-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт корпусу поліклініки літера «Б-4» на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174 КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
67e8fe1c264a44958163148dfa8aea0c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 12:13 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 № 67-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1 Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону моніторинг процедури UA-2024-07-05-008329-a, «Поточний ремонт корпусу поліклініки літера «Б-4» на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174 КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом встановлено порушення п.43 Особливостей №1178 в частині не надання права учаснику на виправлення невідповідностей та пп.2 п.44 Особливостей №1178 в частині не відхилення пропозиції, яка не відповідала вимогам ТД.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: « 27 » серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, укладання договору та внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 8/15/2 від 05.07.2024); протокольні рішення уповноваженої особи; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір від 31.07.2024 №344-Т, запит на надання інформації та пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель та відповідь Замовника на нього.
Дослідженням ТД Замовника встановлено, що у Додатоку №1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)».
1. Дослідженням тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" встановлено певні невідповідності вимогам ТД Замовника.
Так, в п.3 Додатку 2 до ТД Замовником висунута вимога про надання учасниками у складі тендерної пропозиції Інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі та наведена форма, за якою слід подавати цю довідку. При цьому, форма довідки передбачає надання інформації про розряд працівників.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" наявна така довідка, проте в ній відсутня інформація про розряди працівників, як наприклад, по електромонтеру Бугайову О. при тому, що серед інших документів тендерної пропозиції наявне свідоцтво, відповідно до якого вказаному працівнику присвоєно 3 розряд.
Отже, подана замовником Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі не відповідає наведеній в ТД формі та не містить всієї необхідної інформацію.
Вказану невідповідність можливо усунути в порядку п.43 Особливостей №1178, оскільки вона не призводить до зміни предмета закупівлі. Проте, Замовником в порушення п.43 Особливостей №1178 не надано учаснику вимогу про усунення такої невідповідності.
2. Також, у вказаній довідці зазначено, що в штаті підрядника перебуває інженер з кошторисної документації Юрченко С. Проте, в штатному розписі станом на 24 травня 2024, який подано учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «Штатний розпис_станом на 24.05.2024.pdf» відсутня така посада інженера з кошторисної документації. Також, факт того, що означений працівник не є штатним співробітником підтверджує, поданий у складі тендерної пропозиції договір на надання послуг проектування від 01.11.2022 №01/11/22 з вказаним гр. Юрченко С. Отже, в поданих у складі тендерної пропозиції документах щодо інженера з кошторисної документації є певні розбіжності.
Вказану невідповідність можливо усунути в порядку п.43 Особливостей №1178, оскільки вона не призводить до зміни предмета закупівлі. Проте, Замовником в порушення п.43 Особливостей №1178 не надано учаснику вимогу про усунення такої невідповідності.
3. Згідно вимог п.2 Додатку 2 до ТД щодо підтвердження кваліфікаційного критерії до учасників, передбаченого ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлено вимогу надання Інформаційної довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Також у вказаному пункті наведена обов’язкова наявність ряду інструментів, у тому числі апарату для газового зварювання та різання з наданням документального підтвердження права власності учасника на них.
Слід зазначити, що в наданій в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 3 до ТД, Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 «поточний ремонт корпусу поліклініки літера "Б-4" на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174», зазначено використання під час виконання ремонтних робіт апарату для газового зварювання і різання (позиція 15) у підсумковій відомості ресурсів.
На вказану вимогу учасником ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" в складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку із зазначенням переліку будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів. Проте, серед них відсутній апарат для газового зварювання та різання.
Слід зазначити, що газозварювальний апарата зазвичай складається з кисневого шланга, балона-редукторів, киснево-ацетиленового пальника, газового балона, комплекту деталей до пальника.
У поданій учасником довідці зазначено лише наступні інструменти, які можна було вважати складовими газозварювального апарату, а саме: Редуктор з манометром пропановим БПО-5-5 латунь 171012 та пальник газовий Vorel 73342 1,315 м з шлангом 5 м.
Інформація про інші складові, як то, газового балона, балона-редукторів тощо в довідці відсутня.
Крім того, пальник газовий Vorel 73342 1,315 м з шлангом 5 м, насправді не застосовується для газового зварювання та різання, а призначений для розігріву рулонних матеріалів при виконання покрівельних робіт.
Вказані невідповідності в поданих учасником документах та інформації могли бути виправлені в порядку п.43 Особливостей №1178. Проте, Замовником в порушення п.43 Особливостей №1178 не вжито заходів щодо надання учаснику права на виправлення таких невідповідностей. Внаслідок цього пропозиція ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" є такою, що не відповідає вимогам п.2 Додатку 2 до ТД та кваліфікаційному критерію, визначеному ст.16 Закону №922, оскільки не підтверджено наявність обов’язкового по ТД будівельного обладнання.
Відповідно до пп.2 п.44 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, в порушення означеної законодавчої норми учасник ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" визначений переможцем та з ним укладено договір на суму 984 970,82 гривень.
Період усунення порушень:
28.08.2024 11:39 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаткова Угода опублікована в системі
Дата публікації звіту:
03.09.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
2fc357774d4b4b7a9804698971c3df63
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.08.2024 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: процедури UA-2024-07-05-008329-a, за предметом «Поточний ремонт корпусу поліклініки літера «Б-4» на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174 КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, яку проводить КНП «Міська лікарня №9» ЗМР (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
До управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області звернулась громадська організація «Криворізький Центр Розслідувань». У своєму звернення остання інформує про наступні імовірні недоліки та порушення при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями.
1. В п.3 Додатку 2 до ТД Замовником висунута вимога про надання учасниками у складі тендерної пропозиції Інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі та наведена форма, за якою слід подавати цю довідку. При цьому, форма довідки передбачає надання інформації про розряд працівників.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" наявна така довідка, проте в ній відсутня інформація про розряди працівників, як наприклад, по електромонтеру Бугайову О. при тому, що серед інших документів тендерної пропозиції наявне свідоцтво, відповідно до якого вказаному працівнику присвоєно 3 розряд.
Отже, подана замовником Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі не відповідає наведеній в ТД формі та не містить всієї необхідної інформацію.
2. Також, у вказаній довідці зазначено, що в штаті підрядника перебуває інженер з кошторисної документації Юрченко С. Проте, в штатному розписі станом на 24 травня 2024, який подано учасником у складі тендерної пропозиції у файлі «Штатний розпис_станом на 24.05.2024.pdf» відсутня така посада інженера з кошторисної документації. Також, факт того, що означений працівник не є штатним співробітником підтверджує, поданий у складі тендерної пропозиції договір на надання послуг проектування з вказаним гр. Юрченко С. Отже, в поданих у складі тендерної пропозиції документах щодо інженера з кошторисної документації є певні розбіжності.
3. Згідно вимог п.2 Додаток 2 до ТД про кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу надання Інформаційної довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Та наведена обов’язкова наявність ряду інструментів, у тому числі апарату для газового зварювання та різання з наданням документів, що підтверджує право власності на них.
Слід також вказати, що у тендерній пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 «поточний ремонт корпусу поліклініки літера "Б-4" на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174», де зазначено використання під час виконання ремонтних робіт Апарату для газового зварювання і різання (позиція 15) у підсумковій відомості ресурсів.
На вказану вимогу учасником ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" в складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку із зазначенням переліку будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів. Проте, серед них відсутній апарат для газового зварювання та різання.
Слід зазначити, що газозварювальний апарата зазвичай складається з кисневого шланга, балона-редукторів, киснево-ацетиленового пальника, газового балона, комплекту деталей до пальника.
У поданій учасником довідці зазначено лише наступні інструменти, які б можна було вважати складовими газозварювального апарату, а саме: Редуктор з манометром пропановим БПО-5-5 латунь 171012 та пальник газовий Vorel 73342 1,315 м з шлангом 5 м.
Інформація про інші складові, як то, газового балона, балона-редукторів, в довідці відсутня.
Крім того, пальник газовий Vorel 73342 1,315 м з шлангом 5 м, насправіді не застосовується для для газового зварювання та різання, а предназначений для розігріву рулонних матеріалів при виконання покрівельних робіт.
Вказані невідповідності в поданих учасником документах та інформації могли бути виправлені в порядку п.43 Особливостей №1178. Проте, Замовником не вжито заходів щодо надання учаснику права на виправлення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, з метою об’єктивного розгляду звернення громадськості та керуючись вказаними законодавчими нормами, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області просить надати пояснення з наведених питань.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d9d4a531d9104873beecfc4ef98f0439
Назва:
про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-08-19-000021)
Дата опублікування:
21.08.2024 15:23
Опис:
Про надання пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-08-19-000021) по закупівлі UA-2024-07-05-008329-a:
«Поточний ремонт корпусу поліклініки літера «Б-4» на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174 КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.,
надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Щодо питань які стосується закупівлі в розрізі моніторингу за предметом закупівлі: «Поточний ремонт корпусу поліклініки літера «Б-4» на четвертому поверсі, приміщення №171, №172, №174 КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, пояснимо:
Відповідно до вимог п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання Інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, складеної на фірмовому бланку (за його наявності), завіреної підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за встановленою замовником формою, яка передбачала, зокрема, зазначення інформації щодо посади, та/або спеціальності, та/або розряду працівників. Тобто, вимагалося зазначення будь-якої переліченої інформації щодо кваліфікації працівників. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДІНАТРОН - ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (файл «3 Довідка про наявність працівників»), яка містила, зокрема, інформацію щодо посад працівників, чим не було порушено вимоги тендерної документації в цій частині.
Відповідно до вимог п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації вимагалася наявність у учасника процедури закупівлі інженера з кошторисної документації, зокрема зазначалася наступна інформація: «Для підтвердження можливості здійснення учасником розрахунків відповідно до вимог чинного законодавства у сфері будівництва учасник має підтвердити наявність штатного або за договором надання послуг інженера з кошторисної документації та надати документи, що посвідчують отримання відповідного рівня освіти та/або кваліфікації – за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації». Тобто, тендерна документація не містила імперативної вимоги щодо підтвердження саме штатного працівника на посаді інженера з кошторисної документації. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДІНАТРОН - ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (файл «3 Довідка про наявність працівників»), яка містила, зокрема, інформацію щодо можливості здійснення учасником розрахунків відповідно до вимог чинного законодавства у сфері будівництва та наявності в учасника інженера з кошторисної документації за договором надання послуг. Разом із Довідкою для підтвердження зазначеної інформації у складі пропозиції було надано Договір про надання послуг (виконання робіт) №01/11/22 від 01.11.2022, укладеного з ФОП Юрченко С.П. (файл «3.3 Договір про надання послуг, ДУ №1_інженер-проектувальник»), Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Юрченка С.П. (файл «3.4 Кваліфікаційний сертифікат_інженер-проектувальник») та Свідоцтво інженера-проектувальника Юрченка С.П. (файл «3.5 Свідоцтво_інженер-проектувальник»). Таким чином, учасником було дотримано вимоги тендерної документації в цій частині.
Відповідно до вимог п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання Інформаційної довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, складеної на фірмовому бланку (за його наявності), завіреної підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за встановленою замовником формою, зокрема вимагалася наявність певних машин, механізмів, обладнання, інструментів, у тому числі – апарату для газового зварювання і різання. Водночас, умовами тендерної документації було встановлено, що до довідки включаються тільки такі машини, механізми та обладнання, які будуть застосовані при наданні послуг (виконанні робіт), що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДІНАТРОН - ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка містила інформацію про наявність переліченого обладнання, у тому числі: «73342 Газовий пальник VOREL : L = 1315 мм з шлангом І=5 м» та «Редуктор з манометром пропановий БПО-5-5 латунь 171012». Відповідно до наданого учасником Локального кошторису, робота з Апаратом для газового зварювання та різання - 0,456 маш/год передбачалася для виду робіт позиції №137 «Під’єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих мереж водопостачання діаметром 20 мм». Дана позиція передбачає під’єднання поліпропіленових труб до металевих шляхом прогрівання металевої труби з подальшим нарізанням різьби, після чого монтується перехідна муфта позиції №140 «Муфта PPR FADO 20х1/2" ВР». Для виконання даного виду робіт наведені у Довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази «Пальник газовий Vorel 73342» та «Редуктор з монометром пропановим БПО-5-5 латунь» повністю задовольняють потреби у прогріванні металевого трубопроводу перед нарізанням різьби.
Таким чином, учасником було дотримано вимоги тендерної документації в цій частині.