• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка і виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №7 ДПТНЗ «ДЦПТО» (літ. А-9) за адресою: проспект Праці, 24, у Соборному районі м. Дніпро» Код ДК 021:2015 (СPV): 71320000-7– «Послуги з інженерного проектування»

Завершена

3 773 326.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 733.26 UAH
Номер: 9f1194a986034474bbf621e2288a3f7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 30.09.2024 12:35 - 22.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.09.2024 № 67-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 16 вересня 2024 року № 003100-18/11483-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-08-004303-a, 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону, пункту 28, підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 та пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 № 76 зі змінами; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель; звернення та надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проектно-вишукувальний інститут «Дніпрокомундорпроект» (далі – ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект»); протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 № 82; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ ПВІ «Дніпрокомундорпроект» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, надані 07.10.2024 та 17.10.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 01.08.2024 № 1 з додатками; звіт про результати проведення закупівлі. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення вимог пункту 44 Особливостей підпункти 6.1 та 6.2 пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації складені без змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, та містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо відхилення переможця процедури закупівлі на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Крім того, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей пункт 5 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації складений без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024, зокрема, не зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином, зокрема, Ісламської республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах). Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» не відхилена як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 5.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів та кваліфікаційного атестату, зокрема, кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» надано кваліфікаційний сертифікат на експерта будівельної категорії І Капленко Г.Г. (серія АЕ № 006714, файл «Сертифікат Капленко. pdf»), який підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 - середні наслідки. Замовник у поясненні, наданому 17.10.2024 в електронній системі закупівель, зазначає, що на теперішній час сертифікати видаються в електронному вигляді, є у відкритому доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та можна самостійно перевірити цю інформацію. Однак, тендерною документацією, яка затверджена протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 № 76 зі змінами, встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки. Крім того, встановлено, що відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, сторінки на підтвердження стажу роботи за спеціальністю, сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або наказів, або трудових договорів. ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників». рdf), де зазначено, що Мірошник В.А. працює на посаді інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості. Проте, для підтвердження стажу роботи за спеціальністю скан-копія сторінки трудової книжки Мірошника В.А. не містить інформацію щодо посади, на яку учасник його працевлаштував. На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не надав 24 години для усунення невідповідостей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ПВІ «Дніпрокомундорпроект» щодо кваліфікаційного сертифіката Капленко Г.Г., що підтверджує кваліфікацію експерта з технічного обстеження будівель та споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 – значні наслідки, та трудової книжки Мирошника В.А.
Період усунення порушень: 22.10.2024 15:56 - 05.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2024 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додатковою угодою розірвано договір, припинено будь - які зобовязання, оплати не відбувалось, в звіті помилково поставили.
Дата публікації звіту: 27.11.2024 15:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір про закупівлю розірвано
Дата публікації: 27.11.2024 15:19

Запити/Пояснення