• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

1 562 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 810.00 UAH
Номер: cc1dd5e9b2e84eaf9022314c94d93a33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-14-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.11.2024 11:45 - 06.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.11.2024 № 61-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 листопада 2024 року № 61-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 4. UA-2024-07-10-010104-a від 10.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Євський О.А. встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП Святун Н.В. та ФОП Хмільовська М.П., своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шпиківської селищної ради на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-10-012624-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024 із змінами (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.07.2024; тендерні пропозиції учасників: Фізичної особи-підприємця Євський Олександр Анатолійович (далі – ФОП Євський О.А.), Фізичної особи-підприємця Cвятун Наталія Віталіївна (далі – ФОП Святун Н.В.), Фізичної особи-підприємця Хмільовська Марія Петрівна (далі – ФОП Хмільовська М.П.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасників: ФОП Євський О.А. – до 23.07.2024, ФОП Святун Н.В. – до 25.07.2024, ФОП Хмільовська М.П. – до 30.07.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2024 № б/н, від 26.07.2024 № б/н, від 30.07.2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2024; договір про закупівлю від 07.08.2024 № 1-07/08 (далі – Договір № 1-07/08); додаткова угода від 13.09.2024 № 1 до Договору № 1-07/08; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 16.09.2024; пояснення Замовника з документами, надані 19.11.2024 та 28.11.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Євський О.А. встановлено наступне. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору (з дотриманням вимог до такого документального підтвердження згідно цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією. У підпункті 1.2 пункту 1 розділу 1 тендерної документації зазначено, що аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу тощо) деревини. Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 розділу 2 тендерної документації та пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити найменування замовника, адреса, контактний телефон, номер та дата укладеного договору, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності), інформація про стан виконання договору; - копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ); - відгук до кожного наданого аналогічного договору. У складі своєї пропозиції учасник ФОП Євський О.А. надав: - довідку від 17.07.2024 № 1 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, а саме договору від 31.05.2022 № 1 (далі – Договір № 1) та договору від 06.09.2023 № 184 (далі – Договір № 184); - копії Договору № 184, додаткової угоди від 06.12.2023 № 1 до Договору № 184, тринадцяти видаткових накладних по Договору № 184, листа-відгуку від 01.04.2024 вих. № 37 стосовно Договору № 184; - копії Договору № 1, двадцяти чотирьох видаткових накладних по Договору № 1, листа-відгуку стосовно Договору № 1. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (далі – Повідомлення про невідповідності). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Євський О.А. в електронній системі закупівель Замовником розміщено Повідомлення про невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП Євський О.А. Відповідно до розміщеного повідомлення учасник ФОП Євський О.А. надав не всі видаткові накладні до Договору № 184 та повинен надати копії оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують фактичне постачання товару згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ)). В ході моніторингу Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень щодо причин розміщення Повідомлення про невідповідності, якщо учасник ФОП ЄВСЬКИЙ О.А. надав копію не менше одного повністю виконаного аналогічного договору - Договір № 1, та видаткові накладні, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно Договору № 1. В електронній системі закупівель Замовник на зазначений запит оприлюднив пояснення наступного змісту: «… під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ було розглянуто договір від 31.05.2022 № 1 та документи які підтверджують виконання даного договору в повному обсязі (видаткові накладні). В наданих видаткових накладних було виявлено, що назва "Замовник" та "Платник" не відповідають назві Замовника закупівлі, а саме: Замовником торгів є - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДАШІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, а в видаткових накладних № 2/1 від 09 червня 2022 року, № 2/2 від 10 червня 2022 року, № 2/ від _____ 2022 року, № 2/4 від 31.06.2022 року, № 2/5 від 17 червня 2022 року, № 2/6 від 17 червня 2022 року, № 2/7 від 20 червня 2022 року, № 2/8 від 20 червня 2022 року, № 2/9 від 22 червня 2022 року, № 2/10 від 22 червня 2022 року, № 2/7 від 20 червня 2022 року, зазначено – КНП «Дашівська міська лікарня» Дашівської міської ради», у видаткових накладних № 2/11 від 24 червня 2022 року, № 2/12 від 24 червня 2022 року, № 2/13 від 27 червня 2022 року, № 2/14 від 27 червня 2022 року - КНП «Дашівська міська лікарня» Дашівської міської ради». Отже, надані видаткові накладні містять інформацію, яка не відповідає договору, оскільки Замовник згідно договору та замовник зазначений у видаткових накладних мають різне найменування. Також видаткова накладна № 2/ не містить дати складання видаткової накладної. На підстави вище викладеного повідомляю, що оскільки даний договір містив вище зазначені невідповідності, … то учаснику було надано вимогу щодо усунення невідповідностей в одному з договорів, які він надав для підтвердження кваліфікаційного критерію,…». Однак, Замовник в оприлюдненому в електронній системі закупівель Повідомленні про невідповідності до учасника ФОП Євський О.А. не зазначив невідповідності, які виявив в інформації по Договору № 1, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 04.12.2024 11:29 - 19.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2024 11:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником проаналізовано висновок про проведення моніторингу, та вжито заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) про що надаємо інформацію (документ) для підтвердження.
Дата публікації звіту: 09.12.2024 18:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 16.12.2024 15:01

Запити/Пояснення