• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Конструкція залізобетонна для укриття цивільних осіб

Завершена

3 750 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 6ff4a11043634d5098e475fabfb2d6d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-18-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 18.09.2024 17:49 - 10.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.09.2024 № 51-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-07-10-009961-a 10.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-07-10-009961-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 20.06.2024 № 352, протокольне рішення відповідальної особи від 04.07.2024 № 13, договір поставки від 04.07.2024 № 157, укладений між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Старченко Мирон Андрійович, пояснення та документи з власної ініціативи та відповідь Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 30.09.2024. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 24.09.2023 Замовником надано 30.09.2023, тобто на 4-й робочий день, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 30.09.2024 17:22 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2024 17:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу UA-M-2024-09-18-000055 закупівлі за номером ID: UA-2024-07-10-009961-a, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було встановленно порушення в частині своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, згідно вимог частини п’ятої статті 8 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язало Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов`язань щодо здійснення вищезазначенпих заходів, повідомляємо наступне: 1) станом на 30.09.2024 року, коли уповноважена особа Ігор Сидоренко надав пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-09-18-000055 закупівлі за номером ID: UA-2024-07-10-009961-a з порушенням строків, Сидоренко І.В. написав заяву на звільнення від 26 вересня 2024 року. 01 жовтня 2024 року СИДОРЕНКА Ігоря Валерійовича, головного спеціаліста відділу організації оборонної роботи управління оборонної роботи та організації функціонування пунктів управління Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації (уповноважену особу) згідно з пунктом 2 статті 86 Закону України «Про державну службу» (за угодою сторін), було звільнено. Наказ про звільнення Сидоренка І. В. № 81-ос від 26 вересня 2024р. додається. 2) з новою уповноваженою особою, Світланою Красутською, проведено роз`яснювальну роботу в необхідності більш ретельного вивчення законодавства в сфері публічних закупівель та більш ретельного вивчення строків в публічних закупівлях за особливостями.
Дата публікації звіту: 07.10.2024 11:41

Запити/Пояснення