• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження. Реконструкція магістральної тепломережі від котельні «Гігант» до ТК-158 в Саксаганському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

113 367 847.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 133 678.47 UAH
Номер: dd9d5a9bd7f14fca8bf420f7e8a96e48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.12.2024 17:22 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.12.2024 № 177 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 № 177 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2024-07-11-006135-a 11.07.2024 КПТМ "Криворіжтепломережа" Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства та укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, Додаткових угод до Договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ «Криворіжтепломережа», 03342184, місцезнаходження: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9, (далі Замовник, на 2024 рік (UA-P-2024-07-11-007224-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 21.07.2024 № 3/159/24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.08.2024 № 4/159/24, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (далі - ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 02.08.2024, договір підряду від 14.08.2024 №336-24 (далі - Договір) та його оприлюднення, Додаткові угоди до Договору №2 від 14.10.2024, №3 від 30.10.2024, №4 від 06.12.2024, пояснення та документи Замовника надані 10.12.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону 922 та цих Особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду. Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, аналізом інформації, розміщеної Замовником в електронній системі ProZorro установлено, що до проекту договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, та до укладеного договору від 14.08.2024 №336-24 Замовником на порушення пункту 83 Постанови № 668 не включено план фінансування робіт з реконструкції будівель і споруд. Зазначене порушення було усунуто Замовником в ході проведення моніторингу шляхом укладання Додаткової угоди від 06.12.2024 №4 до Договору підряду від 14.08.2024 №336-24.
Період усунення порушень: 18.12.2024 17:17 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за №UA-2024-07-11-006135-a 24 грудня 2024 наказом №1094 «Про затвердження заходів щодо недопущення порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» Щепілову Олену Вікторівну було попереджено про персональну відповідальність за виявлені порушення у подальшому. Додатково повідомляємо, що зауваження викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, прийнято до уваги та буде застосовуватись у подальшому для недопущення таких порушень.
Дата публікації звіту: 25.12.2024 09:46

Запити/Пояснення