• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул.Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")

Завершена

7 580 115.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 900.58 UAH
Номер: 340750ed0e5146e398b5162770d84a92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 28.10.2024 11:22 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.10.2024 № 70-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.10.2024 № 70-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-12-009545-a 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам законодавства установлено порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Автомагістраль», ТОВ «МІШЕМ», ТОВ «Будівельна компанія - ВР, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2024 № ВТО-69, роз’яснення до тендерної документації від 15.07.2024 на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.07.2024, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» (далі – ТОВ «МІШЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія - ВР»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2024 № ВТО-89, від 13.08.2024 № ВТО – 97, від 15.08.2024 № ВТО – 103, від 21.08.2024 № ВТО – 115, від 26.08.2024 № ВТО – 123, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.08.2024, договір підряду від 10.09.2024 № 380 на суму 6 977 706,78 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Будівельна компанія - ВР», пояснення надані Замовником 01.11.2024, 14.11.2024 через електронну систему закупівель. Відповідно до підпункту 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації, підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3. Також, в підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» Договору, укладеного за результатами проведення закупівлі, відповідно до тендерної пропозиції переможця, зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Отже, з урахуванням вищезазначеного, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов в частині встановлення у підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» Договору, умови щодо гарантування підрядником надійності та якості виконаних робіт, що є предметом цього договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3.
Період усунення порушень: 19.11.2024 12:02 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 12:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання положень абзацу 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про виконання Висновку по результатам моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-12-009545-a від 19.11.2024 р. Зазначені у висновку порушення виконані шляхом направлення для укладання додаткової угоди про внесення змін до Договору від 10.09.2024 року № 380 ТОВ «Будівельна компанія - ВР».
Дата публікації звіту: 26.11.2024 21:16

Запити/Пояснення