• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування

Завершена

14 422 928.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 114.64 UAH
Номер: 97a3361843c142b4898d231aef3d51fa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-28-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.08.2024 17:29 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.08.2024 № 182 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.08.2024 № 182. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-07-08-009634-a, 08.07.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 вересня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-08-011703-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2024, опублікований звіт про результати проведення процедури; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальною відповідальністю «Будівельна корпорація «РСГ» (далі – ТОВ «БК «РСГ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «БК «РСГ» як переможцем тендеру документи; договір від 13.08.2024 №13/08; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовника визначено, що учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема, видані учаснику діючі сертифікати ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «БК «РСГ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікати (файл «38. ISO.pdf»): ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» №ECS.UA.02.3664 від 13.06.2023, ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT) №ECS.UA.02.3668 від 13.06.2023, ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» №ECS.UA.02.3666 від 13.06.2023, ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» №ECS.UA.02.3665 від 13.06.2023, у яких зазначено, що ці сертифікати дійсні до 10.05.2026, а також що вони вважаються чинними за умови щорічного підтвердження (у 2024 – до 10.05.2024). Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «РСГ» документи щодо щорічного підтвердження чинності вищевказаних сертифікатів не надано. Таким чином учасником не підтверджено чинність наданих сертифікатів, чим недотримано вимоги пункту 3.7 Розділу 3. тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, надані у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БК «РСГ» документи містять невідповідності, які підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Однак, при розгляді Замовником тендерної пропозиції ТОВ «БК «РСГ» не була встановлена вимога щодо усунення таких невідповідностей, що суперечить нормам пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 19.09.2024 17:00 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2024 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-009634-a від 19.09.2024 р. по закупівлі «Реконструкція футбольного поля зі штучним покриттям КЗ ЛОР «Львівський фаховий коледж спорту» на вул. Кн. Ольги, 3 в м. Львові». Коригування надаємо наступну інформацію: Відповідно до вимог пп.3 п. 3.7 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Наявність внутрішнього аудитора системи менеджменту якістю у відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ISO 19011:2018, ДСТУ ISO 19011:2019, на підприємстві учасника, підтверджується шляхом надання у складі пропозиції чинного сертифіката аудитора, виданого учаснику або його уповноваженій особі. Крім того, Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему екологічного менеджменту в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного менеджменту у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт. Учасники торгів також повинні використовувати в своїй діяльності систему менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт. З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції діючий сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання договору. Також, надати у складі пропозиції сертифікат на систему інжиніринг пожежної безпеки, який виданий учаснику відповідним сертифікованим центром та посвідчує, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з чинними нормативними документами і відповідає вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель та інших будівельно-монтажних робіт, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку виконання договору. У вищезазначених вимогах відсутня вимога щодо надання документів щодо щорічного підтвердження чинності вищевказаних сертифікатів. Також, згідно Особливостей 1178 Замовник може самостійно перевіряти інформацію доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Учасник ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" у складі пропозиції надав підтверджуючі сертифікати. У кожному із сертифікатів присутні QR-код відсканувавши який можна отримати інформацію про чинність кожного сертифікату. Також, чинність сертифікату можна перевірити на сайті https://euro-cert.net/ . Таким чином, замовник не мав підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель так як вся інформація замовником отримана. Щодо надання відповіді на висновок. Замовником не було отримано сповіщення про надходження висновку від майданчика, яким ми користуємося, а тому дана відповідь була зразу підготовлена та розміщена, коли надходження такого висновку було виявлено. Зобов’язуємось слідкувати за находженнями на майданчик та в подальшому надавати всі відповіді вчасно. Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема, уповноваженою особою було відвідано навчальний вебінар 23.09 для уповноважених осіб закладів освіти на тему: "Як закладам освіти ефективно здійснювати закупівлю продуктів харчування в Prozorro Market", переглянуто онлайн курс на тему «Обговорення змін до ЗУ "Про публічні закупівлі"» проведений E-Tender та будуть відвідані інші курси у сфері публічних закупівель. Також, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо не допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель та не допускати подібних помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту: 30.09.2024 10:27

Запити/Пояснення