-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі різні (ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні)
Завершена
3 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 600.00 UAH
Номер:
1f65a95aacc94d8bb33f86506cb7d2b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
18.09.2024 18:06 - 10.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 № 82-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.09.2024 № 82 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
13) UA-2024-07-08-004371-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Дриганюк С.Є. установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 03 » жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 № б/н; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дриганюк Сергій Євгенович (далі по тексту – ФОП Дриганюк С.Є.); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.07.2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 липня 2024 року; договір про закупівлю від 29.07.2024 № 2907-2024; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 30.09.2024.
За результатом моніторингу встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства про закупівлі.
Так, тендерна документація містить обов'язкову умову щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення ним огляду приміщень лікарні, у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку 5 до тендерної документації. Акт складається за участю представника замовника).
На зазначену вимогу учасником ФОП Дриганюк С.Є. в складі тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкта (файл «Акт огляду.pdf»), який підписаний 08 липня 2024 року зі сторони учасника фізичною особою-підприємцем Дриганюк С.Є., а зі сторони Замовника – заступником директора з господарської діяльності Петрик А.І.
Пунктом 3 Особливостей зобов’язано Замовників здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Встановлення замовником в тендерній документації вимоги щодо огляду об’єкту на етапі підготовки тендерної пропозиції, порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, зокрема, право учасників на конфіденційність інформації, оскільки Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що у свою чергу також порушує основні принципи закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Дриганюк С.Є. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту першого «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, поміж іншого, інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічному завданню) згідно з умовами та вимогами тендерної документації — згідно з Додатком 3 до тендерної документації та ч.6 розділу 3 тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що засвідчує якість запропонованого товару, шляхом подання підтверджуючих документів, чинних на дату подання такого документу, а саме:
- Сертифікати відповідності, видані уповноваженим органом, що підтверджує відповідність меблів п.п. 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5, 5.2.6, 5.2.7, 5.2.30, 5.2.31 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT); Розділ 2 ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79); пп. 5.2.5, 5.2.5.1, 5.2.16 ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT); п. 5.2.1, п. 5.2.11 Таблиця 3 ДСТУ ГОСТ 22046:2004; Розділ 3,4 ДСТУ prEN 1729-1:2004; Розділ 5,6 ДСТУ ЕNV 1729-2:2004; Розділ 5 ДСТУ ЕN 527-3:2008; пп. 5.2.1, 5.2.7, 5.2.17 ДСТУ 4414:2005; Розділ 5, Додаток А ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007; п. 2.2 Таб. 2 п.2.3 п.2.6 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79); ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі виготовлені у відповідності до ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ДСТУ 22046:2004, ДСТУ EN 527-3:2008, ГОСТ 12029-93.
Відповідно до інформації, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Дриганюк С.Є., а саме: Довідки з детальним описом товару та таблиці відповідності запропонованого товару технічним та кількісним вимогам Замовника до предмету закупівлі, виробниками запропонованого товару є:
- за позиціями №№ 20-21, 40, 63, 105, 108-109 – ТОВ «АМФ Україна»;
- за позиціями №№ 52, 106-107 - ДП «Компанія Заповіт»;
- за рештою позицій - ФОП Дриганюк С.Є.
При цьому, в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, виданий органом з добровільної оцінки відповідності ТОВ «ВСЦ «Південтест» від 21.11.2023 № UA0.YT.112102-23 та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.12.2020 № 12.2-18-1/27611 на меблі виробництва ФОП Дриганюк С.Є., Сертифікати ж відповідності та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі виробництва ТОВ «АМФ Україна» відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП Дриганюк С.Є.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що вимоги тендерної документації не містили жодних окремих вимог, щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого саме Виробнику товару та сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом саме Виробнику товару. Відтак, Сертифікат відповідності від 21.11.2023 № UA0.YT.112102-23 та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.12.2020 №12.2-18-1/27611 на меблі виробництва ФОП Дриганюк С.Є. свідчать про якість та відповідність меблів, що є предметом закупівлі та які пропонуються учасником, встановленим вимогам ДСТУ/ГОСТ, які зазначені у п. 2 Додатку 3 до тендерної документації в тому числі, передбачених пунктами 20-21, 40, 63, 105, 108-109 Технічної специфікації.
Проте, згідно вимог додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити якість товару, який він пропонує. За вищевказаними позиціями Технічної специфікації учасник ФОП Дриганюк С.Є. пропонує:
- Крісло керівника на роликах - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 20);
- Офісне крісло на роликах - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 21);
- Офісне крісло на роликах - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 40);
- Крісла Венеса Хром - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 63);
- Офісне крісло на роликах - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 105);
- Стілець офісний напівм’який - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 108);
- Офісне крісло - виробник ТОВ «АМФ Україна» (позиція № 109).
Відтак, надані учасником Сертифікат відповідності, виданий органом з добровільної оцінки відповідності ТОВ «ВСЦ «Південтест» від 21.11.2023 № UA0.YT.112102-23 та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.12.2020 № 12.2-18-1/27611 на меблі виробництва ФОП Дриганюк С.Є. не є документальним підтвердженням якості товару, який пропонує учасник ФОП Дриганюк С.Є., за позиціями №№ 20-21, 40, 63, 105, 108-109 Технічної специфікації, а отже його пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Попри це, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Дриганюк С.Є., натомість відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 22.07.2024 № б/н його визначено переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
04.10.2024 16:38 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 16:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації:
18.10.2024 14:55
Дата відкриття провадження:
23.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
380/21458/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Дата публікації звіту:
11.10.2024 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
83d557a2b5c64709a184ab5faeb7e70a
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
25.09.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Меблі різні» (код ДК 021:2015: 39150000-8: Меблі та приспособи різні) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-004371-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до інформації, наданої в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ», а саме: Довідки з детальним описом товару та таблиці відповідності запропонованого товару технічним та кількісним вимогам Замовника до предмету закупівлі, виробниками запропонованого товару є:
- за позиціями №№ 20-21, 40, 63, 105, 108-109 – ТОВ «АМФ Україна»;
- за позиціями №№ 52, 106-107 - ДП «Компанія Заповіт»;
- за рештою позицій - ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ».
Згідно з пунктом 2 Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що засвідчує якість запропонованого товару, шляхом подання підтверджуючих документів, чинних на дату подання такого документу, а саме:
- Сертифікати відповідності, видані уповноваженим органом, що підтверджує відповідність меблів п.п. 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5, 5.2.6, 5.2.7, 5.2.30, 5.2.31 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT); Розділ 2 ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79); пп. 5.2.5, 5.2.5.1, 5.2.16 ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT); п. 5.2.1, п. 5.2.11 Таблиця 3 ДСТУ ГОСТ 22046:2004; Розділ 3,4 ДСТУ prEN 1729-1:2004; Розділ 5,6 ДСТУ ЕNV 1729-2:2004; Розділ 5 ДСТУ ЕN 527-3:2008; пп. 5.2.1, 5.2.7, 5.2.17 ДСТУ 4414:2005; Розділ 5, Додаток А ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007; п. 2.2 Таб. 2 п.2.3 п.2.6 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79); ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі виготовлені у відповідності до ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ДСТУ 22046:2004, ДСТУ EN 527-3:2008, ГОСТ 12029-93.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ» надано Сертифікати відповідності та Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі виробництва ТОВ «АМФ Україна»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
594f06ecfe6746939b4472123f0de2ce
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
30.09.2024 09:30
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні, за ідентифікатором закупівлі – UA-2024-07-08-004371-a, надаємо наступні пояснення.
Згідно тендерної пропозиції ФОП Дриганюк Сергій Євгенович запропонував меблі у відповідності до вимог технічного завдання, що підтверджується Довідкою що містить детальний опис товару та таблицею відповідності запропонованого товару технічним та кількісним вимогам Замовника до предмету закупівлі.
На виконання вимог встановлених п.2 додатку № 3 до тендерної документації ФОП Дриганюк Сергій Євгенович надав у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують якість запропонованого товару, зокрема шляхом подання підтверджуючих документів, чинних на дату подання такого документу, А САМЕ:
- Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність меблів п.п. 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5, 5.2.6, 5.2.7, 5.2.30, 5.2.31 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT); Розділ 2 ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79); пп. 5.2.5, 5.2.5.1, 5.2.16 ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT); п. 5.2.1, п. 5.2.11 Таблиця 3 ДСТУ ГОСТ 22046:2004; Розділ 3,4 ДСТУ prEN 1729-1:2004; Розділ 5,6 ДСТУ ЕNV 1729-2:2004; Розділ 5 ДСТУ ЕN 527-3:2008; пп. 5.2.1, 5.2.7, 5.2.17 ДСТУ 4414:2005; Розділ 5, Додаток А ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007; п. 2.2 Таб. 2 п.2.3 п.2.6 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79); ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89). (міститься у файлі «31. Сертифікат відповідності ФОП Дриганюк»)
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі виготовлені у відповідності до ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ДСТУ 22046:2004, ДСТУ EN 527-3:2008, ГОСТ 12029-93. (міститься у файлі «30. Висновок експертизи ФОП Дриганюк»)
Варто зазначити, що вимоги тендерної документації не містили жодних окремих вимог, щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого саме Виробнику товару та сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом саме Виробнику товару. Дослідивши додатки до наданих ФОП Дриганюком сертифікату відповідності та висновку експертизи Замовником було встановлено, що надані документи свідчать про якість та відповідність меблів, що є предметом закупівлі та які пропонуються учасником встановленим вимогам ДСТУ/ГОСТ які зазначені у п. 2 Додатку 3 до тендерної документації в тому числі і стільців та крісел передбачених пунктами 20-21, 40, 63, 105, 108-109 Технічної специфікації (п.68-91, п.243-269 додатку до сертифікату відповідності, а також п.56-76 та п.241-266 додатку висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Оскільки вимога п. 2 Додатку 3 не містила чіткої вказівки щодо надання підтверджуючих документів на кожен вид товару чи щодо кожного зазначеного учасником виробника, учасник не зобов’язаний був додатково надавати сертифікат відповідності та висновок експертизи виробника ТОВ «АМФ Україна» в складі пропозиції. З огляду на те, що ФОП Дриганюк виконав встановлену вимогу та надав передбачені пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації сертифікат та висновок у складі своєї тендерної пропозиції, невідповідностей в цій частині Замовником не встановлено. Додатково хочемо зауважити, що за наявних обставин Замовник не мав законодавчих підстав для надання учаснику права на виправлення невідповідностей як і підстав для відхилення.