 701.50 UAH
Номер:
50d130754723451c8f96d18eb1e1441d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 12:15 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2024 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-07-15-000011-a 15.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент оголошення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024 № 3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЬОДОВА АРЕНА НА ВДНГ» (далі ̶ Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця торгів від 23.07.2024 № 31 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про надання послуг від 31.07.2024 № 08/07/2024, пояснення та документи надані Замовником від 07.10.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ̶ ТОВ «ЛЬОДОВА АРЕНА НА ВДНГ» з ціновою пропозицією 2 370 150,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Крім того, згідно пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Однак, Замовником у Додатку 1 до ТД, установлено, що «відповідно до частини 3 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту».
Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178, чим, відповідно порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником 23.07.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ТОВ «ЛЬОДОВА АРЕНА НА ВДНГ».
Відповідно до вимог, установлених у пункті 1 розділу 3 ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 до ТД (для переможця).
Однак, ТОВ «ЛЬОДОВА АРЕНА НА ВДНГ», як переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 1 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 цих Особливостей.
Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЬОДОВА АРЕНА НА ВДНГ», а укладено договір про надання послуг від 31.07.2024 № 08/07/2024 на суму 2 370 150,00 гривень.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими Особливостями.
Період усунення порушень:
24.10.2024 10:54 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно із зобов'язанням Північного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором - припинено зобов'язання за договором шляхом дострокового розірвання (припинення) дії Договору.
Дата публікації звіту:
31.10.2024 10:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
17.12.2024 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
d927ed0c19324bfc994eadfda5d6aaae
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
03.10.2024 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів, за кодом ДК 021:2015: 92620000-3 ̶ Послуги, пов’язані зі спортом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-000011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8d3ef6320ca04b919243d1b273eab399
Назва:
Відповідь на Запит Північного офісу Держаудитслужби про надання інформації від 03.10.2024
Дата опублікування:
07.10.2024 11:46
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.10.2024 про надання інформації у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-10-01-000006) процедури закупівлі "Послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, ID закупівлі: UA-2024-07-15-000011-a) надається наступна інформація.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані Замовником відповідно до потреб у забезпеченні навчально-тренувального процесу груп початкової, базової та спеціалізованої підготовки відділення хокею, Правил спортивних змагань з хокею з шайбою, з урахуванням вимог нормативно-технічних документів до критих спортивних споруд: спортивних залів, ковзанок із штучним льодом.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до інформації про ціни спеціалізованих послуг льодового поля та прилеглих приміщень діючих в період військового стану льодових арен, яка міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro у відкритому доступі (додається) і інформації, отриманої Замовником шляхом проведення ринкових консультацій (додається). Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено Замовником та визначено у Розрахунку до кошторису на 2024 рік (зі змінами), затвердженого Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається):
- КЕКВ 2240 "Послуги по використанню льоду для забезпечення навчально-тренувального процесу з вихованцями школи відділення з хокею з шайбою": 1 година = 7000 грн х 624 години/рік (4368000,00 грн.)
- КЕКВ 2240 "Послуги спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів": 1 година = 600 грн х 460 годин/рік (276000,00 грн.)
З метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, Замовником було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на офіційному інтернет-порталі у розділі "Документи" за посиланням http://ring.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/07/20240731_О.pdf
Відповідь забезпечена Додатком 1 "Розрахунок до кошторису КДЮСШ "РИНГ" на 2024 рік (зі змінами) станом на 15.05.2024" (6 аркушів, 6 сторінок), Додатком 2 "Лист ТОВ "Льодова арена на ВДНГ про зміну вартості послуг" (2 аркуші, 2 сторінки) та Додатком 3 "Протокол дослідження цін льодових арен" (2 аркуші, 2 сторінки).