-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
10 961 681.80
UAH з ПДВ
Номер:
3e7a6bea43624691b8936c5668136fed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-10-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 17:34 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 61-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.09.2024 № 61-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-09-006633-a 09.07.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що Договір підряду укладений з порушенням пунктів 17, 83 Загальних умов.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушенням вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом з урахуванням Особливостей, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов Договору у відповідність до Договору, а також до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі - Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 08.07.2024 № 2 на суму 10 961 681,80 грн, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ПФ» (далі – Договір підряду), додаткова угода від 30.07.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані 26.09.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду на проведення, зокрема, капітального ремонту будівель і споруд незалежно від джерел фінансування робіт, невід`ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно із вимогами пункту 83 Загальних умов, фінансування робіт проводиться за планом, який складається замовником з урахуванням календарного графіку виконання робіт, узгоджується з підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду.
Пунктом 84 Загальних умов визначено, що план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду
строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що Договір підряду, укладений між Замовником та ТОВ «ПФ», не містить обов`язкових для врахування під час укладання та виконання договорів підряду на проведення, зокрема, капітального ремонту будівель і споруд - календарний графік виконання робіт та плану фінансування незалежно від джерел фінансування робіт, які мають бути невід`ємною частиною договору підряду.
Отже, Договір підряду укладений з порушенням пунктів 17, 83 Загальних умов.
За результатом моніторингу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено наступне.
Пунктом 5.2 розділу 5 «Строки початку та закінчення робіт» Договору строк виконання робіт до 31 липня 2024 року.
В ході проведення моніторингу установлено, що Замовником на підставі додаткової угоди від 30.07.2024 № 1 до Договору відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей та пункту 5.4 Договору, було внесено зміни у пункт 5.2 Договору та продовжено строк виконання робіт Договору до 10 грудня 2024.
Слід зазначити, що пунктом 5.4 Договору передбачено, що підрядник при виникненні обставин, що не залежить від нього і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки, може ставити перед Замовником питання про їх перегляд. Рішення про перегляд строків оформлюється додаткового угодою з обґрунтуванням обставин.
В ході моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення на який отримано пояснення та надано в електронній системі лист підрядника ТОВ «ПФ» від 30.07.2024 № 18, адресований на ім’я директора комунальної установи «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області у якому ТОВ «ПФ» зазначив наступне: «Хочемо зазначити, що деякі технологічні процеси на будівельному майданчику виконуються послідовно один за одним з дотриманням часових норм і не можуть виконуватись одночасно таких як – влаштування фундаментів для стін, мурування стін, штукатурення стін, шпаклювання стін, фарбування стін, монтаж коробів і труб для електропроводки по стінах, монтаж електропроводки, прокладання вентиляційних повітроводів по стінах, монтаж пожежної сигналізації; - влаштування залізобетонних стін і сходів входів, влаштування покрівлі входів, облицювання стін і підлог входів; - влаштування гідроізоляції фундаментів, влаштування вимощення; - внутрішнє опорядження, влаштування підлог, встановлення обладнання».
Однак, слід вказати, що даний лист ТОВ «ПФ» не може бути достатнім документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що можуть спричинити продовження строків виконання зобов’язань та дії Договору, так як вищевказані роботи були передбачені під час укладання Договору і підрядник, підписавши Договір взяв на себе зобов’язання як одна із сторін Договору, зокрема, виконувати умови Договору в частині дотримання строків виконання робіт до 31 липня 2024 року.
Слід зазначити, відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас зазначена норма Особливостей також передбачена і в підпункті 3 пункту 12,5 розділу 12 «Порядок внесення змін до договору та його розірвання» Договору.
Також, слід зазначити, що пункту 4.4 розділу 4 «Права та обов’язки сторін» Договору визначено, що підрядник зобов’язаний виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки робіт відповідно до проектної та кошторисної документації, а пунктом 10.1 розділу 10 «Відповідальність сторін за порушення умов договору» у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
При цьому, у пункті 13.1 розділу 13 «Форс-мажорні обставини» Договору визначено, що сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх договірних зобов’язань, якщо вони доведуть таке невиконання, що є наслідком дії обставин непереборної сили, які виникли після укладення даного Договору, та які Сторони не могли ані передбачити, ані їм запобігти.
Проте, окрім вищевказаного листа ТОВ «ПФ» від 30.07.2024 № 18 інших документів, які б підтверджували виникнення об’єктивних обставин, у тому числі непереборної сили, що спричинили продовження строків дії Договору та виконання зобов’язань згідно внесених змін на підставі додаткової угоди від 30.07.2024 № 1 до Договору, в електронній системі відсутні, та у поясненні на запитДержаудитслужби Замовником не надано.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та те, що ТОВ «ПФ», згідно з умовами Договору, погодився та зобов’язався виконати роботи у строк до 30.07.2024, продовження строку виконання робіт на підставі листа зазначеного підрядника не є достатнім документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків виконання зобов’язань та дії Договору.
Зважаючи на зазначене, додаткова угода від 30.07.2024 № 1 до Договору укладена з порушенням вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень:
03.10.2024 16:26 - 18.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2024 16:26
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
04-11/44/2024пр
Дата відкриття провадження:
20.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/391/5/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи щодо приведення умов Договору у відповідність до Договору відповідно висновку ДАСУ (звіт про приведення у відповідність змін додається)
Дата публікації звіту:
22.10.2024 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
e8b8157d05a647f195fe758fcfcec1d6
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Комунальна установа "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти" Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-006633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних підрядників на виконання робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «ПФ» (код ЄДРПОУ 24152128), з яким укладений договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d2c8d8511a364a6e8c5a5d678daab577
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.09.2024 23:01
Опис:
Щодо питання 1
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 10961681,80 грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та зворотних сум, що враховують реалізацію матеріалів і виробів у розмірі, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування додається до пояснень.
Щодо питання 2
Змінами до Постанови № 710 передбачено обов’язок замовників підготувати обґрунтування кожної закупівлі, але обов’язок щодо оприлюднення відповідного обґрунтування стосується лише процедур закупівель (відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу та переговорної процедури закупівлі). Тобто замовник має підготувати обґрунтування закупівлі та зберігати його у себе. (Обґрунтування додається до пояснень)
Щодо питання 3
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (додаються до пояснень: протокол уповноваженої особи затверджений керівником замовника, оголошення та звіт про закупівлю, яка не відбулася за відсутності учасників).
Щодо питання 4
Закупівлі Замовником здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Єдиним критерієм оцінки можливих потенційних підрядників на виконання робіт, що є предметом закупівлі є: Ціна – 100%. Ціна пропозиції повинна була враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.
За результатами аналізу ринку, за запитами Замовника, Підрядники надали комерційні пропозиції щодо виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кіровоградський будівельний альянс" цінова пропозиція на загальну суму - 11 625 419,60 грн. (комерційна пропозиція додається до пояснень).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПФ" цінова пропозиція - 10961681,80 грн. (комерційна пропозиція додається до пояснень).
Проаналізувавши пропозиції, Замовником встановлено, що вартість виконання робіт ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПФ" є меншою, ніж вартість виконання робіт запропонованої ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кіровоградський будівельний альянс".
Замовником прийнято рішення про необхідність укласти договір на виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПФ".
Номер:
dd4cdd4f3a5d462387a058f05884771a
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт та облаштування споруди цивільного захисту (укриття) КЗ «Компаніївський ліцей» Компаніївської селищної ради за адресою: Кіровоградська обл., смт Компаніївка, вул. Паркова, буд. 13 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Комунальна установа "Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-006633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Між комунальною установою «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області та товариством з обмеженою відповідальністю «ПФ» (далі – ТОВ «ПФ») укладено договір підряду № 2 від 08.07.2024 (далі - Договір). Згідно пункту 5.2 розділу 5 даного Договору строк виконання робіт до 31 липня 2024 року.
В подальшому, між комунальною установою «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області як замовником та ТОВ «ПФ» як підрядником укладено додаткову угоду від 30.07.2024 № 1 до Договору та на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей внесені зміни до пункту 5.2 розділу 5 Договору в частині продовження строків виконання робіт до 10 грудня 2024 року.
Слід зазначити, що згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору до 10.12.2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3cb90c8396f94a22a803496f116d7003
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.09.2024 23:37
Опис:
Між комунальною установою «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області та товариством з обмеженою відповідальністю «ПФ» (далі – ТОВ «ПФ») укладено договір підряду № 2 від 08.07.2024 (далі - Договір). Згідно пункту 5.2 розділу 5 даного Договору строк виконання робіт до 31 липня 2024 року. В подальшому, між комунальною установою «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області як замовником та ТОВ «ПФ» як підрядником укладено додаткову угоду від 30.07.2024 № 1 до Договору та на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей внесені зміни до пункту 5.2 розділу 5 Договору в частині продовження строків виконання робіт до 10 грудня 2024 року. Слід зазначити, що згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, надаємо документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору до 10.12.2024 року. (лист підрядника додається).