-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина паливна твердих порід непромислового використання 1 групи
Завершена
1 238 701.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 193.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 193.51 UAH
Номер:
9ca6677c666c410ca6ff7476ccc5b1b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-16-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2024 00:00
Період моніторингу:
16.08.2024 15:24 - 07.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2024 №34-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.08.2024 №34-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-07-05-004048-a 05.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Боромлянської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 (протокол №7), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.07.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Євського Олександра Анатолійовича, товариства з обмеженою відповідальністю «ВОДОН» та Тростянецького дочірнього агролісогосподарського підприємства «Тростянецький агролісгосп», вимоги про усунення невідповідностей до 17.07.2024 та до 19.07.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.07.2024 №8, від 19.07.2024 №9, 24.07.2024 №11 та від 07.08.2024 №12, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2024, договір від 13.08.2024 №39, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.08.2024 № 13168-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.08.2024.
Період усунення порушень:
26.08.2024 15:47 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2024 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
be7af78783a54bba98315fe0484cc742
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.08.2024 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Деревина паливна твердих порід непромислового використання 1 групи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-07-05-004048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1d0c2febd38f4d1392f8346296248e9c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.08.2024 10:04
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", відділ освіти Боромлянської сільської ради надає відповідь на запит:
Щодо питання: 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення: згідно наявної планової потреби на 2024 рік (рядок плану UA-P-2024-07-05-004832-a), становить 1 238 701 грн. 00 коп. Видатки на придбання деревини передбачено фінансовим планом відділу освіти Боромлянської сільської ради, затвердженого рішенням 28 сесії 9 скликання від 14 лютого 2024 року.
Витяг з пояснювальної записки до рішення сесії Боромлянської сільської ради від 14.02.2024 року по КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти» та КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» додається файлом «Витяг з пояснювальної записки до рішення сесії Боромлянської сільської ради від 14.02.2024 року «Про внесення змін до бюджету Боромлянської територіальної громади на 2024 рік»» та довідки про зміни до річного розпису «Бюджет Боромлянської сільської територіальної громади на 2024 рік».
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик встановлені, відповідно до п. 29 Особливостей, а саме: «У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Отже, керуючись даним пунктом, Замовником було встановлено лише відповідність вимогам (міжнародним та національним стандартам), а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
Дані вимоги оприлюднені Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Для розрахунку очікуваної вартості використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro", а саме: за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk було відфільтровано закупівлі ДК 021:03410000-7 Деревина «Деревина паливна твердих порід непромислового використання 1 групи» та за видом закупівлі-« відкриті торги з особливостями». За результатами пошуку було відстежено закупівлі, умови яких співставні з умовами запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо). За цінами, які зазначені в специфікаціях до договорів, які були укладені згідно вишенаведених критеріїв, на товар, який планується закупити, було вираховано середню ціну.
Ідентифікатори закупівель, які були взяті для розрахунку:
UA-2024-07-02-003061-a
UA-2024-07-01-003243-a
UA-2024-07-02-007154-a
Було встановлено, що середня ціна за метр кубічний даного товару складає 1714 грн. 70 коп. Тож, середню ціну за одиницю було помножено на кількість товару, який необхідно придбати для забезпечення проходження опалювального сезону 2024-2025 р, та вираховано, що очікувана вартість закупівлі становитиме 1 238 701 грн.00 коп.
Посилання на вищенаведені закупівлі:
https://www.dzo.com.ua/tenders/23574311
https://www.dzo.com.ua/tenders/23566667
https://www.dzo.com.ua/tenders/23578574
Щодо питання 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://rada.info/upload/users_files/41421569/126df13a4cb138c0f5d77b2d9cc7ce29.pdf