-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16
Завершена
2 168 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 683.90 UAH
мін. крок: 1% або 21 683.90 UAH
Номер:
5745366b7bcc49fd98748fef01ea2ec8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-30-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
30.10.2024 15:36 - 21.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №57-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2024 року № 57-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-07-11-003341-a від 11.07.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції ФОП Сорокіна О.Л., відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новодонецької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-11-002704-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024 № 25; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозиції учасника ФОП Сорокін Олег Леонідович (далі – ФОП Сорокін О.Л.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП Сорокіна О.Л. – до 01.08.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.08.2024 № 31; повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; договір про закупівлю від 13.08.2024 № 16 (далі – Договір № 16); додаткові угоди до Договору № 16 від 16.08.2024 № 1 та від 11.11.2024 № 2; повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2024 та від 12.11.2024; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 06.11.2024 і 12.11.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом десятим пункту 28 Особливостей № 1178 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Так, Замовник у Додатку № 1 до тендерної документації зазначив перелік документів, які повинен надати учасник процедури закупівлі, та перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі. Однак, Замовник не оформив зазначені переліки як окремі додатки до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178.
З приводу встановленого порушення Замовник в електронній системі закупівель надав Пояснення, в якому зазначив: «… Тендерна документація до закупівлі оформлена відповідно до вимог абз. 10 п. 28 Особливостей, а саме переліки документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі - оформлені як окремий Додаток 1 до тендерної документації. Особливості не мають чіткої вимоги щодо поділу вимог по документам учасника/переможця виключно двома окремими додатками. Завантаження переліків одним додатком - є формальним недоліком, що не призводить до обмеження кола учасників закупівлі і жодним чином не впливає на тендерну пропозицію (вартість робіт), тому не є підставою для скасування закупівлі.»
Проте, вказане пояснення не спростовує факту вчинення порушення, оскільки норми абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178 передбачають оформлення переліків документів для учасника і для переможця окремими додатками до тендерної документації, а не одним додатком.
Також, під час здійснення моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості).
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
Згідно з пунктом 5 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) є істотною умовою договору підряду.
Частина перша статті 41 Закону та пункт 17 Особливостей № 1178 передбачають укладення договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів, а пункт 49 Особливостей № 1178 – укладення договору відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції. Відповідно, умови гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва, визначені проєктом договору (частина тендерної документації), включаються до договору про закупівлю в якості істотної умови договору, яка не може змінюватись після його підписання (пункт 19 Особливостей № 1178).
Так, у пункті 10.1 розділу 10 «Гарантійні строки, порядок усунення недоліків» Проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації), а відтак у пункті 10.1 розділу 10 Договору № 16, зазначено, що Гарантійний термін виконаних робіт за цим Договором складає дванадцять місяців.
Однак, зазначений у Проєкті договору та Договору № 16 гарантійний строк не відповідає нормам статті 884 ЦК та пункту 103 Загальних умов (десять років від дня прийняття об'єкта або більший гарантійний строк).
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області оприлюднений в електронній системі закупівель 08.11.2024, Замовник зазначив, що в Додатку 3 до тендерної документації була допущена механічна помилка «Гарантійний термін виконаних робіт за цим Договором складає дванадцять місяців». Керуючись пунктом 16 Договору на капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16 за адресою: смт Новодонецьке, вулиця Шкільна будинок 18, Краматорського району, Донецької області від 13 серпня 2024 року №16 та нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, підпунктом 3 пункту 19 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" на виконання ч.1 ст. 884 ЦК України була укладена додаткова угода від 11.11.2024р. № 2.
Отже, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник включив до проєкту договору вимоги, які суперечать нормам статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов.
Період усунення порушень:
15.11.2024 16:22 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 16:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено прослуховування онлайн семінарів (вебінарів, обговорень, матеріалів, інформації), а саме:
- вебінару «Повернення аукціонів у Prozorro та інші особливості закупівель на час воєнного стану» (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=aDUZHUc5Yms);
- вебінару «Особливості здійснення публічних закупівель відповідно до Постанови № 1178 від 12.10.2022» (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=jrwCpeoAXic&t=17s);
- вебінару «Чергові зміни до особливостей проведення закупівель» (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=ZyrKJvBkgoY);
- вебінару «Найважливіше у закупівлях від початку 2023 року» (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=a6xL1vIGBog);
- вебінару «Нові зміни до особливостей публічних закупівель під час воєнного стану» (посилання: https://www.youtube.com/watch?v=lUSd8m188Vo). Здійснено вивчення онлайн матеріалу: «Зміни до постанови 1178 від 9 квітня 2024» (посилання: https://infobox.prozorro.org/articles/zmini-do-postanovi-1178-vid-9-kvitnya-2024).
Здійснено додаткове вивчення вимог пункту у 28 Особливостей № 1178 та статті 884 ЦКУ, пункту 103 Загальних умов (щодо вимог при складанні оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації).
Дата публікації звіту:
29.11.2024 07:37
Запити/Пояснення
Номер:
6da34881283b4e74886ec23f396f0c33
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-003341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-11-003341-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2a2b9ca7d75d4248a1fb1fd996939764
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення органу державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо проведення процедури закупівлі капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16
Дата опублікування:
06.11.2024 15:08
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
1. Надаємо відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме:
- проектно-кошторисну документацію;
- експертний звіт;
- робочий проєкт на капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16 за адресою: смт Новодонецьке, вулиця Шкільна будинок 18, Краматорського району Донецької області;
- висновок за результатами огляду технічного стану будівельних конструкцій підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16 за адресою: смт Новодонецьке, вулиця Шкільна будинок 18, Краматорського району Донецької області.
2. Надаємо вебсайт де оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://ndonetsk.gov.ua/derzhavni-zakupivli-13-26-10-06-11-2024/.
3. Надаємо протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи щодо прийняття рішення про затвердження річного плату стосовно закупівлі капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16.
Номер:
6bacba27607546c881808820f50efa01
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-003341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Чому у пункті 10.1 Проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) Вами зазначено, що Гарантійний термін виконаних робіт за цим Договором складає дванадцять місяців, що є меншим строком ніж строк, передбачений ЦКУ та Загальними умовами?
2. Чому при складанні тендерної документації Вами не враховані норми абзацу 10 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, із змінами внесеними постановою КМУ від 05.07.2024 № 782, а саме: переліки документів та/або інформації, які подаються учасником, та які подаються переможцем не оформлені як окремі додатки до тендерної документації?
3. Чому Вами не відхилено переможця закупівлі ФОП Сорокіна Олега Леонідовича згідно з абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, оскільки ним не виконана вимога пункту 1 розділу 3 тендерної документації, відповідно до якого Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c02a3458eee34108bbc7195e3ac3488b
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення органу державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо проведення процедури закупівлі капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16
Дата опублікування:
12.11.2024 19:24
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю:
1. Відповідно до першого питання в Додатку 3 до тендерної документації була допущена механічна помилка «Гарантійний термін виконаних робіт за цим Договором складає дванадцять місяців». Керуючись пунктом 16 Договору на капітальний ремонт підвального приміщення та додаткових приміщень підвалу в Новодонецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №16 за адресою: смт Новодонецьке, вулиця Шкільна будинок 18, Краматорського району, Донецької області від 13 серпня 2024 року №16 та нормами статей 651-654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, підпунктом 3 пункту 19 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" на виконання ч.1 ст. 884 ЦК України була укладена додаткова угода від 11.11.2024р. №2.
2. Відповідно до другого питання. В абзаці 10 п. 28 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зазначено що "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації". Тендерна документація до закупівлі оформлена відповідно до вимог абз. 10 п. 28 Особливостей, а саме переліки документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі - оформлені як окремий Додаток 1 до тендерної документації. Особливості не мають чіткої вимоги щодо поділу вимог по документам учасника/переможця виключно двома окремими додатками. Завантаження переліків одним додатком - є формальним недоліком, що не призводить до обмеження кола учасників закупівлі і жодним чином не впливає на тендерну пропозицію (вартість робіт), тому не є підставою для скасування закупівлі.
3. Відповідно до третього питання. Згідно з абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Способом надання документів, згідно тендерної документації закупівлі №UA-2024-07-11-003341-a є - "оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей". Учасник (переможець) оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей при поданні тендерної пропозиції. Дані документи учасником (переможцем) надані, наявні, актуальні у часі, відповідають вимозі оприлюднення в електронній системі закупівель та вимогам давності, що зазначені в тендерних умовах. Не оприлюднення учасником (переможцем) даних документів повторно - не порушує вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не впливає на результат закупівлі, вартість тендерної процедури, є формальністю та не є підставою для відхилення переможця закупівлі ФОП Сорокіна Олега Леонідовича.