-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська"
Завершена
859 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 295.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 295.00 UAH
Номер:
9230ff464774455c830385a24c825bda
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 14:51 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2024 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.09.2024 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-09-005151-a від 09.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державного підприємства «ДИРЕКЦІЯ ПО БУДІВНИЦТВУ ОБ’ЄКТІВ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.07.2024 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Центр ЛТД» та Державного підприємства «Західний Експертно- технічний центр Держпраці»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 та від 31.07.2024; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2024; договір від 08.08.2024 №51 на суму 849 899,87 гривень; відповідь Замовника від 16.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
24.09.2024 17:32 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
e245aacb442a453fa641036b024daf19
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-005151-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb948e39a1134a9b9a8196f37dd22e9e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.09.2024 09:59
Опис:
у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-09-11-000045) процедури публічної закупівлі за предметом «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-005151-a) пояснюємо:
- розмір бюджетного призначення затверджено Кошторисом на утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" на 2024 рік, що складений на підставі "Технологічного паспорту утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" ДП "Волиньвугілля" (коригування)" (далі – Кошторис), що передбачено паспортом бюджетної програми КПКВК 2401590 «Реструктуризація вугільної галузі» КЕКВ 2610 за напрямом використання бюджетних коштів - утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 «Нововолинська» ДП «Волиньвугілля» (коригування)» в безпечному та безаварійному стані (Дод.1 – Кошторис).
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надана посадовими особами ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» (Дод.2 – Інформація);
- очікувану вартість визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих цінових пропозицій та з урахуванням суми коштів, передбачених Кошторисом (Дод.3 – Акт моніторингу цінових пропозицій, Дод.4 – Акт визначення очікуваної вартості);
- відповідно до пункту 4ˡ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів" ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням https://dpdirect.com.ua