-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 852 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 260.00 UAH
Номер:
34d7c0940bb94329bdc58b79182ae5dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 16:38 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 65-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.10.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2024-07-13-000328-a від 13.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції (правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника) - ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ», стану виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.09.2024 № 308 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.07.2024, перелік змін до тендерної документації від 22.07.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (далі - ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» (далі ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 22.08.2024 №14181-р/пк-пз, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 05.08.2024, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.09.2024, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.09.2024, згідно якого визначено ТОВ «КИЇВСЬКЕ ЕНЕРГО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2024, договір від 17.09.2024 №308, пояснення (із долученими документами) Замовника від 31.10.2024, від 11.11.2024 та від 12.11.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником відповідно до протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи від 05.08.2024 відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» та зазначено: «….Під час розкриття тендерної пропозиції Учасника встановлено, наступне. Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281».
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт. Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується. Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми…».
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» подано через електрону систему закупівель до органу оскарження скаргу на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 09.08.2024 (ID: UA-2024-07-13-000328-a.b1).
Згідно рішення комісії АМКУ № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024 постановлено: зобов'язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39682379) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ.».
У цьому рішенні, окрім іншого, вказано: «..Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
Слід зазначити, що в технічному завданні Документації відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються.
Враховуючи викладене, Скаржник не зобов'язаний був застосувати зазначений коефіцієнт в кошторисних розрахунках, у зв'язку з чим Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.»
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Замовник погоджується з рішенням від 22.08.2024 № 14181».
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024 22:44».
Щодо пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» також міститься запис «Рішення скасоване» від 28.08 2024.
В подальшому, в електронній системі закупівель оприлюднено протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.09.2024 року, згідно якого вирішено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилити, зокрема вказано: «… В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м.Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми….».
Отже, Замовником відповідно до протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.09.2024, відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з підстав, що були предметом розгляду комісії АМКУ, рішення № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024, яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.».
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 11.11.2024 щодо вищевказаного, отримано відповідь від 11.11.2024, в якій Замовник зазначив: «… Замовник виконав Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №14181-р/пк-пз від 22.08.2024 та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024).
Тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» була повторно переглянута 02 вересня 2024 року.
Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281».
Крім того, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» зазначено, зокрема:
«2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр)».
Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи» зазначено, зокрема:
«2. Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи.
2.5 Якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б.
Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.».
При цьому необхідно зазначити, що згідно:
- пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
- пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Замовником самостійно сформовано тендерну документацію у якій, відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються.
З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з підстави, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
15.11.2024 14:05 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
661bd7cb499c499f823949c4a53fdccb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 08:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
05459d71fde44dcbb574f4dd8d865358
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
31.10.2024 21:32
Опис:
На запит від 29 жовтня 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ) повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-na-kapitalnyi-remont-fasadu-u-zhytlovomu-budynku-za-adresoiu-vul-sanatorna-27-darnytskoho-raionu-m-kyieva
Номер:
f91d6dd12b2f4d14b8c26507b03fe67a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)» затвердженого наказом Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 20.06.2024 за №115, кошторисна вартість робіт склала в сумі 6 772 333,0 гривень.
Замовником визначено очікувану вартість вказаних робіт в сумі 2 852 000,00 гривень.
За умови виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» - 122 512,0 грн та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» - 62 860,0 грн очікувана вартість предмета закупівлі повинна складати – 6 586 961,0 гривень.
У зв’язку з вище викладеним прошу зазначити яким чином розраховано очікувану вартість в сумі 2 852 000,00 грн та зазначити які види робіт та їх об’єми передбачені у проектно-кошторисній документації не включенні до технічного завдання тендерної документації, а також зазначити причини їх не включення?
Окрім цього, прошу надати локальний кошторис 02-01 на «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)» вартість робіт по якому, згідно зведеного кошторисного розрахунку, складає - 4900,477 тис.гривень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c43e349c4b6342fca24dbf369d0082af
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.11.2024 21:22
Опис:
На запит від 07 листопада 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань відповідно до Розпорядження Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024 № 489, які становили 3 000 000,00 грн. Від виділених асигнувань відняли 50% суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» - 73 507,00 грн. з ПДВ, відняли суму глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» - 75 432,00 грн з ПДВ, а потім відняли 148939,00 грн. (глава 10 (1/2) та 12) з ПДВ від виділених асигнувань, в результаті чого отримали 2 851 061 грн., очікувана вартість була округлена до 2 852 000,00 грн. з ПДВ. Технічне завдання містить перелік робіт відповідно до проектно – кошторисної документації та з урахуванням виділених асигнувань.
Номер:
ac2163439a984fc49b5f96323823532d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-13-000328-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024 (далі – комісія АМКУ) постановлено: зобов'язати Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 39682379) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ».
В Рішенні, зокрема вказано: «..Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
Слід зазначити, що в технічному завданні Документації відсутня інформація про те, що виконання робіт здійснюється в будинках, будівлях і спорудах, які саме експлуатуються.
Враховуючи викладене, Скаржник не зобов'язаний був застосувати зазначений коефіцієнт в кошторисних розрахунках, у зв'язку з чим Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.»
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: оприлюднено коментар замовника щодо усунення порушення: «Замовник погоджується з рішенням від 22.08.2024 № 14181».
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024 22:44».
Щодо пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» також міститься запис «Рішення скасоване» від 28 серпня 2024.
Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи Замовника від «02» вересня 2024 року, згідно якого вирішено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» відхилити, зокрема вказано : «…
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 18, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена Учасником відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
У зв’язку із чим, прошу зазначити з яких причин Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», адже підстави та причини відхилення, вказані у Протокольному рішенні (протокол) від 02.09.2024 аналогічні вже розглянутому комісією АМКУ (рішення №14181-р/пк-пз від 22.08.2024), яким зобов’язувало Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
47149387f1494c0a8eedb0bcc9dad51d
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
11.11.2024 23:02
Опис:
На запит від 11 листопада 2024 року щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-07-13-000328-a) повідомляємо наступне.
Замовник виконав Рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 14181-р/пк-пз від 22.08.2024 та скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" (Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2024).
Тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" була повторно переглянута 02 вересня 2024 року.
Відповідно до вимог встановлених у додатку 2 до тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281».
Крім того, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" зазначено, зокрема:
"2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр)".
Відповідно до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи "Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи" зазначено, зокрема:
"2. Порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи.
2.5 Якщо проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б.
Додаток Б містить коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
2. Виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються – Коефіцієнт: 1,2".
В порушення вищезазначеного, Учасником не враховано, що відповідно до п.2 Додатку Б "Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ" при виконанні ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будинків, будівель і споруд, що експлуатуються, застосовується коефіцієнт 1,2 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Об’єктом капітального ремонту є житлова будівля, що експлуатується, про що вказано у предметі закупівлі (Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 27, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)). Проте, Учасником не застосовано даний коефіцієнт.
Дана невідповідність не може бути усунена ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" підлягала відхиленню на підставі зазначеної норми.