-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
17 956 506.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 179 565.00 UAH
мін. крок: 1% або 179 565.00 UAH
Номер:
ab014517e2fa4b8cb3d3de8df255a81f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:18 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-07-08-009869-a 08.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 84 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 01.08.2024 №99 та повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2024, договір підряду від 07.08.2024 № 74-Б, додаткову угоду до договору від 25.09.2024 №1, пояснення та документи надані Замовником від 04.11.2024 та від 13.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ-фірма «Кортакоз» з остаточною ціновою пропозицією 17 949 840,00 гривень з ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ-фірма «Кортакоз» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу 10 (сторінка 5) пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники повинні надати листи-згоди на обробку персональних даних складені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб учасника, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Аналізом наданих у складі тендерної пропозиції документів ТОВ «Кортакоз», установлено, що Переможцем надано протокол загальних зборів учасників від 14.02.2020 № 4 та акт прийому-передачі частки у статутному капіталі від 06.08.2021 (файл: «Установчі документи. pdf»), відповідно до яких, Переможцем оприлюднено/розголошено персональні дані — Ярошика Романа Васильовича, Панасюка Анатолія Юрійовича та Мощанецького Андрія Володимировича із зазначенням серії та номера паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків та місцем реєстрації.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» не надано листи-згоди на обробку персональних даних вищезазначених осіб, які оприлюднені під час подання пропозиції, чим, відповідно недотримано вимоги абзацу 10 (сторінка 5) пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз».
Період усунення порушень:
20.11.2024 14:32 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 14:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби України від 20.11.2024 року про здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-07-08-009869-a), повідомляємо наступне.
У зобов’язанні вказана необхідність здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо).
Для недопущення у подальшому порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з відповідальною особою будуть проведені роз’яснювальні роботи та здійснені заходи направлені на підвищення її кваліфікаційного рівня шляхом проходження економічних навчань, семінарів, тренінгів, тощо щодо проведення публічних закупівель. Закупівлі будуть здійснюватись відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших законодавчих актів.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
96a25a7cd1644a6c8c594af6a50db39f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
72f57d59458843d5b3621e0f257c5a0c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.11.2024 15:57
Опис:
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби України від 30.10.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-07-08-009869-a), повідомляємо наступне.
В запиті вказана необхідність надати пояснення про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проєктній документації: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області”, виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Проєктна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт ТОВ “Експертна компанія “Основа” № 361-ЕК-24 від 11.06.2024 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/42 від 17.06.2024 року. Інформація щодо затвердження проєктної документації внесена до реєстру будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг додаються). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по предмету закупівлі.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 17 956 506,00 грн. (сімнадцять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот шість гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) було складене “Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (додається) та оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оголошення закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - управління охорони здоров’я виконавчого комітету Рівненської міської ради 11.07.2024 року за посиланням:
- http://medrivne.com.ua/ua/194-oprilyudnennya-informacii-rozporyadnika
- http://medrivne.com.ua/uploads/p_194_91275381.pdf
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці управління капітального будівництва 11.07.2024 року за посиланням:
- https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
- https://rivnerada.gov.ua/portal/content-list/12/23
- https://rvrada.gov.ua/portalfiles/12/23/19839/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F__%D0%A6%D0%9C%D0%9B.pdf
Додаток на 52 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта;
- Наказ про затвердження проєктної документації;
- Витяг щодо інформації про затвердження проєктної документації;
- Експертний звіт;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 4-24 від 20.03.2024 року;
- Рішення Рівненської міської ради від 29.02.2024 № 4458, оприлюднене за посиланням: https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate
Номер:
d6b1795b9b044983bc688b2c8209b68e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 Додатку 3 до ТД , в частині надання чинного договору оренди приміщень наданого ТОВ "Кортакоз"
Номер:
ac4da39b98af4c4d938dba9fa2733c33
Назва:
Відповідь 2 на запит аудиту
Дата опублікування:
13.11.2024 12:55
Опис:
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби України від 08.11.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-07-08-009869-a), повідомляємо наступне.
В запиті вказана необхідність надати пояснення про те, яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 Додатку 3 до ТД , в частині надання чинного договору оренди приміщень наданого ТОВ-фірмою “Кортакоз”.
В пункті 5 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено, що замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, в тому числі:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до тендерної документації.
В пункті 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 3 до тендерної документації наведено Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника цьому кваліфікаційному критерію, зокрема:
“1) довідка в довільній формі про наявність в учасника матеріально-технічної бази (виробничих баз, складських приміщень, тощо) з підтверджуючими документами (документи, які підтверджують право власності учасника на перелічені об’єкти, або договори (оренди, суборенди та ін) дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)”.
На виконання цієї вимоги тендерної документації учасник ТОВ-фірма “Кортакоз” в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих. № 1317 від 24 липня 2024р “Довідка про наявність матеріально – технічної бази” (файл: “2.1. Довідка про МТБ.pdf”), в якій зазначив, що орендує складське та офісне приміщення за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Князя Володимира, 108 згідно з договором оренди № 09/20-21 від 20.09.2021 року та долучив цей договір оренди та акти приймання-передачі майна (файл: “Договір оренди приміщення.pdf”).
Згідно з пунктом 2.1 договору оренди приміщення надаються в оренду на 2 роки 11 місяців з моменту підписання договору, тобто по 19.08.2024 року. Згідно з пунктом 2.3 договору оренди, якщо жодна сторона в термін 30 днів до закінчення договору не заявить про намір його розірвати, договір автоматично пролонговується на термін один рік, тобто по 19.08.2025 року.
Відповідно до пункту 1 розділу “Подання та розкриття тендерної пропозиції” тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2024 року, 00 год. 00 хв.
А відповідно до підпункту 4.4 розділу “Загальні положення” тендерної документації кінцевий строк виконання робіт: 02 грудня 2024 року.
Таким чином, учасник виконав вимогу тендерної документації: надав довідку в довільній формі про наявність в учасника матеріально-технічної бази, надав договір оренди приміщень дійсний та чинний на момент подачі пропозиції, який містить умови про можливість його пролонгації на строк виконання договору про закупівлю.
Номер:
573b7b98be7e4969b1d1e8f8a1ade199
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.