• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Нагрудні знаки "Почесний громадянин Могилів-Подільської міської територіальної громади"

Нагрудні знаки згідно з Додатком до Договору

Торги відмінено

150 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Номер: fa9ef0fd337b4896b1d642bd04b4c85d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.07.2024 17:23 - 13.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.07.2024 №66-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.07.2024 №66-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2024-07-12-007688-a 12.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог пунктів 5 та 10 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління культури та інформаційної діяльності Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 липня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з умовами пункту 5 Постанови №1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/ використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/ використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної Постановою №1178 (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Постанови №1178). Відповідно до пункту 10 Постанови №1178 замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Постановою №1178, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених Постановою №1178. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є товар очікуваною вартістю 150 000,00 гривень. Отже, Замовник на порушення вимог пунктів 5 та 10 Постанови №1178 здійснив закупівлю без проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Постановою №1178, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, в ході моніторингу Замовником спрощену закупівлю відмінено (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 липня 2024 року №11).
Період усунення порушень: 01.08.2024 17:50 - 16.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2024 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В ході проведення перевірки ДАСУ на відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) були виявивлені порушення вимог пунктів 5 та 10 Постанови №1178. Замовник не може усунути порушення у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень. Замовником було прийнято рішення відмінити спрощену закупівлю та провести відкриті торги з особливостями згідно з Законом.
Дата публікації звіту: 02.08.2024 14:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionProcurementMethodType: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни закупівлі
Дата публікації: 05.08.2024 10:01

Запити/Пояснення