-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риштування будівельні в комплекті
Риштування будівельні в комплекті (детальніше згідно додатку №3 до тендерної документації)
Завершена
37 596 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 187 980.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 187 980.50 UAH
Номер:
841e6faa336c484fb03336a21f12ec6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:27 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-08-005668-a 08.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 319 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш», ТОВ «БУДХАБ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2024 № 364, від 12.08.2024 № 383 та від 23.08.2024 № 400, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій учасників від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 27.08.2024 № 411 та повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2024, договір поставки від 09.09.2024 № 53-124-01-24-23731, пояснення та документи надані Замовником від 31.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» з остаточною ціновою пропозицією 26 105 742,00 гривень, ТОВ «БУДХАБ» з остаточною ціновою пропозицією 37 456 100,00 гривень та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» з остаточною ціновою пропозицією 37 592 000,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» та ТОВ «БУДХАБ» відхилено Замовником (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» та ТОВ «БУДХАБ» зазначених в протоколах від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» з остаточною ціною пропозиції 37 592 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
14.11.2024 14:45 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
d042cbf6f3314b4188273cf6a00e6104
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
331b5ca82fa84c558ed9857957239a8f
Назва:
Риштування будівельні в комплекті (код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Дата опублікування:
31.10.2024 16:00
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-07-08-005668-a
Закупівля за номером UA-2024-07-08-005668-a «Риштування будівельні в комплекті» (код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою виконання опоряджувальних робіт на висоті при виконанні підготовчих та ремонтно-відбудовних робіт та на підставі Розпорядження від 23.02.2024 № 01-128-р, Постанови КМУ від 18.02.2009 № 118 (зі змінами).
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «ПЕРІ Україна» (м. Бровари), ТОВ «Торговий Дім «Доноват» (м. Запоріжжя), ТОВ «Укрколіямаш» (м. Київ). За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 06.06.2024 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі Риштування будівельні в комплекті».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2024/07/haes-080724-5.docx
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 06.06.2024 на 10 аркушах.