-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби відеоконференційного зв’язку (код ДК 021:2015: 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Завершена
1 243 159.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 215.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 215.80 UAH
Номер:
cc55ad3323d044f99752b80394baa9fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-06-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 15:12 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2024 № 254
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-07-13-000471-a, 13.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Міністерства оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України) (далі – Замовник); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.07.2024 №44/62/97 та від 31.07.2024 №44/62/99, тендерну пропозицію ТОВ «Амаінд», опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Амаінд» та опубліковані учасником документи на усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Амаінд»); тендерну пропозицію ТОВ «ІТ-Інтегратор»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ІТ- Інтегратор» як переможцем тендеру документи; договір від 16.08.2024 №308/24/26; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
27.11.2024 12:15 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
a35ff7318f96490aaad38a4815e31b36
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
12.11.2024 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-13-000471-a, яка проводилась Міністерством оборони України (Центральне управління забезпечення технікою та майном зв’язку Командування Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України, далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
315f918885b84a7489b642f4916915bb
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу ID: UA-M-2024-11-06-000013
Дата опублікування:
15.11.2024 17:47
Опис:
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надається пояснення:
Бюджетні призначення за напрямом забезпечення засобами зв’язку загального користування визначені Зведеним кошторисом Міністерства оборони України на 2024 рік за бюджетною підпрограмою 2101020/4 “Забезпечення функціонування системи зв’язку Збройних Сил України, захисту інформації та кібербезпеки в інформаційно-телекомунікаційних системах”, який затверджено Міністром оборони України, як головним розпорядником коштів. Зазначеними бюджетними призначеннями зокрема, передбачено і придбання засобів відеоконференційного зв’язку (Відеотермінал Cisco Desk – NO RADIO або еквівалент).
Слід зазначити, що формування пропозицій щодо орієнтовної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідним структурним підрозділом Генерального штабу Збройних Сил України шляхом вивчення ринку на предмет вартості відповідного обладнання.
Водночас, з метою розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником, безпосередньо перед здійсненням процедури закупівлі, було підготовлено відповідний запит в якому нараховувалося 103 адресати можливих постачальників продукції. Разом з тим, моніторинг цін здійснено шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі), а також враховуючи рекомендації наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувану вартість даної закупівлі розраховано в межах показників середньої вартості на момент оголошення процедури закупівлі (Результати цінового моніторингу та розрахунок очікуваної вартості Товарів додається).
2. Щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) надається пояснення:
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляється наступне. На виконання вимог розпорядження заступника Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації від 30.05.2022 № 1086/з, розділи які містять інформацію з питань закупівель закриті. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.