-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Водонапірна вежа Рожновського
Завершена
392 950.00
UAH без ПДВ
Номер:
f8df028880a549a3affa35fc4ec7049f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-24-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2024 00:00
Період моніторингу:
24.07.2024 12:04 - 15.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2024 № 53-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.07.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-07-11-002216-a 11.07.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме: оприлюднити в електронній системі закупівель у відповідності до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Костянтинівської сільської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю від 11.07.2024 № 11-07-24 (далі – Договір про закупівлю); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-28-002925-a.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне.
Згідно з наданими поясненнями Договір про закупівлю укладено без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості), а саме, у зв’язку із відміною відкритих торгів UA-2024-06-28-002925-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Період усунення порушень:
08.08.2024 09:38 - 23.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2024 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме: оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді службової записки від 08.07.2024 (зі звітом по закупівлі UA-2024-06-28-002925-a), підготовленої уповноваженою особою та погодженої керівником Замовника, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Дата публікації звіту:
08.08.2024 12:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.08.2024 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
95734fe469984fffa0d0f36f667a6fb3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.07.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-002216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу-підприємця Єгорова Андрія Михайловича з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
5. Пропоную пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5cf84ef7638145358ade70956af597ca
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-11-002216-a)
Дата опублікування:
25.07.2024 15:28
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено на підставі наступної інформації та документів:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та з урахуванням обмежень при заїзді та подальшому маневруванні автотранспорту чи авто-поїзду на території встановлення об’єкту.
Розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року) методом порівняння ринкових цін. Для цього, Замовником отримано 3 наступні пропозиції з приведенням ціни до єдиних умов (без монтажу та демонтажу):
ТОВ «Корпорація Промстан» (Вих. № 02-9/05/24 від 09.05.2024 року) - 470000.00 грн.
ПП «Укркотлобуд» (вих. № 89 від 03.06.2024 р.) - 405000.00 грн.
ТОВ «Укргідромонтаж» (в телефонному режимі, https://ugmkukr.com.ua/uk/p/1606351-stroitelstvo-i-proizvodstvo-vodonapornyh-bashen-montazh-i-ustanovka-bashen/) - 450000.00 грн.
Оскільки середньоарифметичне значення ринкових цін дорівнює 441666,67 грн. та перевищує кошторисні призначення Замовника (довідка про зміни до кошторису №15 від 14.06.2024 року), очікувана вартість закупівлі дорівнює кошторисним призначенням Замовника.
2. Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на https://kost-gromada.gov.ua/pub-info/159153-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti
3. Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів:
Замовником проведено первинну закупівлю «ДК: 021: 2015-44210000-5: Конструкції та їх частини» (Водонапірна вежа Рожновського) (UA-2024-06-17-003861-a) за результатами якої торги відмінено у зв’язку з відхиленням єдиної пропозиції ФОП Єгоров А.М. (Звіт по закупівлі UA-2024-06-17-003861-a).
Замовником повторно проведено закупівлю «ДК: 021: 2015-44210000-5: Конструкції та їх частини» (Водонапірна вежа Рожновського) (UA-2024-06-28-002925-a) за результатами якої торги відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції (Звіт по закупівлі UA-2024-06-28-002925-a), у зв’язку з чим з’явилася можливість застосувати п.6 ч.13 Особливостей.
Замовником, на підставі службової записки уповноваженої особи погодженої сільською головою (службова записка від 08.07.2024) укладено та оприлюднено договір та звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (UA-2024-07-11-002216-a)
4. Обрання саме фізичної особи-підприємця Єгорова Андрія Михайловича, з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, здійснено у зв’язку з тим, що ФОП Єгоров Андрій Михайлович був єдиним учасником первинної закупівлі «ДК: 021: 2015-44210000-5: Конструкції та їх частини» (Водонапірна вежа Рожновського) (UA-2024-06-17-003861-a) та погодився поставити товар на умовах передбачених тендерною документацією та за ціною в межах кошторисних призначень Замовника.
5. Причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (службової записки від 08.07.2024) обумовлені тривалими та хаотичними відключеннями електроенергії що призвело до суттєвого збільшення навантаження протягом обмеженого часу (тільки під час наявності електроенергії) на уповноважену особу в частині виконання покладених на неї функцій передбачених як положенням про уповноважену особу так і посадовою інструкцією Головного бухгалтера. Звертаємо Вашу увагу на те, що вищезазначені дії (їх відсутність) не носять навмисний характер оскільки під час оприлюднення змін до річного плану UA-P-2024-07-11-002724-a Замовником було зазначено підставу для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель (скріншот РП з сайту prozorro.gov.ua).