• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання

Завершена

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Номер: 72b40170d6e948f79c6d60a323aa4ada
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 03.09.2024 15:33 - 25.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.09.2024 № 59 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2024 № 59. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-10-003466-a 10.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Острозької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-07-10-000285-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.07.2024 №40, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірного відхилення Спеціалізованого сільськогосподарського виробничого кооперативу «Острозький лісгосп» ( далі - ССЛВК «Острозький лісгосп») та пропозицію учасника торгів ФОП Жданюк Юрій Віталійович; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ССЛВК «Острозький лісгосп» від 25.07.2024 №49; повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2024; Договір від 02.08.2024 №144; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.09.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 49, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником було відхилено тендерну пропозицію ССЛВК «Острозький лісгосп» з наступних причин: Всупереч вимогам Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» не було підписано пропозицію, а саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасником ССЛВК «Острозький лісгосп» надано витяг, який не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації, зокрема, щодо дати видачі такого документу (не раніше 10.07.2024), оскільки дата отримання наданого ним витягу 19.04.2024р; В тендерній пропозиції учасника відсутня інформація про кінцевого (их) бенефеціарного (их) власника (ів) із зазначенням інформації про громадянство кінцевого (их) бенефіціара (рів) та члена (ів) або учасника (ів) (акціонера (ів)), що має (ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків в статутному капіталі (вимога стосується юридичних осіб); В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист–погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасника; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-згода учасника з проєктом договору та істотними умовами договору. В тендерній пропозиції учасника відсутні документи щодо права уповноваженої особи учасника - Іванова Володимира Кузьмича на право підписання документів Тендерної пропозиції від імені Учасника; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-погодження щодо формальних помилок; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-гарантія щодо достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів та розуміння своєї відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист-гарантія щодо надання якісного товару, який відповідає вимогам стандартів, а також умовам вставленим чинним законодавством до товару даного виду; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист – гарантія щодо забезпечення поставки дров, згідно наданих заявок замовника; В тендерній пропозиції учасника відсутній Лист – гарантія, що поставка товару здійснюється транспортом учасника закладам Острозької ТГ, невеликими партіями, в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби протягом 5 днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник зобов’язаний уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. При цьому Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 03.09.2024 про надання пояснення. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області з приводу відхилення учасника ССЛВК «Острозький лісгосп» в електронній системі закупівель Замовником 06.09.2024 надано пояснення, які не обґрунтовують правомірність відхилення вищезазначеного учасника.
Період усунення порушень: 23.09.2024 16:35 - 08.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2024 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником у відповідь на «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-10-003466-a» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-10-003466-a, «Деревина дров’яна твердолистяної породи непромислового використання»
Дата публікації звіту: 27.09.2024 15:13

Запити/Пояснення