• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 851 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 255.00 UAH
Номер: b9ab6a3739f042ceab56a3f046f67ac4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.10.2024 22:20 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 191 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.10.2024 №191 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-07-13-000329-a 13.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 . За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024, Перелік змін до тендерної документації від 22.07.2024, тендерну документацію, затверджену Протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.07.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – «ТЕП-КЕПІТАЛ»), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" (далі – ТОВ "КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"), рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВАУ СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024 , протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.07.2024, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи – Канарян Сергія Валерійовича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель в Управлінні капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 05.08.2024, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи – Канарян Сергія Валерійовича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель в Управлінні капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 02.09.2024, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи – Канарян Сергія Валерійовича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівель в Управлінні капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39682379 від 02.09.2024, згідно якого визначено ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» переможцем Закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2024, договір від 17.09.2024 № 307 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 31.10.2024 (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, не здійснювався. Моніторингом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» та стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено, що згідно Протокольного рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від 05.08.2024, було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», а саме: «…Під час розкриття тендерної пропозиції Учасника встановлено, наступне. Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281». В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується. Учасником не застосовано даний коефіцієнт. Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми». 09.08.2024 ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» розміщено в електронній системи закупівель скаргу на рішення про відхилення тендерної пропозиції №UA-2024-07-13-000329-a.a1 до Органу оскарження. Згідно Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024 постановлено : зобов'язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39682379) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ». В Рішенні, зокрема вказано : «..Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. 2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2". Слід зазначити, що в технічному завданні Документації відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються. Враховуючи викладене, Скаржник не зобов'язаний був застосувати зазначений коефіцієнт в кошторисних розрахунках, у зв'язку з чим Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.» Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Замовник погоджується з рішенням від 22.08.2024 № 14180 Дата виконання рішення замовником: 28.08.2024 22:41». Щодо ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» також міститься запис «Рішення скасоване» від 28.08.2024. Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024, згідно якого вирішено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» відхилити, зокрема вказано : « …В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт. Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Отже, Замовником відповідно до Протокольного рішенні (протокол) від 02.09.2024, відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» з підстав, що були предметом розгляду КОМІСІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, Рішення № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024, яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» . Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.10.2024, щодо вищевказаного, отримано відповідь від 31.10.2024, в якій Замовник зазначив: «..Замовник виконав Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024 та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" (Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024). Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" була повторно переглянута 02 вересня 2024 року. Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281». Крім того, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" зазначено, зокрема:"2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр)".Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи" зазначено, зокрема:"2. Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи.2.5 Якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б. Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2". В порушення вищезазначеного, ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт. Дана невідповідність не може бути усунена ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми». З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей та відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» з підстави, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, тому як причини відхилення, вказані у Протокольному рішенні (протокол) від 02.09.2024 були предметом розгляду КОМІСІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, Рішення № 14180-р/пк-пз від 22.08.2024, яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ».
Період усунення порушень: 11.11.2024 19:34 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2024 19:34

Запити/Пояснення