• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А- 95 та дизельне паливо - у скретч-картках (талонах)

Завершена

736 362.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 363.62 UAH
Номер: 68b31861f91745dabda7cae9794cfe7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.07.2024 16:28 - 21.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2024 № 160 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.07.2024 № 160. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-07-11-010177-a, 11.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-11-012767-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманої тендерної пропозиції; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.07.2024 №24/07/2024-1; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» як переможцем процедури закупівлі документи; договір №ЛТ-000390-24/1849 від 02.08.2024; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Моніторингом встановлено, що у пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленні пунктом 47 Особливостей» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків-протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Однак, вищенаведена підстава для можливого прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у пункті 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 відсутня. Крім того, відповідно до чинної норми пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації (пункт 2 «Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ) за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям. У пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації також визначено вимоги до банківської гарантії та перелік документів, що повинен надати учасник разом з банківською гарантією (документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; копія договору з банком про надання банківської гарантії). Однак, у переліках документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у Додатках 1 – 7 до тендерної документації (зокрема у Додатку 5 «Перелік іншої інформації, яку необхідно подати учаснику в складі тендерної пропозиції») про необхідність надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії та інших документів до неї) не зазначено. Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 09.08.2024 13:55 - 24.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2024 13:55

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0178/2024пр
Дата відкриття провадження: 25.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0178/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби, керівником «Львівавтодор» було проведено нараду на яку було запрошено уповноважену особу, яка має пряме відношення до закупівлі «Бензин А- 95 та дизельне паливо - у скретч-картках (талонах)», код згідно ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-010177-a) з особливостями. На даній нараді було проведено розбір висновку Західного офісу Держаудитслужби, заслухано уповноважену особу та вказано на недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Доручено начальнику відділу з публічних закупівель взяти на контроль опрацювання тендерної документації відповідно до Закону та Особливостей № 1178.
Дата публікації звіту: 13.08.2024 17:40

Запити/Пояснення