-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Листи ущільнюючі
Завершена
2 701 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
d689fbf772dc4fe1a0fdf2b31fe46a3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 16:13 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 84
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.10.2024 № 84.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-08-002694-a 08.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-07-08-000494-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "М-СПЕЦТРЕЙД" та відхилену пропозицію учасника ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, вимогу про усунення порушення та відповідь замовника на вимогу, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №384 від 24.07.2024, №393 від 31.07.2024 та №395 від 01.08.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.08.2024 №53-122-01-24-15101 з додатками до нього, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 30.10.2024.
Період усунення порушень:
31.10.2024 14:54 - 06.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
2901f369196e4f63ad5b0afda2987d93
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Листи ущільнюючі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-08-002694-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa6e4262e0f14c849e17bcf7b71d8753
Назва:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.10.2024
Дата опублікування:
30.10.2024 13:49
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 44420000-0 (Листи ущільнюючі) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно річного плану закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість зпредмета акупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Очікувана вартість закупівлі 44420000-0 (Листи ущільнюючі) визначена згідно з наказом ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 10.08.2021 № 01-760-н зі змінами (наказ ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про внесення змін до наказу від 10.08.2021 № 01-760-н» від 02.11.2023 № 01-1041-н) і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації.
Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 44420000-0 (Листи ущільнюючі) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції № 22-8285/041 від 30.04.2024 на електронну адресу наступних учасників ринку: ТОВ «ВКФ «ФЛЕКСІН УКРАЇНА», ТОВ «М-СПЕЦТРЕЙД», ТОВ «Торгівельний Дім РТД», ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо», ТОВ «СТАНДАРТ-ДНЕПР», ТОВ «РТІ Україна», ТОВ «ЮКРЕЙНІАН СІЛС». Були отримані комерційні пропозиції від офіційного дилера в Україні ТОВ «ВКФ «ФЛЕКСІН УКРАЇНА» № 25/1 від 08.05.2024 і від учасників ринку: ТОВ «М-СПЕЦТРЕЙД» б/н від 10.05.2024, ТОВ «ГУДВІЛ» № 4-3 від 10.05.2024. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і цінових показників в попередніх укладених договорах АТ «НАЕК “Енергоатом”», визначено очікувану вартість закупівлі за актуальною ціною наданою в комерційній пропозиції офіційного дилера в Україні ТОВ «ВКФ «ФЛЕКСІН УКРАЇНА».
Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 44420000-0 (Листи ущільнюючі) сформовані відповідно до Технічного рішення про застосування безазбестових ущільнюючих матеріалів TEMAC, MONTERO, DONIT та FRENZELIT для ущільнення обладнання систем нормальної експлуатації 4-го класу безпеки 161-02.05-54-ТР-ЕРП від 16.05.2022. Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 44420000-0 (Листи ущільнюючі): https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/raes/2024/07/raes-080724-1.docx.
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 13.05.2024 року. 44420000-0 Листи ущільнюючі DONIT б/н від 16.05.2024 – на 2 арк.
2. Про запит комерційної пропозиції на лист DONIT № 22-8285/041 від 30.04.2024 – на 3 арк.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ВКП «ФЛЕКСІН УКРАЇНА» № 25/1 від 08.05.2024 – на 3 арк.
4. Комерційна пропозиція ТОВ «М-СПЕЦТРЕЙД» б/н від 10.05.2024 – на 1 арк.
5. Комерційна пропозиція ТОВ «ГУДВІЛ» № 4-3 від 10.05.2024 – на 1 арк.
6. Технічне рішення 161-02.05-54-ТР-ЕРП від 16.05.2022 – на 43 арк.
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі – на 1 арк.