-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка і виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ «ДЦПТО» (літ. А-9) за адресою: проспект Праці, 24, у Соборному районі м. Дніпро» Код ДК 021:2015 (СPV): 71320000-7– «Послуги з інженерного проектування»
Завершена
3 773 326.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 733.26 UAH
мін. крок: 1% або 37 733.26 UAH
Номер:
9f1194a986034474bbf621e2288a3f7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2024 00:00
Період моніторингу:
30.09.2024 12:35 - 22.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2024 № 67-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 16 вересня 2024 року № 003100-18/11483-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-07-08-004303-a, 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону, пункту 28, підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 та пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 № 76 зі змінами; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проектно-вишукувальний інститут «Дніпрокомундорпроект» (далі – ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект»); протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 № 82; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ ПВІ «Дніпрокомундорпроект» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надані 07.10.2024 та 17.10.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 01.08.2024 № 1 з додатками; звіт про результати проведення закупівлі.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення вимог пункту 44 Особливостей підпункти 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації складені без змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, та містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо відхилення переможця процедури закупівлі на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Крім того, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації складений без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024, зокрема, не зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином, зокрема, Ісламської республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах).
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» не відхилена як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 5.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів та кваліфікаційного атестату, зокрема, кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» надано кваліфікаційний сертифікат на експерта будівельної категорії І Капленко Г.Г. (серія АЕ № 006714, файл «Сертифікат Капленко. pdf»), який підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 - середні наслідки.
Замовник у поясненні, наданому 17.10.2024 в електронній системі закупівель, зазначає, що на теперішній час сертифікати видаються в електронному вигляді, є у відкритому доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та можна самостійно перевірити цю інформацію. Однак, тендерною документацією, яка затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 76 зі змінами, встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки.
Крім того, встановлено, що відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, сторінки на підтвердження стажу роботи за спеціальністю, сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або наказів, або трудових договорів.
ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників». рdf), де зазначено, що Мірошник В.А. працює на посаді інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Проте, для підтвердження стажу роботи за спеціальністю скан-копія сторінки трудової книжки Мірошника В.А. не містить інформацію щодо посади, на яку учасник його працевлаштував.
На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не надав 24 години для усунення невідповідостей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» щодо кваліфікаційного сертифіката Капленко Г.Г., що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки, та трудової книжки Мирошника В.А.
Період усунення порушень:
22.10.2024 15:56 - 05.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додатковою угодою розірвано договір, припинено будь - які зобовязання, оплати не відбувалось, в звіті помилково поставили.
Дата публікації звіту:
27.11.2024 15:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір про закупівлю розірвано
Дата публікації:
27.11.2024 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
5647275f4b104493a12f3abbfdfbb825
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2024 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-08-004303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-07-08-004303-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
bd4eadbc00d9469b9c2ae48a06c46589
Назва:
Відповідь на Ваше звернення
Дата опублікування:
07.10.2024 11:25
Опис:
6 червня 2023 року, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію спільного з Європейським інвестиційним банком проєкту «Програма підтримки професійно-технічної освіти в Україні». У межах програми протягом наступних декількох років будуть створені центри професійної досконалості. (Постанова КМУ №573 від 6.06.2023р)
11.04.2024 року Листом МОН 1/6281-24 «Про проведення реконструкції гуртожитку ДПТНЗ «ДЦПТО» встановлено, що в 2024 році буде розпочата підготовка до капітального ремонту, зокрема підготована проектно – кошторисна документація.
21.06.2024 року Дніпропетровською ОВА листом № 4665/0/211-24 погоджено виділення коштів в розмірі 3780 тис.грн на виготовлення проектно кошторисної документації з реконструкції гуртожитку ДПТНЗ «ДЦПТО»
Одразу розміщено оголошення на сайті ДПТНЗ ДЦПТО – в розділі Тендери , наступного змісту:
ДПТНЗ «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» планує провести через авторизований електронний майданчик процедуру відкритих торгів з особливостями: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ «ДЦПТО» (літ. А-9) за адресою: проспект Праці, 24, у Соборному районі м. Дніпро» за "Єдиним закупівельним словником" за кодом ДК 021:2015 (СPV): 71320000-7– «Послуги з інженерного проектування».
Просимо зацікавлені сторони надсилати комерційні пропозиції для формування очікуваної вартості закупівлі на електронну пошту dneprnvcbuh@ukr.net
Після обов’язкового виїзду на об’єкт - Просимо надавати пропозиції щодо:
o Обмірні роботи
o Інженерно – геологічні роботи
o Топо – геодезичні роботи
o Проектні роботи (стадія Робочий проєкт)
o Розробка р.ОВНС
o Візуалізація проєкту
o Експертиза проєкту
Пропозиції просимо надсилати до 30.06.2024 року
http://www.dnvcpprmgz.org.ua/tenders - посилання
На дане оголошення центр отримав три комерційні пропозиції від компаній з вартістю вказаних робіт, після чого 08.07.2024 року розмістив оголошення про початок процедури закупівлі (копії пропозицій додаються)
Окрім, того тендерна документація була перевірена експертами МОН. Було надано «Технічна підтримка, яка фінансується Інвестиційною платформою сусідства». Експерти МОН не мали зауважень до ТД.
Отже виконавши всі законні вимоги Центр мав сформовану цінову пропозицію, виходячи із переліку робіт, які необхідно було виконати.
Номер:
24621c16412c41549d95d4ca6f43687d
Назва:
Виправили помилку
Дата опублікування:
09.10.2024 10:42
Опис:
Вибачте, випадково завантажили замість потрібного файлу інший, замінили на потрібний.дякуємо
Номер:
4819a42b2d1b4720b2eac9a1c972f2a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2024 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-08-004303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація, яка затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 76, складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей: підпункти 6.1, 6.2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» складені без змін, внесених постановою КМУ від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, та містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Крім того, пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» складений без врахування змін, внесених постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024 (не зазначена інформація щодо Ісламської республіки Іран)?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформаці та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Згідно з підпунктом 5.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проєкту)» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів та кваліфікаційного атестату, зокрема кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» надано кваліфікаційний сертифікат на експерта будівельної категорії І Капленко Г.Г. (серія АЕ № 006714, файл «Сертифікат Капленко. pdf»), який підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 - середні наслідки.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформаці та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ», та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівника Мірошника В.А. учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» надав завірену належним чином скан-копію сторінки трудової книжки, яка не містить інформацію щодо посади на яку учасник працевлаштував Мірошника В.А., чим не виконано вимогу підпункту 5.1.1 пункту 5 тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f0bafeb7d542411c902ff4471b1403e1
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.10.2024 16:27
Опис:
З питань проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:71320000 – Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-08-004303-a) надаємо пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- Повідомляємо, що учасником ТОВ «Проектно-вишукувальний інститут «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» було надано підтвердження щодо відсутності обставин зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, як під час подання Тендерної пропозиція так і під час подання документів переможця процедури (Довідка 01/07 від 18.07.2024 року, Витяг про несудимість від 09.07.2024 , а також Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 18.07.2024р.). У редакції Особливостей після 09.04.2024 виключено абзац 14 з пункту 47, Однак сама підстава не виключена, а перенесена до п. 45 Особливостей, як право замовника відхиляти учасника процедури закупівлі. Тобто замовник всеж міг вимагати підтвердження відсутності обставин – що не призводить до жодних наслідків.
- Замовником в п.1 Тендерної документації визначено: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ зі змінами (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Тобто із застосуванням положень діючих на момент проведення закупівлі. Відсутність формулювання Ісламської Республіки Іран – технічна опечатка, окрім того товар, що закуповується не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а учасник не є юридичною особою утвореною чи зареєстрованою цими країнами. Учасник підтвердив, що він не є юридичною особою з визначених країн, а товар не походить звідти.
- Щодо надання копії кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки, ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» надано кваліфікаційний сертифікат на експерта будівельної категорії І Капленко Г.Г. (серія АЕ № 006714, файл «Сертифікат Капленко. pdf»), який підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 - середні наслідки, повідомляємо, що на теперішній час сертифікати видаються в електронному вигляді, та є у відкритому доступі на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Серія АЕ № 007488, дата видачі 28.03.2024р. який підтверджує кваліфікацію Експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405400027770913891?prof=2), ця інформація Замовником була перевірена самостійно.
- Щодо виявленої невідповідності на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівника Мірошника В.А. учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ» надав завірену належним чином скан-копію сторінки трудової книжки, яка не містить інформацію щодо посади на яку учасник працевлаштував Мірошника В.А., чим не виконано вимогу підпункту 5.1.1 пункту 5 тендерної документації, повідомляємо, що учасник надав: скан – копію трудової книжки Мірошник В.А., в котрій зазначено, що останній прийнятий на роботу ТОВ «ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «ДНІПРОКОМУНДОРПРОЕКТ», відповідно Наказу № 3 від 03.06.2024 року, тобто факт працевлаштування підтверджено, також учасник надав скан копію довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено, що працівник – Мірошник В.А. перебуває на посаді Інженерпроектувальн ик у частині забезпечення механічного опору та стійкості і учасник надав скан – копію кваліфікаційний сертифікат серія АР №015762 – який підтверджує, що Мірошник В.А., має І категорію інженера – проектувальника. Таким чином учасник повністю підтвердив наявність у нього в штаті працівників відповідної кваліфікації. Окрім, того Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 р. № 1217-IX передбачено нові правила обліку трудової діяльності працівника з 10.06.2021 р. — запроваджено електронний облік трудової діяльності, де можна перевірити працевлаштування відповідного працівника.