-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул.Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Завершена
7 580 115.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 900.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 900.58 UAH
Номер:
340750ed0e5146e398b5162770d84a92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:22 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-12-009545-a 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності умов договору умовам законодавства установлено порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Автомагістраль», ТОВ «МІШЕМ», ТОВ «Будівельна компанія - ВР, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.07.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2024 № ВТО-69, роз’яснення до тендерної документації від 15.07.2024 на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.07.2024, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» (далі – ТОВ «МІШЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія - ВР»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2024 № ВТО-89, від 13.08.2024 № ВТО – 97, від 15.08.2024 № ВТО – 103, від 21.08.2024 № ВТО – 115, від 26.08.2024 № ВТО – 123, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.08.2024, договір підряду від 10.09.2024 № 380 на суму 6 977 706,78 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Будівельна компанія - ВР», пояснення надані Замовником 01.11.2024, 14.11.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації, підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3.
Також, в підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» Договору, укладеного за результатами проведення закупівлі, відповідно до тендерної пропозиції переможця, зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Отже, з урахуванням вищезазначеного, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов в частині встановлення у підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» Договору, умови щодо гарантування підрядником надійності та якості виконаних робіт, що є предметом цього договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3.
Період усунення порушень:
19.11.2024 12:02 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 12:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання положень абзацу 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про виконання Висновку по результатам моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-12-009545-a від 19.11.2024 р.
Зазначені у висновку порушення виконані шляхом направлення для укладання додаткової угоди про внесення змін до Договору від 10.09.2024 року № 380 ТОВ «Будівельна компанія - ВР».
Дата публікації звіту:
26.11.2024 21:16
Запити/Пояснення
Номер:
97d2cc6922b544e083300c348deb4b2b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайта на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення (витрат), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі такого розміщення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9b2d455921b64d7cbe7c6051e5926b8e
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.11.2024 16:09
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 29.10.2024 року о 17:40 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП».
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
Номер:
f0e30279d9474554b50bb9714ee492f5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-12-009545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та документи, підтверджуючі надання учасником - переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія ВР») забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника відповідно до вимог пункту 8 розділу 6 тендерної документації.
2. В Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2 до тендерної документації) наведено Технічне завдання з відомістю обсягів робіт та зазначено, що гарантійний строк становить 10 років.
Однак, в підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3, що не відповідає гарантійному строку 10 років, встановленому у Додатку 2 до тендерної документації.
З якої причини виникла вищезазначена невідповідність щодо встановленого гарантійного строку, встановленого умовами Додатку 2 до тендерної документації та підпунктом 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації?
3. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул.Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
З якої причини у підпункті 6.1 пункту «Гарантійні умови» проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що підрядник гарантує надійність та якість виконаних робіт, що є предметом цього Договору, протягом 3 (трьох) років з дня підписання сторонами актів форми № КБ-2в та № КБ-3?
4. Згідно з пунктом 1.1 розділу 3 тендерної документації назва предмета закупівлі – «завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
Крім того, у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» наведено Технічне завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ВР» надано локальні кошториси на будівельні роботи № 02-01-01 та № 02-01-02 на поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в селі Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія ВР» такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
42489d38ec83484b9541ae3cf4056172
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 23:09
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит створений в систему закупівель:
1. Борщагівська сільська рада надає Вам підтверджуючі документи надання учасником - переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія ВР» (далі – ТОВ «Будівельна компанія ВР») забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника відповідно до вимог пункту 8 розділу 6 тендерної документації.
2. Уповноваженою особою було допущено механічну помилку/описку, Договір буде приведено у відповідність до вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме укладено додаткову угоду де гарантій строк становитиме 10 років.
3. Зазначена невідповідність виникла у зв’язку з допущенням уповноваженою особою механічної помилки / описки. Замовником буде підписана додаткова угода щодо приведення у відповідність гарантійного строку.
4. Ознайомившись з файлом розміщеним в системі прозоро «тендерна документація» п.1.1. розділу 3 тендерної документації не містить тексту «завдання «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Поліська в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області».
5. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо.
Відповідно до умов тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. • Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Учасником технічна специфікація, а саме види робіт, обсяги закупівлі дотримано у повному обсязі, що ніяким чином не погіршує та не змінює предмет закупівлі. Окрім того у всіх інших документах, Учасником зазначена вірна назва, з чого припускаємо, що кошторисником при складанні було допущено механічну помилку.
Також Учасником було надано лист погодження з технічним завданням у якому зазначена вірна назва предмету закупівлі.