• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Риштування будівельні в комплекті

Риштування будівельні в комплекті (детальніше згідно додатку №3 до тендерної документації)

Завершена

37 596 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 187 980.50 UAH
Номер: 841e6faa336c484fb03336a21f12ec6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.10.2024 11:27 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 281 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-08-005668-a 08.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 319 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш», ТОВ «БУДХАБ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» (далі – Переможець), протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2024 № 364, від 12.08.2024 № 383 та від 23.08.2024 № 400, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій учасників від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 27.08.2024 № 411 та повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2024, договір поставки від 09.09.2024 № 53-124-01-24-23731, пояснення та документи надані Замовником від 31.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» з остаточною ціновою пропозицією 26 105 742,00 гривень, ТОВ «БУДХАБ» з остаточною ціновою пропозицією 37 456 100,00 гривень та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» з остаточною ціновою пропозицією 37 592 000,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» та ТОВ «БУДХАБ» відхилено Замовником (протокольними рішеннями уповноваженої особи від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш» та ТОВ «БУДХАБ» зазначених в протоколах від 05.08.2024 № 327 та від 16.08.2024 № 388, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДОНОВАТ» з остаточною ціною пропозиції 37 592 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 14.11.2024 14:45 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 14:45

Запити/Пояснення