-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ковбаса напівкопчена вищого гатунку
Завершена
2 531 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 658.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 658.20 UAH
Номер:
634b87cdae794ad3bc8782c4eecfd115
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 13:11 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2024 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 06.08.2024 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-07-08-010510-a 08.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та вимогам Особливостей № 1275, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0920 (далі - Замовник) затверджене рішенням уповноваженої особи В/Ч Т0920 від 05/07/2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН» (далі – ТОВ «АЛАН»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особою від 25.07.2024 №25/07/24-03, повідомлення від 25.07.2024 про намір укласти договір, договір від 31.07.2024 № 375 на суму 2 529 600,00 грн з ПДВ, пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 13.08.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.08.2024 12:49 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2024 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
1a5141e2750c420398c52d45a8b6a77d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2024 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ковбаса напівкопчена вищого гатунку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-08-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Кабінет Міністрів України постановою від 09.02.2024 № 131 розширив перелік країн, у представників яких замовники не можуть закуповувати товари, роботи і послуги, обмеження стосуються не лише Російської Федерації та Республіки Білорусь, а й Ісламської Республіки Іран. Поясніть чому в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, затвердженій протокольним рішенням Уповноваженої особи В/Ч Т0920 від 05 липня 2024 року № 10, відсутня інформація щодо обмеження закупівлі товарів, робіт і послуг у Ісламської Республіки Іран.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
9154d33518e6486a9b55e231ed61f9ac
Назва:
На запит від 08.08.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі «Ковбаса напівкопчена вищого гатунку» (за номером UA-2024-07-08-010510-a).
Дата опублікування:
13.08.2024 16:40
Опис:
1. Надання інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Закупівля здійснюється для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, для забезпечення продуктами харчування військовослужбовців військової частини Т0920.
Розмір витрат визначений з урахуванням наявних потреб військової частини Т0920, в межах кошторисних призначень на 2024 рік по Загальному фонду за КЕКВ 2230.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами, методом порівняння ринкових цін. Проведено моніторинг цін та отримано 3 комерційні пропозиції (до пояснення додаються копії комерційних пропозицій та висновок результатів цінового моніторингу), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «АЛАН». Вартість ковбаси напівкопченої 186,00 грн за 1 кг;
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТОВ «ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО». Вартість ковбаси напівкопченої 183,96 грн за 1 кг;
3. Комерційна пропозиція від ФОП Шинкоренко О.І. Вартість ковбаси напівкопченої 188,50 грн за 1 кг.
Очікувана вартість предмета закупівлі при визначеній необхідній кількості товару 13 600 кг склала: 2 531 640,00 грн (два мільйони п’ятсот тридцять одна тисяча шістсот сорок грн.00 коп.).
Якісні, технічні характеристики визначено відповідно до потреб військової частини Т0920 та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за номером: UA-2024-07-08-010510-a.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Стаття 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) зазначає, що процедури закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Спрощені закупівлі не є «процедурою закупівлі» в розумінні Закону. Таким чином, законодавством не передбачено необхідність розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) при проведенні спрощених закупівель.
Враховуючи, що військовою частиною Т0920 була проведена спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою в розумінні Закону, оприлюднення замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті не вимагається.
3. Кабінет Міністрів України постановою від 09.02.2024 № 131 розширив перелік країн, у представників яких замовники не можуть закуповувати товари, роботи і послуги, обмеження стосуються не лише Російської Федерації та Республіки Білорусь, а й Ісламської Республіки Іран. Поясніть чому в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, затвердженій протокольним рішенням Уповноваженої особи В/Ч Т0920 від 05 липня 2024 року № 10, відсутня інформація щодо обмеження закупівлі товарів, робіт і послуг у Ісламської Республіки Іран.
Відповідь:
Закупівля «Ковбаса напівкопчена вищого гатунку» (за номером UA-2024-07-08-010510-a) проведена у відповідності до "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Відповідно до вимог підпункту 8 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами): "8) державним замовникам забороняється: здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
здійснювати закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року.".
Таким чином, постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 не передбачено обмеження закупівлі товарів, робіт і послуг у Ісламської Республіки Іран.
Крім того, пунктом 3. Статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Військовою частиною Т0920 в оголошенні за номером UA-2024-07-08-010510-a були зазначені всі обов’язкові пункти згідно пункту 3. Статті 14 Закону, законодавством не передбачено обов’язкова необхідність в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначати інформацію щодо обмеження закупівлі товарів, робіт і послуг у Ісламської Республіки Іран.
ДОДАТКИ:
1.) ВИСНОВОК Результати цінового моніторингу на 1 аркуші;
2.) Комерційна пропозиція від ТОВ «АЛАН» на 1 аркуші;
3.) Комерційна пропозиція від ТОВ «ТОВ «ЖОВТЕНЬ-ДНІПРО» на 1 аркуші;
4). Комерційна пропозиція від ФОП Шинкоренко О.І. на 1 аркуші.