• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Завершена

17 956 506.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 179 565.00 UAH
Номер: ab014517e2fa4b8cb3d3de8df255a81f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.10.2024 11:18 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 281 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-08-009869-a 08.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 84 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 01.08.2024 №99 та повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2024, договір підряду від 07.08.2024 № 74-Б, додаткову угоду до договору від 25.09.2024 №1, пояснення та документи надані Замовником від 04.11.2024 та від 13.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ-фірма «Кортакоз» з остаточною ціновою пропозицією 17 949 840,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ-фірма «Кортакоз» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до абзацу 10 (сторінка 5) пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники повинні надати листи-згоди на обробку персональних даних складені відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від осіб учасника, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції. Слід зазначити, що відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Аналізом наданих у складі тендерної пропозиції документів ТОВ «Кортакоз», установлено, що Переможцем надано протокол загальних зборів учасників від 14.02.2020 № 4 та акт прийому-передачі частки у статутному капіталі від 06.08.2021 (файл: «Установчі документи. pdf»), відповідно до яких, Переможцем оприлюднено/розголошено персональні дані — Ярошика Романа Васильовича, Панасюка Анатолія Юрійовича та Мощанецького Андрія Володимировича із зазначенням серії та номера паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків та місцем реєстрації. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» не надано листи-згоди на обробку персональних даних вищезазначених осіб, які оприлюднені під час подання пропозиції, чим, відповідно недотримано вимоги абзацу 10 (сторінка 5) пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз».
Період усунення порушень: 20.11.2024 14:32 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 14:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби України від 20.11.2024 року про здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт підвалу із влаштуванням протирадіаційного укриття терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства “Центральна міська лікарня” Рівненської міської ради по вул. М. Карнаухова, 25А в м. Рівне, Рівненської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-07-08-009869-a), повідомляємо наступне. У зобов’язанні вказана необхідність здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Для недопущення у подальшому порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель з відповідальною особою будуть проведені роз’яснювальні роботи та здійснені заходи направлені на підвищення її кваліфікаційного рівня шляхом проходження економічних навчань, семінарів, тренінгів, тощо щодо проведення публічних закупівель. Закупівлі будуть здійснюватись відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших законодавчих актів.
Дата публікації звіту: 25.11.2024 14:39

Запити/Пояснення