-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання
Завершена
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Номер:
72b40170d6e948f79c6d60a323aa4ada
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 15:33 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.09.2024 № 59
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2024 № 59.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-10-003466-a 10.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Острозької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-07-10-000285-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.07.2024 №40, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірного відхилення Спеціалізованого сільськогосподарського виробничого кооперативу «Острозький лісгосп» ( далі - ССЛВК «Острозький лісгосп») та пропозицію учасника торгів ФОП Жданюк Юрій Віталійович; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ССЛВК «Острозький лісгосп» від 25.07.2024 №49; повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2024; Договір від 02.08.2024 №144; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.09.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Згідно протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 49, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником було відхилено тендерну пропозицію ССЛВК «Острозький лісгосп» з наступних причин:
Всупереч вимогам Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» не було підписано пропозицію, а саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» надано витяг, який не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації, зокрема, щодо дати видачі такого документу (не раніше 10.07.2024), оскільки дата отримання наданого ним витягу 19.04.2024р;
В тендерній пропозиції учасника відсутня інформація про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі (вимога стосується юридичних осіб);
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист–погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасника;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-згода учасника з проєктом договору та істотними умовами договору.
В тендерній пропозиції учасника відсутні документи щодо права уповноваженої особи учасника - Іванова Володимира Кузьмича на право підписання документів Тендерної пропозиції від імені Учасника;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-погодження щодо формальних помилок;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-гарантія щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння своєї відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-гарантія щодо надання якісного товару, який відповідає вимогам стандартів, а також умовам вставленим чинним законодавством до товару даного виду;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист – гарантія щодо забезпечення поставки дров, згідно наданих заявок замовника;
В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист – гарантія, що поставка товару здійснюється транспортом учасника закладам Острозької ТГ, невеликими партіями, в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби протягом 5 днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник зобов’язаний уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель.
При цьому Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 03.09.2024 про надання пояснення.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області з приводу відхилення учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» в електронній системі закупівель Замовником 06.09.2024 надано пояснення, які не обґрунтовують правомірність відхилення вищезазначеного учасника.
Період усунення порушень:
23.09.2024 16:35 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником у відповідь на «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-10-003466-a» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-10-003466-a, «Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання»
Дата публікації звіту:
27.09.2024 15:13
Запити/Пояснення
Номер:
b219853cceb5496c8a494c7be3e97fc6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-10-003466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Згідно протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 №49, Вами відхилено пропозицію Спеціалізованого сільськолісогосподарського виробничого коопертиву «Острозький лісгосп» (далі - ССЛВК «Острозький лісгосп») з причин відсутності в тендерній пропозиції учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» документів, а саме:
- Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема, Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», від Учасників вимагалося «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та «Про електронні довірчі послуги» № 2155- VIII.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.У випадку відсутності накладеного на пропозицію КЕП Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилена на підставі абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Якщо учасником документи тендерної пропозиції надаються за власноручним підписом уповноваженої особи у сканованому вигляді, в такому випадку на тендерну пропозицію після її подання обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» за критеріями, що вказані вище.
Всупереч вимогам ТД Замовника, Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» не було підписано пропозицію, а саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП), що не відповідає вимогам Тендерної документації;
- Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 Учасник повинен у складі пропозиції надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі.»
Дата оприлюднення Оголошення про проведення торгів - 10.07.2024 року.
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» надано витяг, який не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, щодо дати видачі такого документу, оскільки дата отримання наданого ним витягу - 19.04.2024р;
- Відповідно до пункту 5 Розділу 1 «Загальні положення» від Учасників вимагалося надати в установленому порядку «інформацію про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі, (вимога стосується юридичних осіб)».
В учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» відсутня в складі пропозиції вищезазначений інформація;
- Відповідно до пункту 7 Розділу 1 «Загальні положення» від Учасників вимагалося надати в установленому порядку Лист-погодження, а саме: - «Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, подається у письмовій формі у складі пропозиції учасника у вигляді листа-погодження, довільної форми.»
В учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» відсутній в складі пропозиції вищезазначений Лист – погодження;
-Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника від Учасників торгів вимагалося надати Лист-згоду, а саме: «Лист-згоду учасника з проєктом договору та його істотними умовами договору».
В учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» відсутній в складі пропозиції вищезазначений Лист – згода з проєктом договору;
- Відповідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, від Учасників вимагалося надати в установленому порядку документальне підтвердження уповноваженої посадової особи учасника на право підписання документів, що містяться у складі пропозиції Учасника, а саме: «Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, до- у разі, якщо учасником є юридична особа:
- якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління або випискою (витягом) з нього або копією наказу про його призначення або про вступ на посаду;
- якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) - довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження».
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» не було надано жодного документу щодо права уповноваженої особи такого учасника - Іванова Володимира Кузьмича на право підписання документів Тендерної пропозиції від імені Учасника;
- Відповідно до Розділу 3«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від Учасників вимагалося надати в установленому порядку Лист-погодження, а саме: «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-погодження в складі пропозиції надано не було;
- Відповідно пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», учасник торгів повинен надати Лист-гарантію, а саме: «За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно із статтею 358 Кримінального Кодексу України.
Учасник надає лист-гарантію щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння своєї відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-гарантії в складі пропозиції надано не було;
- Відповідно до вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 1, від Учасників вимагалося надати в установленому порядку Лист-згоду, а саме: «Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку №6 до Документації та погоджуємось з тим, що у випадку підписання договору зобов’язуємось особисто підписати договір про закупівлю за адресою: м. Острог, вулиця Героїв Майдану, 4, про що в складі пропозиції надаємо окремий лист-згоду.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-гарантії в складі пропозиції надано не було;
- Відповідно до вимог Додатку 2 від Учасників вимагалося надати Гарантію, зокрема: «Учасник гарантує надання якісного товару, який відповідає вимогам стандартів, а також умовам, вставленими чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-гарантії в складі пропозиції надано не було;
- Відповідно до вимог Додатку 2 від Учасників вимагалося надати в установленому порядку Гарантійний лист, а саме: «Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки дров, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-гарантії в складі пропозиції надано не було;
- Відповідно до вимог Додатку 2 від Учасників вимагалося надати в установленому порядку Гарантійний лист, а саме: «Поставка здійснюється транспортом учасника закладам Острозької ТГ, невеликими партіями, в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби протягом 5 днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Про це учасник у складі своєї пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист.»
Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» такого Листа-гарантії в складі пропозиції надано не було.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Поясніть чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» Вами не надано можливості виправити вказані невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції учасника та відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e550ad8e9d084662b9562e1ca223f8ea
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.09.2024 11:55
Опис:
Відповідь на запит в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-10-003466-a, «Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання»